Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 202 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Reklama na instagramových profilech českých influencerů generace Z
Novotná, Lucie ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Reklama na instagramových profilech českých influencerů generace Z Bakalářská práce Autor práce: Lucie Novotná Abstrakt v českém jazyce Tato bakalářská práce se zabývá reklamou na instagramových profilech deseti nejsledovanějších českých influencerů generace Z. V teoretické části práce jsou definovány pojmy jako Instagram, influenceři, generace Z a také jsou zde popsány obecné principy influencer marketingu, vysvětleno fungování reklamy na Instagramu a formy spolupráce značek s influencery. Praktická část práce se pak zaměřuje na konkrétních deset influencerů a detailně se věnuje jejich spolupracím se značkami. Analýzou dat z profilů těchto influencerů na Instagramu za rok 2020 jsou zkoumány všechny jejich příspěvky obsahující reklamu. Cílem této bakalářské práce je zmapovat oblast reklamy na instagramových profilech nejsledovanějších českých influencerů generace Z a popsat přístup těchto influencerů k reklamě - jakou podobu jejich reklamní příspěvky mají, jaký produkt nebo službu propagují a zda se jedná o jednorázovou nebo dlouhodobou spolupráci s danou značkou. Zejména je pak v práci zkoumáno, jestli vybraní nejsledovanější influenceři reklamu označují, a pokud ano, jakými způsoby ji označují.
Koncept udržitelnosti v podnikání
Šalplachtová, Iva ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Diplomová práce se zabývá teoretickými východisky konceptů jako je udržitelnost a společenská odpovědnost firem, vždy s ohledem rozdělení do tří pilířů - ekologický, ekonomický a sociální. Ty jsou základními stavebními kameny všech kapitol, a i celé práce. Na základě těchto konceptů bylo nutné v první části uvést i důvody, proč tyto koncepty vznikly a je dnes důležité se o nich bavit - konkrétně v kapitolách o aktuální situaci světa a jeho krizích. Praktická část je zaměřena na případovou studii podniku Myslíš?, který ve své podstatě staví na těchto pilířích a tématech. Podnik je mapován po dobu dvou let od jeho založení až do doby napsání této práce. Studie je zakončena diskusí, která rozebírá, jestli je koncept správný a funkční a pokládá další otázky.
Vliv CSR na podporu image značky
Maršál, Jakub ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Bakalářská práce se zabývá společenskou odpovědností firem a zkoumá, jak tato odpovědnost pomáhá ke zlepšení image firmy. Práce je rozdělena na dvě části. V teoretické se věnuje historii CSR, definování důležitých pojmů a představuje vývoj teoretického pojetí společenské odpovědnosti. V praktické části probíhá analýza dotazníkovým šetřením, které zkoumá preference respondentů v této oblasti a zjišťuje, zda CSR aktivity pomáhají ke zlepšení image firmy. Závěrem práce hodnotí zjištěné údaje a navrhuje možné úpravy, které by pomohly v dané oblasti.
In-store marketingová komunikace parfumerie Sephora
Gajdučeňa, Darija ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Hlavním tématem této bakalářské práce je in-store marketingová komunikace a její využití v kosmetických prodejnách parfumerie. Teoretická část práce se věnuje marketingové komunikaci v místě prodeje, využití POP a POS nástrojů, budování atmosféry v místě prodeje a využití smyslového marketingu pro ovlivnění spotřebitele v místě prodeje. Tato stručně popisuje kosmetický průmysl, jeho současnou podobu i historický vývoj konkrétních segmentů na přelomu 19. a 20. století. Praktická část práce nejprve představí parfumerii Sephora ve globálním měřítku, následně se soustředí pouze na české prodejny. Následuje popis společných rysů českých prodejen Sephora a deskripce dvou předem zvolených obchodů na Václavském náměstí a Národní třídě v Praze. Výzkumná část se věnuje analýzy dat získaných s pomocí kvalitativních rozhovorů provedených se zákazníky pražských obchodů Sephora. Cílem práce je vyhodnotit využití in- storové marketingové komunikace v kosmetických prodejnách.
Zhodnocení CSR aktivit společnosti Plzeňský Prazdroj s.r.o.
Řezáčová, Natálie ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Bakalářská práce se věnuje zhodnocení CSR aktivit společnosti Plzeňský Prazdroj. Práce definuje pojem společenská odpovědnost firem, uvádí dělení CSR i jeho kritiku. Práce rovněž definuje stakeholdery a jejich dělení. Dále je v práci popisováno CSR v citlivých odvětvích a současně také vnímání CSR veřejností. V práci jsou následně popsány CSR aktivity Plzeňského Prazdroje, mezi které patří odpovědná konzumace a komunikace alkoholu, podpora místních komunit, odpovědný rozvoj a CSR v HR sektoru. Aktivity Prazdroje jsou následně na základě teoretických doporučení vyhodnocovány. Z doporučení plynulo využití méně salientních aktivit, vyhýbání se strategickému dilematu, transparentní komunikace a začlenění CSR do strategie řízení. První tři kritéria Prazdroj splňuje jen částečně, čtvrté kritérium úplně. K ověření platnosti doporučení vznikl sociální experiment. Experiment byl proveden formou kvantitativního dotazníku, přičemž se měnily nezávislé proměnné. Respondenti byli náhodně rozřazeni do čtyř skupin, z nichž každá skupina reagovala na jinou variantu dotazníku. Dvě varianty popisovaly CSR aktivity Prazdroje, dvě varianty popisovaly CSR aktivity fiktivní firmy působící v konvenčním odvětví. Výsledkem bylo potvrzení jevu, který se vyskytoval v teorii, tedy že více salientní CSR aktivity jsou v citlivém...
Redken brand strategy - transition from B2B orientation towards B2C strategy
Lacková, Karina ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Hlavnou témou tejto diplomovej práce je modifikácia stratégie značky Redken z B2B na B2C. V rámci teoretickej práce je primárne preskúmané aktuálne prostredie beauty trhu. Identifikované sú najzásadnejšie faktory ovplyvňujúce kozmetický priemysel, ktorými sú pandémia Covid-19, online prostredie v podobe sociálnych sietí a e-commerce, či aktuálne spoločenské trendy ovplyvňujúce nákupné správanie ako Clean beauty trend alebo Self-care trend. Teoreticky je ďalej definovaný B2B a B2C trh a ich vzájomné rozdiely. Predstavený je aj proces tvorby stratégie, a jeho jednotlivé kroky. Súčasťou teoretickej časti je vymedzenie značky Redken, jej história, hodnoty a branding. Praktická časť zahrňuje kvalitatívny výskum v podobe hĺbkových individuálnych rozhovor s respondentmi z manažérskej a kaderníckej sféry. Analytická časť ďalej pozostáva z analýzy vonkajšieho prostredia - PESTLE, analýzy zákazníckeho segmentu, analýzy konkurencie, a SWOT analýzy. Na základe získaných primárnych a sekundárnych dát je pripravená stratégia, resp. taktický ročný plán. Tento plán pozostáva z konkrétnych dielčich krokov, ktoré sú časovo vsadené do štyroch kvartálov a šiestich cyklov. Pripravená stratégia dbá o súlad súčasného brandingu a hodnôt značky, a vychádza z nadobudnutých teoretických a analytických poznatkov. Taktický...
Veřejná diplomacie a nation branding Českého centra v New Yorku
Richter, Daniel ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Konrádová, Marcela (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zjištění úspěšnosti Českého centra v New Yorku ve veřejné diplomacii a nation brandingu. Práce se dělí na 5 částí a závěr. Hlavním cílem práce bylo zjistit poslání Českého centra a na to poté navázat výzkumem, zda je ve své činnosti úspěšný. Práce podotýká na vývoj českých center i konkrétního centra v New Yorku, poté se baví o hospodářské situaci. Hlavně práce podotýká jaká jsou nejdůležitejší činnosti centra. Pracuji jak se zdroji od českých center (rozhovory s generálním ředitelem Českých center a s ředitelem Českého centra v New Yorku), tak s odbornou literaturou či se zpravodajstvím. Velká část práce také spočívá ve výzkumu. Tam jsem zjišťoval od českých i amerických respondentů co by si představovali v českém centru. Poté s porovnáním těchto výsledků s jinými zjištěnými informacemi mohu říct, zda je České centrum v New Yorku efektivní a přidat kratší doporučení.
Jak proměnila pandemie Covid-19 komunikaci vysokých škol v České republice?
Cerhová, Anna ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Bakalářská práce si klade za cíl analyzovat vývoj komunikace veřejných vysokých škol v České republice v průběhu let. Práce se zaměřuje na období před pandemií Covid-19, během pandemie a následně analyzuje i proměny v komunikaci po pandemii. Cílem práce je identifikovat nástroje, které univerzity využívaly v rámci krizové komunikace a jejich dopad na současnou komunikaci. Mezi stěžejní výzkumné otázky patří odhalit, jakým způsobem univerzity komunikovaly, zdali byly nuceny přijmout nové komunikační strategie a zdali v těchto nových komunikačních trendech hodlají pokračovat i nadále. V rámci výzkumného šetření práce prostřednictvím obsahové analýzy zkoumá komunikaci na sociálních sítích a následně prostřednictvím dotazníkového šetření mezi studenty ověřuje, jak proměnu komunikace vnímá jejich cílová skupina. V širším hledisku si tato práce klade za cíl poukázat na důležitost krizové komunikace veřejných institucí a navrhnout možná řešení, která by mohla dopomoci k efektivnější komunikaci.
Očkování jako komunikační výzva: analýza argumentů a faktorů ovlivňujících jeho (ne)přijetí
Hájková, Karolína ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Práce se zabývá negativním fenoménemodmítánívakcinace, klesajícíproočkovanostia návratu infekčních onemocnění, které jsou vakcínami preventabilní. Jedná se o mezinárodní fenomén, jenž byl v roce 2019 označen Světovou zdravotnickou organizací za jednu z deseti největších hrozeb pro veřejné zdraví. Téma odmítání a váhání v očkování je komplexní problematikou, která je ovlivněna mnoha faktory. Patří mezi ně například mediální prostředí,geografické a finanční překážky,historické vlivy, osobní zkušenost, zdravotní gramotnost, vnímání rizik a mnoho dalších. Nepřijetí imunizačních programů je zásadní kolektivní, nikoliv individuální, problém ohrožující veřejné zdraví. Je proto nutné tyto faktory zmapovat faktory a doplnit argumenty proti očkování, které jeho přijetí brání. V práci je obsaženo stručné shrnutí historie odmítání vakcinace, zpracování obsáhlého souboru faktorů ovlivňujících přijímání očkování, zanalyzování a kategorizace vybraných argumentů proti vakcinaci a v neposlední řadě shrnutí poznatků pro tvorbu strategií pro přijetí imunizačních programů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 202 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.