Název:
Návrh změn marketingového mixu internetového obchodu
Překlad názvu:
Proposal of Change the Marketing Mix of the Online Store
Autoři:
Zídek, Štěpán ; Baum, Karel (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá marketingovým mixem internetového obchodu ESHOP TENNIS, s.r.o. Jejím výstupem by měly být, díky teoretickým poznatkům a analýze současného stavu, návrhy na změny marketingového mixu pro zlepšení marketingové komunikace společnosti, růstu konverzí a počtu zákazníků internetového obchodu, a také ke zvýšení povědomí společnosti na internetovém trhu. V první části se práce věnuje teoretické úrovni marketingu a jeho komunikaci, část druhá analyzuje současný stav marketingových aktivit a část třetí přichází s návrhy na zlepšení současného stavu, podmínkami jejich realizace a vyhodnocuje přínosy.
The diploma thesis deals with marketing mix of the online store ESHOP TENNIS, s.r.o. The result of the thesis should be, due to theoretical knowledge and analysis of the current situation, proposals for changes of marketing mix for better marketing communication of the company, conversions growth, the number of customers and better company awareness as well. First part is focused to theoretical level of marketing and its communication, second part analyzes current situation of marketing activities and third part comes with proposals to improve current situation, the conditions of their implementation and evaluate the benefits.
Klíčová slova:
cena; e-commerce; e-shop; marketing; marketingová komunikace; marketingový mix; propagace; e-commerce; marketing; marketing communication; marketing mix; online store; price; promotion
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/196847