Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 54 záznamů.  začátekpředchozí45 - 54  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza financování nadačních fondů působících v oblasti lidských práv
Marková, Lucie ; Vymětal, Petr (vedoucí práce) ; Fleissner, Kamil (oponent)
Práce se zabývá analýzou financování nadačních fondů jako jedné z forem nestátních neziskových organizací, a to specializovaných konkrétně na oblast lidských práv. Autorka se nejprve zaměřuje na vymezení základních podmínek a prostředí, ve kterém obecně nadační fondy působí. Dále v práci charakterizuje samotnou skupinu lidskoprávních nadačních fondů se zvláštním důrazem na hodnocení jejich profesionality. V poslední kapitole potom autorka kromě analýzy některých druhů příjmů a ekonomických ukazatelů ukazuje na příkladu čtyř fondů možné přístupy k financování. Část práce také pojednává o současných problémech a výzvách skupiny nadačních fondů zaměřených na lidská práva.
Pojetí výuky makroekonomie na vysokých školách s ekonomicky zaměřenými studijními programy
Marková, Lucie ; Rotport, Miloslav (vedoucí práce) ; Asztalos, Ondřej (oponent) ; Pavelková, Jaroslava (oponent)
Hlavním cílem této disertační práce je navržení vhodných výukových metod pro předmět makroekonomie na základě poznání typologie osobnosti studentů studujících v ekonomicky zaměřených oborech vysokých škol. Nejprve analyzuji současný stav vysokoškolského vzdělávání, nárůst počtu vysokoškolských studentů, vysokých škol a fakult. U vysokoškolských institucí poskytujících vzdělání v ekonomických oborech se zaměřuji na zařazení předmětu makroekonomie do studijních plánů a na důležitost zařazení tohoto předmětu do výuky. Realizací kvantitativního výzkumu, v rámci něhož používám dotazník MBTI pro zjištění typologie osobnosti, zkoumám složení studijních skupin z hlediska této typologie na vybraných vysokých školách s ekonomicky zaměřenými obory. Následuje analýza v současné době aplikované formy a metody výuky makroekonomie na Soukromé vysoké škole ekonomických studií s rozborem dopadu na výsledky klasifikace, dosažené v tomto předmětu u jednotlivých typů osobnosti. Na základě vyhodnocení výsledků navrhuji výukové metody vhodné pro konkrétní osobnostní typy a poté i celou studijní skupinu, skládající se z různých osobnostních typů. Disertační práce zahrnuje úvodní část, sedm kapitol a závěr. Úvod obsahuje cíl disertační práce, analýzu současného stavu poznání dané oblasti, stanovení hypotéz a metodologii výzkumu. První kapitola analyzuje současný stav vysokoškolského vzdělávání, který je ovlivněn především prudkým nárůstem studentů, vysokoškolských institucí i jejich fakult. Druhá kapitola se zaměřuje na makroekonomii nejprve jako na vědní disciplínu, poté jako na vyučovací předmět a zařazení tohoto předmětu do studijních plánů vybraných vysokých škol. Třetí kapitola se soustřeďuje na vysokoškolskou výuku. Zabývá se koncepcemi, formami a metodami vysokoškolské výuky. Čtvrtá kapitola nás uvádí do problematiky typologií osobnosti. Nejprve se zaměřuje na vývoj některých typologií osobnosti s důrazem na ty, které měly na společnost významný vliv. Poté se věnuje typologii osobnosti MBTI, základním dimenzím osobnosti podle této typologie, temperamentům a studijní úspěšnosti z pohledu této typologie. Pátá kapitola popisuje výsledky výzkumu struktury studentů podle typologie MBTI na pěti vybraných vysokých školách a obsahuje souhrnné výsledky z testovaných škol. V šesté kapitole jsou uvedeny studijní výsledky u zkoušky z makroekonomie studentů Soukromé vysoké školy ekonomických studií, tyto výsledky jsou vztaženy k jednotlivým typům podle výše uvedené typologie osobnosti. V sedmé kapitole jsou navrženy vhodné metody a postupy výuky, které pro jednotlivé osobnostní typy vytvářejí optimální studijní podmínky, a dále metody a postupy výuky, které respektují různorodé složení studijních skupin.
Projekt módní přehlídky
Marková, Lucie ; Veber, Jaromír (vedoucí práce) ; Krotký, Svatoslav (oponent)
Cílem této diplomové práce je zaměřit pozornost na oblast oděvního designu, na zavedené metody a postupy, které budou porovnávány v kontextu globálních změn a tržních příležitostí. Pozornost bude věnována především konceptu módní přehlídky jako stále hlavního marketingového nástroje pro prezentaci oděvů. Pomocí popisu módní přehlídky, realizované pro účely této práce bude vytvořena analýza jednotlivých kroků při tvorbě přehlídky a následně popsán teoretický princip i-přehlídky, internetové módní přehlídky. Závěrem diplomové práce by měl být koncept nových příležitostí v oblasti módního marketingu s ohledem na změny v chování spotřebitelů ve druhé polovině dvacátého století a předpokládané budoucí změny v první polovině 21. století. Součástí práce bude též celkový pohled na obor módního návrhářství a definice jednotlivých oblastí módní přehlídky jako marketingového nástroje v kontextu historického vývoje oboru.
Marketingová strategie firmy Slévárna a modelárna Nové Ransko s.r.o. na domácím a zahraničních trzích, srovnání s konkurencí
Marková, Lucie ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Lána, Ivo (oponent)
Práce se zabývá marketingovou strategií společnosti Slévárna a modelárna Nové Ransko, s. r. o. vyrábějící především odlitky z šedé a tvárné litiny na domácím a zahraničních trzích. Autorka práce srovnává strategii společnosti se strategiemi konkurenčních podniků. Zároveň je v práci popsán marketingový mix slévárny. Autorka vypracovala SWOT analýzu, která prověřila aktuální stav společnosti. Na základě SWOT analýzy jsou pak připojena doporučení pro zlepšení jejího marketingového prostředí.
Realizace projektů podpořených fondy EU
Marková, Lucie ; Potluka, Oto (vedoucí práce) ; Květoň, Viktor (oponent)
Cílem této práce je srovnání firem a nestátních neziskových organizací v oblasti projektů Strukturálních fondů EU. V teoretické části byly představeny Fondy Evropské unie, zejména Evropský sociální fond a Evropský fond regionálního rozvoje. Poté došlo k nastínění situace firem a nestátních neziskových organizací v České republice a následně jejich komparace. Čtvrtým oddílem teoretické části jsou možné operační programy, které mohou využívat firmy a NNO. V praktické části byl ke kvalitativnímu výzkumu vybrán Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost. Zkoumán byl vliv dotovaného projektu na organizace typu občanské sdružení, obecně prospěšná společnost, akciová společnost a společnost s ručením omezeným před a po podání žádosti.
Hodnocení investičního projektu fotovoltaické elektrárny
Marková, Lucie ; Švecová, Lenka (vedoucí práce) ; Hospodka, Jaroslav (oponent)
Tato práce je rozdělena do tří kapitol. První kapitola definuje cíl práce. V druhé kapitole je shrnuta teoreticko-metodologická část. Teoreticko-metodologická část se zabývá analýzou okolí, přípravou a realizací projektu, metodami vyhodnocení investic a stanovením rizika projektu výstavby fotovoltaické elektrárny. Třetí část je částí aplikační. Jedná se o uvedení teoretických poznatků do praxe. Třetí kapitola obsahuje analýzu okolí, popis společnosti, ekonomické zhodnocení a zhodnocení rizikovosti investice.
Návrh podnikatelské strategie
Marková, Lucie ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Hospodka, Jaroslav (oponent)
Základním úkolem bude identifikace klíčových faktorů makrookolí a mikrookolí. Makrookolí bude zahrnovat analýzu politických, ekonomických, sociálních a technologických podmínek, s nimiž se podnik musí vyrovnávat. Mikrookolí se bude zabývat analýzou hybných změnotvorných sil a konkurenceschopností na trhu. Důležitou součástí je dále analýza vnitřních zdrojů a SWOT analýza.
Finanční analýza společnosti SIM s r.o.
Marková, Lucie ; Boukal, Petr (vedoucí práce) ; Matějíčková, Lucie (oponent)
Cílem bakalářské práce je shrnutí finanční situace společnosti SIM s r.o. Metodologická část práce vysvětluje základní metody finanční analýzy. Praktická část je zaměřena na finanční analýzu společnosti SIM s r.o. a výpočet stavových a poměrových ukazatelů. Závěr shnuje dosažené poznatky a doporučení pro další finanční řízení firmy

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 54 záznamů.   začátekpředchozí45 - 54  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 MARKOVÁ, Ladislava
29 MARKOVÁ, Lenka
1 MARKOVÁ, Libuše
2 Marková, Lada
29 Marková, Lenka
5 Marková, Leona
1 Marková, Ljuba
53 Marková, Lucie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.