|
Návrh změn marketingové komunikace konkrétní společnosti
Svoboda, Jakub ; Schüller, David (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Práce se zabývá problematikou marketingové komunikace retailové části společnosti Cyklospeciality s.r.o., operující na trhu s cyklistickým vybavením. První část práce se věnuje teoretickým poznatkům marketingového mixu, zaměřeném na komunikaci se zákazníky. Ve druhé, analytické části práce je představena společnost, její obchodní situace a na základě teoretických východisek proveden marketingový výzkum současného stavu komunikační koncepce společnosti. Na základě výsledků jsou navrhnuta doporučení pro úpravu komunikačního mixu.
|
|
Návrh na zlepšení marketingové komunikace společnosti
Ďuránová, Lucie ; Mráček, Pavel (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem vedoucím ke zlepšení marketingové komunikace svatebního a společenského salonu Marion. V první části práce jsou popsána teoretická východiska. Následuje analytická část představující současnou situaci salonu s provedenými analýzami, které jsou shrnuty ve SWOT analýze. V poslední části jsou na jejím základě stanoveny návrhy zlepšující marketingovou komunikaci.
|
|
Návrh změn marketingového mixu internetového obchodu
Zídek, Štěpán ; Baum, Karel (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovým mixem internetového obchodu ESHOP TENNIS, s.r.o. Jejím výstupem by měly být, díky teoretickým poznatkům a analýze současného stavu, návrhy na změny marketingového mixu pro zlepšení marketingové komunikace společnosti, růstu konverzí a počtu zákazníků internetového obchodu, a také ke zvýšení povědomí společnosti na internetovém trhu. V první části se práce věnuje teoretické úrovni marketingu a jeho komunikaci, část druhá analyzuje současný stav marketingových aktivit a část třetí přichází s návrhy na zlepšení současného stavu, podmínkami jejich realizace a vyhodnocuje přínosy.
|
|
Studie proveditelnosti výstavby garážových objektů v městě Břeclav
Kůrková, Dana ; Filip, Zdeněk (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zhodnocením investičního záměru výstavby řadových garáží v městě Břeclav. Cílem je zpracovat studii proveditelnosti a posoudit tak realizovatelnost zmíněného stavebního projektu. Struktura studie je přizpůsobena smyslu a cílům této diplomové práce, která je zaměřena především na marketingový výzkum a odhad poptávky. Součástí zpracované studie proveditelnosti jsou dále kapitoly, které popisují podstatu projektu a jeho jednotlivé fáze, management projektu, vliv stavby na životní prostředí, finanční plán, hodnocení ekonomické efektivnosti, časový harmonogram a analýzu rizik. Výsledkem studie je vyhodnocení proveditelnosti investičního projektu za stanovených podmínek.
|
|
Rizika spojená s marketingovými aktivitami
Chnápko, Martin ; Bilená, Katarína (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se věnuje určení a hodnocení rizik spojenými se zvyšováním konkurenceschopnosti podniku Kellys bicycles působícím v oblasti montáže a prodeje kol. Teoretické východiská práce obsahují vědecké znalosti z oblasti marketingu, obchodu, analýzy a řízení rizik. Analytická část práce obsahuje představení podniku, rozbor okolí podniku a analýzu rizik podnikových aktivit spojených s marketingem. Poslední část této práce se věnuje návrhům na minimalizaci rizik podnikových aktivit.
|
|
Chování zákazníka/spotřebitele v konkrétní oblasti
Králová, Blanka ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou chování spotřebitele v oblasti návštěvy saun. V teoretické části jsou popsány základní pojmy, které jsou nezbytné pro pochopení celé práce. V této části jsou rovněž popsány hlavní faktory, které spotřebitele ovlivňují při nákupu. Praktická část obsahuje všechny provedené analýzy a na základě jejich výsledků jsou vypracovány návrhy vhodné komunikace s jednotlivými typy spotřebitelů.
|
|
Rozvoj obchodních aktivit – založení nové pobočky
Pallová, Veronika ; Mráček, Pavel (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Bakalářská práce se bude zabývat rozvojem obchodních aktivit pražské firmy Ctibůrek výtahy, s. r. o., a to založením nové pobočky v Brně. V první části budou vymezeny teoretické pojmy. Následně bude analyzováno vnitřní a vnější prostředí podniku. Informace získané v analytické části budou využity pro vytvoření plánu firemního rozvoje a kalkulaci přibližných nákladů. Na závěr bude provedeno ekonomické zhodnocení, které ukáže, zda je rozšíření pobočky do Brna ekonomicky výhodné.
|
| |
| |
|
E-komunikace jako součást firemní kultury
Hájková, Michaela ; Šafránková, Ivana (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou firemní kultury a e-komunikace. Najdete v ní základní vymezení firemní kultury a e-komunikace od nejrůznějších autorů a nejdůležitější teoretické pojmy. Analyzuje firemní kulturu firmy Monttel, s.r.o.. Pro průzkum stávající firemní kultury bylo použito dotazníkové šetření. Závěr práce obsahuje shrnutí problematických oblastí a návrh možných zlepšení či inovací.
|