Název: Marketingová strategie firmy Slévárna a modelárna Nové Ransko s.r.o. na domácím a zahraničních trzích, srovnání s konkurencí
Překlad názvu: Marketing strategy of company Slévárna a modelárna Nové Ransko s. r. o. for the Czech and foreign markets, competitors comparison
Autoři: Marková, Lucie ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Lána, Ivo (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketingová strategie; odlitky; slévárna; srovnání s konkurencí; SWOT analýza; castings; comparison; foundry; marketing strategy; SWOT analysis

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/30390

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-112328


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2012-05-16, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet