Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 75 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komunikace a proces řízení vztahů se zákazníky ve vybrané společnosti
Hladník, Michael ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Záhorová, Jana (oponent)
V dnešní ekonomice jsou zákazníci klíčem k budoucímu úspěchu firmy. Správná komunikace a řízení vztahů se zákazníky (CRM) může poskytnout vhodné poznatky, které povedou k určité konkurenční výhodě. Při vhodném zavedení, použití a podpoře CRM dojde k významné výhodě i pro uživatele. Cílem této práce je navrhnout způsob, jak zlepšit komunikaci a řízení vztahů se zákazníky pomocí technologií, procesů, lidských zdrojů a komunikačních nástrojů. Pomocí teoretické části podpořené praktickým výzkumem (rozhovor a dotazníkové šetření ve společnosti Stavtrans), byly následně navrhnuty změny.
Komparace znázorňování postav v inzercích v různých zemích Evropy
Bohatá, Markéta ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Skokanová, Dagmar (oponent)
Cílem této práce je najít diference zobrazování lidí ve španělských, českých a švédských reklamách místních časopisů. Jedná se o časopisy pro ženy ve věku nad 26 let. Za každou zemi je vybrán vždy jeden časopis. Jako metoda tohoto zkoumání byla použita obsahová analýza, která srovnává znaky v mnou vybraných 34 kategoriích. Ve výsledcích analýzy jsou uvedeny v procentním výskytu jednotlivé znaky v daných zemích a jejich vzájemný vliv. Dále jsou vybrané kategorie srovnávány s kulturními dimenzemi. Tyto kulturní dimenze jsou v teoretické části popsány v obecném charakteru. Byla použita klasifikace kultur především od pana Hofstedeho.
Možnosti marketingové komunikace banky vůči segmentu vysokoškolských studentů
Titl, Marek ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Skokanová, Dagmar (oponent)
Cílem této bakalářské práce je charakterizovat jednotlivé nástroje marketingové komunikace, které se bankám nabízejí pro efektivní oslovení segmentu vysokoškolských studentů. Ve své práci vycházím jednak z analýzy dat z výzkumu MML-TGI a dále z vlastního dotazníkového šetření. Na základě provedených analýz byly získány informace ohledně bankovních služeb, které studenti využívají, ohledně kritérií, která jsou pro ně důležitá, identifikovány byly i instituce, jež studenti nejvíce využívají a které z nich považují za pro-studentsky orientované banky. Analyzovány byly základní motivy z kampaní, které si respondenti z řad studentů vybavili. Na základě těchto získaných informací jsem v závěru formuloval základní doporučení a možné směry pro marketingovou komunikaci bank vůči tomuto tržnímu segmentu.
Analýza marketingové komunikace ZOO Praha
Glaserová, Monika ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Skokanová, Dagmar (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace pražské zoologické zahrady a je zaměřena na výzkum nástrojů komunikačního mixu. Cílem práce je analýza fungování složek komunikačního mixu a vnímání marketingové komunikace zoologické zahrady veřejností. Práce je rozdělena na šest částí -- úvod, část věnovanou Zoo Praha, teoretickou část, metodologickou část, praktickou část a závěr. Teoretická část se skládá z charakteristiky marketingové komunikace, komunikačního mixu a charakteristiky Zoo Praha. V metodologické části jsou uvedeny metody zkoumání. Praktická část se skládá z rozboru jednotlivých nástrojů komunikačního mixu a z průzkumu u široké veřejnosti, kde je cílem potvrdit nebo vyvrátit stanovené hypotézy. Závěr práce obsahuje shrnutí šetření a doporučení týkající se marketingové komunikace Zoo Praha.
Vzájemná interakce problematiky body image a médií
Adamcová, Kristina ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Skokanová, Dagmar (oponent)
Obsahem bakalářské práce je popis vlivu médií na vnímání lidského těla, speciálně u mladých žen. Je zde diskutováno působení jednotlivých druhů médií typu televize, novin, časopisů a nejnověji i internetu. Práce se také zabývá vlivem body image na politiku a vzhled politiků. Dále vztahem mezi body image a tvorbou pro děti, kterou v mnoha směrech ovlivňuje, a tím modeluje další generace. Na základě dotazníků byl proveden výběr nejatraktivnějších osobností, které byly rozděleny do typových skupin. Těch je celkem sedm, jak u mužů, tak žen. Byly dány do souvislosti vybrané nejatraktivnější celebrity a jednotlivé demografické údaje (věk, pohlaví, vzdělání a velikost místa bydliště). Také je zde rozebrán vztah mezi výběrem populární osobnosti a typem pleti, kterou respondent preferoval. Poté následuje analýza, zda si dotazovaní myslí, že jsou mladší lidé atraktivnější než starší a zda si myslí, že dnešní společnost vytváří tlak na lidi, aby byli fyzicky atraktivní. Poslední otázka se týká názoru lidí na prosazování "skutečné krásy" a jako předchozí otázky, i tato byla v souvislosti s vybranými nejpreferovanějšími osobnostmi.
Symbolika v reklamě
Kudrnová, Gabriela ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Skokanová, Dagmar (oponent)
Cílem diplomové práce je zjistit znalost symbolů u spotřebitelů a jejich představ o nich a následně postihnout směry výkladu v relaci k zapojení symbolu do tištěné reklamy. K tomu využiji dotazníkové šetření a obsahovou analýzu. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. V teoretické části se zabývám kulturními predispozicemi, symboly a marketingovou komunikací. V praktické části se zabývám dotazníkovým šetřením a obsahovou analýzou. Z dotazníkového šetření vyplývá, že lidé symboly znají. Nejčastějším uvedeným symbolem bylo zvíře. S určením významu symbolu nemají také spotřebitelé problém. Z obsahové analýzy třech druhů periodik jsem zjistila, že nejvíce zobrazeným symbolem byla postava. Doporučení pro reklamní tvůrce zní, že méně je někdy více, což platí pro zobrazení symbolů.
Návrh spotřebitelské soutěže pro firmu D.P.K.
Knápková, Erika ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Skokanová, Dagmar (oponent)
Tato práce se zabývá návrhem konkrétní spotřebitelské soutěže. První část je věnována vymezení spotřebitelských soutěží v rámci integrované marketingové komunikace, legislativní úpravě soutěží a daňové povinnosti pořadatele. V druhé části je nastíněna samotná soutěž. Výchozími podklady jsou interní materiály firmy a vlastní provedený průzkum. Na základě těchto údajů je vybrán termín a místo konání soutěže a atraktivní výhra pro zákazníky. Jsou také stanovena kompletní pravidla soutěže. Větší pozornost se upíná ke komunikaci kampaně, která je zaměřena především na reklamu na internetu. Nemůžeme také opomenout využití POS materiálů. V závěru je uveden kompletní přehled nákladů, nutných k organizaci kampaně, a zhodnocení možných přínosů soutěže.
Marketing v Mali
Keita, Yaya ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Skokanová, Dagmar (oponent)
Diplomová práce se zabývá marketingovými politikami, které firmy v Mali běžně používají a které by měly správně používat pro dosažení svých obchodních cílů. Dále je charakterizován přístup k používání marketingových nástrojů místních a zahraničních firem doplněný o jeho kritiku. Práce má tři základní části. První část se zabývá marketingovým prostředím, ve kterém probíhá realizace marketingových aktivit v Mali. Tato část by měla pomoci přicházejícím společnostem v pochopení malijské kultury, demografické struktury země, ekonomické situace, politického systému a podnikatelského klimatu. Druhá část se zabývá marketingovými politikami, a sice výrobkovými, distribučními, cenovými a komunikačními, používanými místními i zahraničními společnostmi působícími na malijském trhu. Třetí část je věnovaná marketingovým politikám konkrétní firmy, a sice Nestlé France operující na malijském a francouzském trhu. Pro porovnání byla uvedena společnost Mali Lait SA, která také působí na malijském trhu ve stejném odvětví jako Nestlé France.
Marketingový význam body image v Číně
Knotek, Lukáš ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Hlavním tématem je body image v Číně a hlavním cílem je porozumět specifikům pohledu Čínského spotřebitele na body image pomocí dotazníku.
Kupní rozhodovací proces spotřebitele na trhu svatebních služeb
Trávníčková, Vendula ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Skokanová, Dagmar (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem chování spotřebitelů na trhu svatebních služeb a jejím cílem je identifikovat a analyzovat kupní rozhodovací proces. Teoretická část práce se věnuje charakteristice spotřebního chování. Praktická část nejprve popisuje trh svatebních služeb. Další, stěžejní část, vychází z výsledků marketingového výzkumu, který měl podobu dotazníkového šetření. Výsledky jsou zde podrobně analyzovány a interpretovány. V závěru práce jsou nastíněna marketingová doporučení pro obchodníky operující na tomto trhu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 75 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 SKOKANOVÁ, Denisa
2 Skokanová, Dorota
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.