Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Řízení kvality v hotelnictví a její vliv na spokojenost hosta
Vyskočilová, Barbora ; Jenčková, Jiřina (vedoucí práce) ; Abrhám, Josef (oponent)
Diplomová práce se zabývá managementem kvality služeb v hotelnictví. Konkrétně je zaměřena na analýzu řízení jakosti a hodnocení spokojenosti hostů vybraného pětihvězdičkového hotelu v Praze. Účelem práce je zorientování se v systému, prostřednictvím kterého hotel zkoumá spokojenost hostů, zjištění jeho možností a vygenerování údajů, které budou sloužit managementu hotelu. Teoretická část práce poskytuje nástin základních metod managementu kvality a také se věnuje řízení vztahu se zákazníkem. Praktická část obsahuje zhodnocení standardů a nástrojů používaných v hotelu Boscolo Prague spolu s analýzou kvality služeb a spokojenosti hosta. Pozornost je věnována také efektivitě nových opatření zavedených za účelem zvýšení spokojenosti hostů. Závěrečná část je věnována vyhodnocení výstupů z analýzy a doporučením pro možná zlepšení.

Viz též: podobná jména autorů
1 Vyskočilová, Barbara
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.