Název: Návrh změn marketingového mixu internetového obchodu
Překlad názvu: Proposal of Change the Marketing Mix of the Online Store
Autoři: Zídek, Štěpán ; Baum, Karel (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cena; e-commerce; e-shop; marketing; marketingová komunikace; marketingový mix; propagace; e-commerce; marketing; marketing communication; marketing mix; online store; price; promotion

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/196847

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-558585


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet