Název: Komunikace a proces řízení vztahů se zákazníky ve vybrané společnosti
Překlad názvu: Communication and process of customer relationship management in selected company
Autoři: Hladník, Michael ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Záhorová, Jana (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: CRM; Komunikace se zákazníky; Prvky CRM; Stavtrans; Communication with customers; CRM; Elements of CRM; Stavtrans

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/33117

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-116411


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2012-07-04, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet