Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 61 záznamů.  začátekpředchozí32 - 41dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Gastronomie jako moderní motiv cestovního ruchu
Lenhartová, Michaela ; Jenčková, Jiřina (vedoucí práce) ; Valentová, Jana (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá gastronomickým cestovním ruchem v České republice. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy a cílem je charakterizovat rostoucí důležitost gastronomie jako moderního motivu v cestovním ruchu. V praktické části jsou na toto téma zpracovány výsledky dotazníkového šetření a v poslední části bakalářské práce byla vytvořena analýza nabídky vybraných českých cestovních kanceláří, které nabízejí zájezdy za gastronomií.
Online marketingová strategie Grandhotelu Pupp
Fuxová, Zuzana ; Jenčková, Jiřina (vedoucí práce) ; Kauerová, Lenka (oponent)
Práce analyzuje a hodnotí marketingovou strategii Grandhotelu Pupp ve srovnání s jeho konkurencí, Grandhotelem Ambassador Národní dům. Zaměřuje se především na online atributy této strategie zahrnující webovou prezentaci hotelu na všech distribučních kanálech, které hotel využívá. V potaz jsou brány trendy, které právě v marketingu hrají klíčovou roli. První část práce teoreticky definuje ubytovací služby, specifika hotelnictví a specifika marketingu v hotelnictví. Druhá část analyzuje hotelové marketingové techniky používané na distribučních kanálech hotelů pak již konkrétně porovnává jednotlivé aktivity v rámci marketingové strategie obou zmíněných hotelů.
Rekreační zařízení České pošty a perspektivy dalšího využití
Kadlecová, Anna ; Jenčková, Jiřina (vedoucí práce) ; Vosátková, Jana (oponent)
Bakalářská práce se zabývá vybranými rekreačními zařízeními České pošty a perspektivou jejich dalšího využití. Teoretická část je zaměřena na ubytovací zařízení - jejich význam, pojem a kategorizaci. Dále jsou v teoretické části uvedeny základní informace o zařízeních České pošty, jejich počet, struktura a evidence. Také jsou uvedeny příslušné podnikové normy. První polovina praktické části se zabývá ekonomickými ukazateli, jako je využití, náklady, výnosy a hospodářský výsledek. Druhá polovina je věnována rozboru vybraných zařízení, kalkulaci, zhodnocení rentability a návrhu koncepce.
Rozhodovací kritéria pro alokaci konferencí a kongresů v Praze
Trávová, Veronika ; Jenčková, Jiřina (vedoucí práce) ; Abrhám, Josef (oponent)
Cílem diplomové práce na téma Rozhodovací kritéria pro alokaci konferencí a kongresů v Praze je analyzovat veškeré skutečnosti, které ovlivňují výběr destinace pro daný kongres či konferenci. Prioritou je zhodnocení potenciálu Prahy pro kongresový cestovní ruch a navržení možných inovací pro zvýšení oblíbenosti destinace. V diplomové práci je rozebrána charakteristika rozhodovacího procesu alokace do daného místa. Dále pak popis činností organizátorů konferencí a kongresů nebo destinačních organizací. Diplomová práce je rozdělena do čtyř kapitol. V prvních dvou kapitolách jsou definovány a charakterizovány podstatné pojmy kongresového cestovního ruchu, jeho organizace a subjekty. Druhá část diplomové práce je zaměřena na analýzu rozhodovacích kritérií pro výběr kongresové destinace, potenciál Prahy zahrnující SWOT analýzu a následnou sumarizaci s dopady a možnými inovacemi pro Prahu. Stěžejními podklady pro práci jsou poskytnuté rozhovory a materiály od odborníků z praxe. Závěrem bude zhodnocena celková situace v kongresovém cestovním ruchu v Praze a navrženy možné inovace pro organizaci kongresů a konferencí.
Environmentální aspekty v hotelnictví
Nováková, Eliška ; Jenčková, Jiřina (vedoucí práce) ; Valentová, Jana (oponent)
Diplomová práce mapuje úroveň ekologického chování v ubytovacích zařízeních ve vybraných státech. Pomocí strukturovaných rozhovorů zjišťuje zájem o dodržování ekologických zásad v českém hotelnictví. Průzkum byl veden v ekologicky zaměřených ubytovacích zařízeních České republiky. K porovnání sloužila fakta získaná z ubytovacích zařízení hotelového typu se stejným zaměřením v Rakousku. Na základě zjištěných poznatků navrhuje doporučení, která se týkají zlepšení environmentální kultury v českých ubytovacích zařízeních. Úvodní část představuje teoretické vymezení environmentálních aspektů, včetně definování ekologicky zaměřených ubytovacích zařízení a ekoznaček využívaných ekologicky zaměřenými ubytovacími zařízeními. Dále jsou uvedeny jednotlivé nástroje ke snižování dopadu na životní prostředí a k eliminaci negativních vlivů, či environmentální vzdělávání. Závěr práce obsahuje výsledky průzkumu vycházejícího z teoretické části práce a navrhovaná doporučení ke zlepšení stávající situace v hotelnictví.
Vliv inovací na hotelové klíčové ukazatele
Chalupová, Ivana ; Jenčková, Jiřina (vedoucí práce) ; Indrová, Jarmila (oponent)
Diplomová práce se zabývá vlivem inovací zavedených z pozice Quality Control Managera na klíčové hotelové ukazatele - hodnocení hosty, obsazenost a průměrnou cenu. První část práce je věnována úvodu do problematiky kvality v cestovním ruchu, jejího měření a systémů řízení. Další část práce se zabývá hotelovým řetězcem AVE Hotels a jeho systému řízení kvality. Následující kapitola je věnována hotelu Aida a inovacím navrženým z nově zavedené pozice Quality Control Managera. Stěžejní část práce srovnává hotel Aida s Oficiální jednotnou klasifikací ubytovacích zařízení před realizací a po realizaci změn navržených Quality Control Managerem a pojednává o dopadech realizovaných změn na hodnocení hostů, obsazenost a průměrnou cenu. V závěrečné kapitole je obsaženo shrnutí, vlastní doporučení a komentáře. Cílem práce je analyzovat a posoudit hloubku přínosu změn Quality Control Managera na zmíněné ukazatele. Za účelem splnění tohoto cíle práce analyzuje a srovnává data poskytující informace o hodnocení hostů, obsazenosti a průměrné ceně v době před realizací a po realizaci změn Quality Control Managera. Práce může posloužit k posouzení návratnosti investice do zvýšení kvality a do zavedení systému jejího řízení a kontroly.
Nové profesní pozice v hotelnictví a problematika jejich náboru
Kraliková, Klára ; Jenčková, Jiřina (vedoucí práce) ; Bakos, Tomáš (oponent)
Práce sleduje nové trendy nabídek práce v oblasti hotelnictví. Cílem je jednak poskytnout ucelený souhrn vybraných nových profesních pozic a zařadit je do kontextu hotelové organizace, ale také analyzovat aktuální požadavky na pozici Revenue managera. Informace byly získány monitoringem současné nabídky práce na inzertních portálech a prostřednictvím rozhovoru s personalistou nejmenovaného 5*hotelu v Praze.
Řízení kvality v hotelnictví a její vliv na spokojenost hosta
Vyskočilová, Barbora ; Jenčková, Jiřina (vedoucí práce) ; Abrhám, Josef (oponent)
Diplomová práce se zabývá managementem kvality služeb v hotelnictví. Konkrétně je zaměřena na analýzu řízení jakosti a hodnocení spokojenosti hostů vybraného pětihvězdičkového hotelu v Praze. Účelem práce je zorientování se v systému, prostřednictvím kterého hotel zkoumá spokojenost hostů, zjištění jeho možností a vygenerování údajů, které budou sloužit managementu hotelu. Teoretická část práce poskytuje nástin základních metod managementu kvality a také se věnuje řízení vztahu se zákazníkem. Praktická část obsahuje zhodnocení standardů a nástrojů používaných v hotelu Boscolo Prague spolu s analýzou kvality služeb a spokojenosti hosta. Pozornost je věnována také efektivitě nových opatření zavedených za účelem zvýšení spokojenosti hostů. Závěrečná část je věnována vyhodnocení výstupů z analýzy a doporučením pro možná zlepšení.
Využití responzivního designu pro optimalizaci webových stránek pro mobilní zařízení
Kolínek, David ; Malinová, Ludmila (vedoucí práce) ; Jenčková, Jiřina (oponent)
S neustále rostoucí skupinou uživatelů Internetu připojujících se pomocí mobilních zařízení je nutné připravit webové stránky pro novou skupinu návštěvníků. Tato práce se zabývá porovnáním jednotlivých způsobů, jak je možné přizpůsobit internetové stránky pro mobilní zařízení a detailním popsáním responzivního web designu. Práce dále obsahuje popis rozdílů v chování uživatelů mobilních a desktopových zařízení a jejich odlišných potřebách. Výstup praktické části práce tvoří nová podoba internetových stránek pro hotel Zlatý Lev v Jablonci nad Nisou, které jsou vytvořeny dle zásad a pravidel tvorby responzivního web designu, čímž docílíme optimálního zobrazení webových stránek na různých zařízeních, od desktopových počítačů, přes tablety až po chytré telefony.
Personnel activities of a hotel receptionist
Martinková, Petra ; Jenčková, Jiřina (vedoucí práce) ; Indrová, Jarmila (oponent)
Cílem práce je analyzovat fungování recepce konkrétního hotelu v Praze, následně vyvodit slabé stránky a nedostatky při práci recepčních a navrhnout možná řešení zjištěných problémů. Informace potřebné na analýzu byly získány z dotazníkového šetření mezi hotelovými recepčními a z rozhovoru s Front Office manažérem hotelu Villa Schwaiger. Jednotlivé pracovní činnosti a personální manažment jsou porovnávaný s teorií získanou z odborných knih a článků z odborných časopisů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 61 záznamů.   začátekpředchozí32 - 41dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.