Název:
Kupní rozhodovací proces spotřebitele na trhu svatebních služeb
Překlad názvu:
Buyer decision process in the wedding market
Autoři:
Trávníčková, Vendula ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Skokanová, Dagmar (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá tématem chování spotřebitelů na trhu svatebních služeb a jejím cílem je identifikovat a analyzovat kupní rozhodovací proces. Teoretická část práce se věnuje charakteristice spotřebního chování. Praktická část nejprve popisuje trh svatebních služeb. Další, stěžejní část, vychází z výsledků marketingového výzkumu, který měl podobu dotazníkového šetření. Výsledky jsou zde podrobně analyzovány a interpretovány. V závěru práce jsou nastíněna marketingová doporučení pro obchodníky operující na tomto trhu.The diploma thesis inquires into the consumer behavior in the market of wedding services and its aim is to identify and analyze the buyer decision process. The theoretical part inquires into the characteristics of consumer behavior. The practical part describes the wedding market. Next main part is based on the results of marketing research, which took the form of a questionnaire survey. The results are analyzed and presented in detail. The conclusion outlines the marketing recommendations for vendors operating in this market.
Klíčová slova:
dotazníkové šetření; kupní rozhodovací proces; spotřebitel; spotřební chování; svatba; svatební trh; buyer decision process; consumer; consumer behavior; questionnaire investigation; wedding; wedding market
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24937