Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 424 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Spokojenost zákazníků
Kratochvíla, Jakub ; Čechmánková, Silvie (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalarska prace se zameruje na problematiku v oblasti spokojenosti zakazniku maloobchodniho sportovniho retezce prodejen Decathlon, a to konkretne na pobocce v Brne Ivanovicich. V teoreticke cast popisuje pojmy jako marketingovy vyzkum, zakaznik a jeho spokojenost nebo marketing samotny. Nasleduje analyza soucasneho prostredi a sestaveni dotaznikoveho setreni. Na zaklade analyticke casti prace obsahuje vlastni navrhy na zvyseni spokojenosti zakazniku na dane prodejne.
Návrh marketingové strategie
Kadlecová, Nikol ; Schüller, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na návrh marketingové strategie pro společnost zabývající se prodejem audiotechniky. V rámci práce jsou přiblížena teoretická východiska marketingové strategie, analyzováno prostředí společnosti a její současná situace. Na základě zjištěných skutečností je vypracován návrh marketingové strategie včetně doporučení pro produktovou, cenovou, distribuční a komunikační strategii s důrazem na online marketing, který představuje způsob naplnění marketingových cílů společnosti.
Marketingová strategie podniku
Malíková, Lucie ; Baksa, Jiří (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Hlavním cílem této diplomové práce je navržení marketingové strategie pro reklamní agenturu a grafické studio MABAX. Teoretická část práce vytváří ucelený přehled o problematice marketingu, tvorby marketingového mixu a marketingových strategií. Obsažena je také oblast vytváření analýz vnějšího i vnitřního prostředí firmy, řízení projektu a proces STP. Analytická část mapuje stávající situaci. Na základě realizace marketingového průzkumu formou dotazníků jsou formulována doporučení a následně sestavena vhodná marketingová strategie na období dvou let.
Podpora prodeje a reklama minipivovaru
Králová, Kateřina ; Schüller, David (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti Brněnská pivovarnická společnost s.r.o. se zaměřením na oblast podpory prodeje a reklamy. Teoretická část pojednává o marketingu, marketingové komunikaci a komunikačním mixu. Praktická část analyzuje vybranou společnost, současný stav a jeho vyhodnocení. Závěrečná část vychází z provedených analýz a poskytuje doporučení a návrhy na zlepšení současné marketingové strategie společnosti.
Market expansion of a Virtual Reality business into United Kingdom
Křivánek, Stanislav ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
This thesis critically analyzes the possibility of a certain company to enter a new foreign market - the United Kingdom. Therefore the main goal of this work is to find out whether this expansion is feasible and whether it could generate a profit to a company. The theoretical framework of this thesis outlines the foundations for the analytical part, in which the United Kingdom's and the company have been analyzed and the practical part, which offers a summary of activities, which need to be done in order to succesfully expand into UK.
Marketingová komunikace
Winterová, Klára ; Kadlecová, Lenka (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací vybraného horského hotelu a navrhuje vlastní doporučení v marketingové komunikaci tohoto hotelu. Předložená doporučení slouží k rozšíření povědomosti o daném hotelu a k upevnění vztahů s jeho klienty. Vlastní návrhy vycházejí z provedených analýz marketingového prostředí hotelu a vyhodnoceného vlastního průzkumu. Marketingový průzkum je realizován pomocí dotazníkového šetření. Práce dále nastiňuje teoretické pozadí použitých metod, marketingové komunikace podnikání ve službách a specifika služeb cestovního ruchu.
Řízení spokojenosti zájmových skupin s kvalitou služeb vysokých škol
Schüller, David ; Koráb, Vojtěch (oponent) ; Světlík, Jaroslav (oponent) ; Spáčil, Vojtěch (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou řízení spokojenosti zájmových skupin vysokých škol s kvalitou služeb těchto institucí. Zkoumá vazby mezi spokojeností, zájmovými skupinami (stakeholdery) a kvalitou služeb. Práce pojednává o jednotlivých přístupech a metodách k měření spokojenosti s kvalitou služeb, přičemž důraz je kladen na oblast terciárního vzdělávání. Na základě získaných teoretických znalostí z odborných publikací byly stanoveny cíle a hypotézy disertační práce. Hlavním cílem je vytvoření modelu pro řízení spokojenosti zájmových skupin s kvalitou služeb vysokých škol. Druhým hlavním cílem práce je navržení nové metodiky hodnocení spokojenosti studentů s kvalitou služeb vysokých škol. Studenti jsou v práci chápáni jako klienti vysoké školy. Oba hlavní cíle spolu úzce souvisí. Hypotézy a dílčí cíle jsou úzce navázány na cíle hlavní a jsou formulovány tak, aby přispěly k jejich naplnění a ověření v praxi. Například jedním z dílčích cílů disertační práce je identifikace zájmových skupin vysoké školy, což výrazným způsobem pomohlo naplnit jeden z cílů hlavních. Dílčí cíle jsou také zaměřeny na oblast marketingové komunikace. Marketingová komunikace tvoří neoddělitelnou součást navrženého modelu pro řízení spokojenosti zájmových skupin. Záměrem proto je, aby jako jeden z dílčích výstupů disertační práce byl formulován soubor doporučení, jakým způsobem lze zlepšit marketingovou komunikaci vysokých škol se svými zájmovými skupinami. Autor při zpracování disertační práce vycházel jak z teoretických poznatků získaných studiem odborné literatury českých a zahraničních autorů, tak z provedených výzkumných šetření. Primární výzkum byl proveden pomocí kombinace následujících technik – individuální rozhovory, skupinové rozhovory a dotazníkové šetření. Výsledky získané během primárního výzkumu byly zpracovány především za pomocí programu Microsoft Office Excel, Statistika a QC. Expert. Zpracování získaných dat z primárního výzkumu sloužilo k vymezení důležitosti jednotlivých zájmových skupin v modelu řízení jejich spokojenosti s kvalitou služeb vysokých škol. Dále byly identifikovány faktory a zhodnocena jejich důležitost pro měření spokojenosti studentů s kvalitou služeb. Výsledky primárního výzkumu dále umožnily statistické potvrzení stanovených hypotéz v disertační práci. Práce obsahuje stanovení východisek, cílů a hypotéz disertační práce, metody a techniky zpracování disertační práce, současný stav úrovně vědeckého poznání, analýzu a diskusi výsledků primárního výzkumu, shrnutí výsledků a zhodnocení přínosů disertační práce a doporučení pro další výzkum.
Marketingová komunikace
Šmahelová, Nina ; Kapoun,, Pavel (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací vybraného sportovního klubu v Brně. Práce je rozdělena do tří částí. První, teoretická část, vymezuje základní pojmy, které je nutné znát pro celkové pochopení daného tématu. Druhá, analytická část, popisuje současný stav sportovního klubu a je zde zařazen marketingový průzkum v podobě dotazníkového šetření. Poslední část pak obsahuje na základě provedených analýz a průzkumu návrhy na zlepšení marketingové komunikace.
On-line marketingová komunikace
Bdinková, Simona ; MBA, Karel Fiala, (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na online marketingovou komunikaci brněnského hotelu Passage. Práce vychází z pojmů definovaných v teoretické části, na kterou navazuje část analytická, která obsahuje analýzu současného marketingového a komunikačního mix hotelu a také dotazníkový průzkum. Na základě provedených analýz a výsledků dotazníkového šetření navrhuje vhodná opatření vedoucí ke zlepšení online marketingové komunikace se zákazníky.
Marketingová strategie produktu
Ondryášová, Denisa ; Lichovníková, Tereza (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou strategii produktu rodinného podniku Zlatnictví Dukát, se sídlem ve Vítkově. První část se zabývá teoretickými poznatky a jsou v ní blíže definovány marketingové pojmy. Analytická část je zaměřena na průzkum současné situace sledovaného podniku pomocí vhodně zvolených marketingových metod a v neposlední řadě taktéž na výzkum zákazníků, realizovaný na základě empirického dotazování. Podle konečných výsledků je navržena nová marketingová strategie vhodná pro zavedení nového produktu a k dosažení lepší propagace, prodejnosti zboží i k nárůstu zisků podniku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 424 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.