Název:
Komunikace a proces řízení vztahů se zákazníky ve vybrané společnosti
Překlad názvu:
Communication and process of customer relationship management in selected company
Autoři:
Hladník, Michael ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Záhorová, Jana (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] V dnešní ekonomice jsou zákazníci klíčem k budoucímu úspěchu firmy. Správná komunikace a řízení vztahů se zákazníky (CRM) může poskytnout vhodné poznatky, které povedou k určité konkurenční výhodě. Při vhodném zavedení, použití a podpoře CRM dojde k významné výhodě i pro uživatele. Cílem této práce je navrhnout způsob, jak zlepšit komunikaci a řízení vztahů se zákazníky pomocí technologií, procesů, lidských zdrojů a komunikačních nástrojů. Pomocí teoretické části podpořené praktickým výzkumem (rozhovor a dotazníkové šetření ve společnosti Stavtrans), byly následně navrhnuty změny.In today's economy, customers are key to the future success of the company. Good communication and customer relationship management (CRM) can provide appropriate information that will lead to a competitive advantage. Appropriate implementation, use a support of CRM can provide a significant advantage for user. The aim of this Bachelor thesis is to propose a way to improve communications and customer relationship management through technology, processes, human resources and communication tools. By using the theoretical part, supported by practical research (interview and questionnaire at Stavtrans Ltd.), improvement have been proposed
Klíčová slova:
CRM; Komunikace se zákazníky; Prvky CRM; Stavtrans; Communication with customers; CRM; Elements of CRM; Stavtrans
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/33117