Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 23 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh na zlepšení systému odměňování zaměstnanců vybrané společnosti
Jandová, Lenka ; Linhart, Petr (oponent) ; Martinovičová, Dana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou systémů odměňování zaměstnanců. Jsou v ní vysvětleny teoretické pojmy, které tato problematika zahrnuje a je v ní analyzována konkrétní společnost se zaměřením na její systém odměňování. Práce obsahuje konkrétní návrhy a doporučení, které by měly být výhodné pro zaměstnavatele, a které by současně měly přispět k lepšímu fungování systému odměňování, větší stimulaci a motivaci zaměstnanců v práci i jejich větší spokojenosti.
Návrh komunikačního mixu vybrané společnosti
Jandová, Lenka ; Mucha, Martin (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zlepšení komunikačního mixu vybrané společnosti. Jsou v ní vysvětleny teoretické pojmy, které tato problematika zahrnuje a je v ní analyzována zvolená společnost se zaměřením na její komunikační mix. Práce obsahuje konkrétní návrhy a doporučení, které by měly vhodným doplněním stávajícího komunikačního mixu, a které by současně měly přispět ke zvýšení povědomí o společnosti, a tím ke zvýšení prodejnosti nabízených automobilů.
Motivace zaměstnanců ve vybrané organizaci
JANDOVÁ, Lucie
Cílem mé bakalářské práce je analýza motivačních nástrojů ve vybrané organizaci a návrh případných změn. V teoretické části jsou definovány základní pojmy jako motivace, motiv, teorie motivace, motivační nástroje, motivační program a efektivnost motivačních nástrojů. Praktická část je věnována charakteristice daného podniku, jeho řízení a organizační struktuře. Práce se také zabývá zaměstnaneckými výhodami a motivačním programem vybraného podniku. V závěru praktické části je provedena analýza dotazníkového šetření a na základě vyhodnocení jsou doporučeny případné změny dle potřeb.
Komparativní analýza implementace finanční gramotnosti v sekundárním vzdělávání
Jandová, Lucie ; Krpálek, Pavel (vedoucí práce) ; Masaříková, Kateřina (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou odlišného způsobu implementace finanční gramotnosti na středních školách v ČR. Na základě rešerše dostupných zdrojů byla vypracována teoretická část, kde jsou popsány kurikulární dokumenty od nejvyšší úrovně, Národní strategie finančního vzdělávání, až po školní vzdělávací programy. Dále navazuje popis didaktického systému upraveného pro finanční a ekonomické vzdělávání. V praktické části práce byla, po stanovení výzkumného problému, hypotéz a metodologie výzkumu, provedena analýza a identifikace obsahu finanční gramotnosti ve třech vybraných rámcových vzdělávacích programech. Dotazník, druhý nástroj výzkumu, měl za cíl identifikovat způsob implementace finanční gramotnosti na konkrétních středních školách a především vymezit hlavní rozdíly či podobnosti ve využívání didaktických prostředků z pohledu typu školy a regionu, a doplnit tak celkový pohled na implementaci. V závěru bylo provedeno shrnutí a celkové zhodnocení zjištěných informací.
Finanční analýza podniku HOCHTIEF CZ, a. s.
Bílek, Jan ; Štamfestová, Petra (vedoucí práce) ; Jandová, Lenka (oponent)
Hlavním cílem této práce bude provedení finanční analýzy podniku HOCHTIEF CZ a. s. mezi lety 2009 -- 2013. Bakalářská práce je rozdělena do dvou hlavních částí, a sice metodologické části a praktické části. Metodologická část práce je zaměřena na nastínění důležitých pojmů, finančních ukazatelů, modelů a souvisejících pravidel. Zatímco v praktické části dochází k využití jednotlivých složek metodologické části, které jsou důkladně zanalyzovány a interpretovány autorem práce. Konkrétně je praktická část práce zaměřena převážně na analýzu absolutních ukazatelů, poměrových ukazatelů, analýzu čistého pracovního kapitálu, provedení výpočtu ekonomické přidané hodnoty společnosti a aplikaci bankrotního modelu profesora Edwarda Altmana. V závěru práce dochází ke zdůraznění nejdůležitějších zjištěných skutečností, k poukázání na slabé a silné stránky společnosti a vyhodnocení jejího finančního zdraví. Následně autor vydává doporučení pro management společnosti a dodává osobní predikci z pohledu společnosti ohledně situace na stavebním trhu v blízké budoucnosti.
Analýza segmentu LOHAS spotřebitelů na českém trhu
JANDOVÁ, Lucie
Tématem této práce je analýza segmentu LOHAS spotřebitelů na českém trhu. Zjišťuje existenci spotřebitelského životního stylu LOHAS, konkrétně v Jihočeském kraji, která byla potvrzena. Dále se zaměřuje na hlavní charakteristické rysy, jež jsou pro tento segment typické. Patří mezi ně především orientace na osvědčené značky, kvalitu, design, menší balení výrobků a zodpovědnou výrobu produktů, nejlépe domácími výrobci. Řeší také, že "lohasiané" žijící na území jižních Čech, preferují potraviny/nápoje na přírodní bázi, a energeticky úsporné spotřebiče a elektroniku. Ekologicky přemýšlejí, šetří vodu i energii, třídí odpad a snižují jeho množství. Dále žijí zdravě a zároveň moderně, rádi chodí pěšky a při cestování mají rádi nejen zábavu a dobrodružství, ale rovněž přírodu a její ochranu. Poskytuje současně i informaci o tom, že jihočeští stoupenci LOHAS jsou stále ještě ovlivněni cenou, marketingem a náhlými impulsy. Rovněž se ani příliš nepřiklání k využívání např. solárních panelů či hybridních automobilů. Vysvětluje též, že se jedná především o spotřebitele, kteří jsou nejčetněji zastoupeni ve věkové kategorii nad 56 let. Na závěr se zabývá doporučeními, na která by se měly podniky orientovat, pokud budou chtít tento segment spotřebitelů s velkým potenciálem oslovit.
Analýza spotřebního chování v oblasti Fair Trade výrobků
JANDOVÁ, Lucie
Tématem této práce je analýza spotřebního chování v oblasti Fair Trade výrobků v České republice. Zjišťuje míru informovanosti spotřebitelů o výrobcích Fair Trade a analyzuje nákupní chování v této oblasti nabídky, které je závislé na věku spotřebitelů. Mladší generace má takto označené produkty více v povědomí, ale nekupuje je v takové míře, jako ta starší. Dále se snaží poukázat také na to, že spotřebitelé nejsou dostatečně informováni o Fair Trade a o tom, co je jeho cílem. Proto výrobky nekupují v takové míře. Poskytuje současně i údaj o tom, že výrobky Fair Trade jsou nakupovány nejvíce kvůli pomoci druhým lidem. Řeší však i otázky typu: "Jaké výrobky se nejčastěji kupují?", "Kde jsou výrobky nejvíce kupovány?" či "Jsou s nimi spotřebitelé spokojeni?". Nakonec se zabývá návrhy na zlepšení současného stavu, který v České republice panuje.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 23 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
2 JANDOVÁ, Linda
9 JANDOVÁ, Lucie
8 Jandová, Lenka
2 Jandová, Libuše
9 Jandová, Lucie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.