Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Increase in the Company's Competitiveness
Chnápko, Martin ; Bilená, Katarína (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
This bachelor's thesis analyzes the problems about increase of the Kellys bicycles company's competitiveness. This company deals with constructing and selling bicycles. Theoretical part of the thesis includes professional terms about competitiveness and market. In the practical part I am dealing with company introduction, market analyse and analysation of company activities in the marketing place. Analytic part follows the practical part and offers possible solutions of raising the company's competitiveness by marketing and non-marketing activities.
Rizika spojená s marketingovými aktivitami
Chnápko, Martin ; Bilená, Katarína (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se věnuje určení a hodnocení rizik spojenými se zvyšováním konkurenceschopnosti podniku Kellys bicycles působícím v oblasti montáže a prodeje kol. Teoretické východiská práce obsahují vědecké znalosti z oblasti marketingu, obchodu, analýzy a řízení rizik. Analytická část práce obsahuje představení podniku, rozbor okolí podniku a analýzu rizik podnikových aktivit spojených s marketingem. Poslední část této práce se věnuje návrhům na minimalizaci rizik podnikových aktivit.
Rizika spojená s marketingovými aktivitami
Chnápko, Martin ; Bilená, Katarína (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se věnuje určení a hodnocení rizik spojenými se zvyšováním konkurenceschopnosti podniku Kellys bicycles působícím v oblasti montáže a prodeje kol. Teoretické východiská práce obsahují vědecké znalosti z oblasti marketingu, obchodu, analýzy a řízení rizik. Analytická část práce obsahuje představení podniku, rozbor okolí podniku a analýzu rizik podnikových aktivit spojených s marketingem. Poslední část této práce se věnuje návrhům na minimalizaci rizik podnikových aktivit.
Increase in the Company's Competitiveness
Chnápko, Martin ; Bilená, Katarína (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
This bachelor's thesis analyzes the problems about increase of the Kellys bicycles company's competitiveness. This company deals with constructing and selling bicycles. Theoretical part of the thesis includes professional terms about competitiveness and market. In the practical part I am dealing with company introduction, market analyse and analysation of company activities in the marketing place. Analytic part follows the practical part and offers possible solutions of raising the company's competitiveness by marketing and non-marketing activities.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.