Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza růstové schopnosti krůt ve vybraném podniku
JANDOVÁ, Lucie
Cílem diplomové práce bylo vyhodnotit parametry výkrmnosti u hybrida B.U.T. 6 ve vybraném podniku. Bylo vyhodnoceno 6 turnusů krocanů. Analýza růstu byla provedena na základě týdenního vážení. Průměrná živá hmotnost ve 21 týdnech věku byla dosažena 21,83 kg. Nejvyšší hodnota byla ve 3. turnusu (22,18 kg) a nejnižší byla ve 2. a 6. turnusu (21,62 kg). Při porovnání s technologickým postupem byly rozdíly průměrné hmotnosti od 5. týdne až do konce výkrmu vyhodnocené jako statisticky významné. Průměrná konverze krmiva byla zjištěna 2,73 kg. Nejvyšší byla v 1. turnusu (2,82 kg) a nejnižší byla v 5. turnusu (2,62 kg). Průměrný inflexní bod byl dosažen ve 14. týdnu (12,1 kg). Nejdříve byl dosažen v 1. a 2. turnusu (13,6 týdnů; 11,7 kg a 13,7 týdnů; 11,4 kg) a nejpozději ve 4. turnusu (15,5 týdnů; 13,6 kg). Průměrný maximální denní přírůstek byl zjištěn 203,1 g (13,6 týdnů). Nejvyšší byl ve 3. turnusu (204,9 g; 13,6 týdnů) a nejnižší byl ve 4. turnusu (195,3 g; 14,3 týdnů). Průměrný úhyn byl zjištěn 6,39 %. Nejvyšší byl v 6. turnusu (8,44 %, resp. 858 ks) a nejnižší byl ve 4. turnusu (4,50 %, resp. 457 ks).
Vliv technologie chovu na produkci vajec plymutky žluté (Plymouth Rock)
JANDOVÁ, Lucie
Cílem bakalářské práce bylo porovnat vlivy technologie ustájení na snášku slepic, a to v omezeném a volném systému ustájení v drobnochovu. K sledování snášky bylo použito středně těžké plemeno slepic plymutky žluté ve dvou skupinách po 20 kusech. Výsledky byly hodnoceny za 5 měsíců snášky. Více vajec a i vejce o vyšší hmotnosti byly získány u skupiny chované ve volném systému. Od slepic chovaných v omezeném systému chovu bylo získáno za celou dobu snášky 673 ks vajec a u skupiny ve volném systému 800 ks vajec, což představuje průměrný počet 5,98 ks snesených vajec za měsíc, resp. 7,75 ks při P 0,001. Intenzita snášky se zvyšovala i při poklesu teplot pod 0 °C, ale méně v chovu s omezeným ustájením. Průměrná hmotnost vajec za snáškové cykly byla vyšší u volného systému - 54,6 g oproti 52,59 g u systému s omezeným pohybem slepic. Produkce vaječné hmoty za celé sledované období snášky byla též vyšší u volného chovu, a to 43,68 kg, u podlahového systému pouze 35,39 kg.
Příprava podniku na recertifikaci podle normy ISO 9001:2015
JANDOVÁ, Lucie
Diplomová práce je zaměřena na systém managementu kvality podle norem ISO. Cílem diplomové práce je zhodnocení současné situace systému managementu řízení kvality v dané společnosti a navrhnout opatření potřebné pro recertifikaci podle normy ISO 9001:2015. Práce je rozdělena na dvě části teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou definovány základní pojmy jako kvalita, historie kvality, principy, koncepce managementu kvality, ISO norma 9001:2008 a ISO norma 9001:2015. Praktická část je věnována charakteristice společnosti, vyhodnocení současné situace v systému řízení kvality, který má organizace certifikovaný podle normy ISO 9001:2008. Práce se dále zabývá kroky potřebnými pro recertifikaci společnosti podle normy ISO 9001:2015.
Motivace zaměstnanců ve vybrané organizaci
JANDOVÁ, Lucie
Cílem mé bakalářské práce je analýza motivačních nástrojů ve vybrané organizaci a návrh případných změn. V teoretické části jsou definovány základní pojmy jako motivace, motiv, teorie motivace, motivační nástroje, motivační program a efektivnost motivačních nástrojů. Praktická část je věnována charakteristice daného podniku, jeho řízení a organizační struktuře. Práce se také zabývá zaměstnaneckými výhodami a motivačním programem vybraného podniku. V závěru praktické části je provedena analýza dotazníkového šetření a na základě vyhodnocení jsou doporučeny případné změny dle potřeb.
Komparativní analýza implementace finanční gramotnosti v sekundárním vzdělávání
Jandová, Lucie ; Krpálek, Pavel (vedoucí práce) ; Masaříková, Kateřina (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou odlišného způsobu implementace finanční gramotnosti na středních školách v ČR. Na základě rešerše dostupných zdrojů byla vypracována teoretická část, kde jsou popsány kurikulární dokumenty od nejvyšší úrovně, Národní strategie finančního vzdělávání, až po školní vzdělávací programy. Dále navazuje popis didaktického systému upraveného pro finanční a ekonomické vzdělávání. V praktické části práce byla, po stanovení výzkumného problému, hypotéz a metodologie výzkumu, provedena analýza a identifikace obsahu finanční gramotnosti ve třech vybraných rámcových vzdělávacích programech. Dotazník, druhý nástroj výzkumu, měl za cíl identifikovat způsob implementace finanční gramotnosti na konkrétních středních školách a především vymezit hlavní rozdíly či podobnosti ve využívání didaktických prostředků z pohledu typu školy a regionu, a doplnit tak celkový pohled na implementaci. V závěru bylo provedeno shrnutí a celkové zhodnocení zjištěných informací.
Analýza segmentu LOHAS spotřebitelů na českém trhu
JANDOVÁ, Lucie
Tématem této práce je analýza segmentu LOHAS spotřebitelů na českém trhu. Zjišťuje existenci spotřebitelského životního stylu LOHAS, konkrétně v Jihočeském kraji, která byla potvrzena. Dále se zaměřuje na hlavní charakteristické rysy, jež jsou pro tento segment typické. Patří mezi ně především orientace na osvědčené značky, kvalitu, design, menší balení výrobků a zodpovědnou výrobu produktů, nejlépe domácími výrobci. Řeší také, že "lohasiané" žijící na území jižních Čech, preferují potraviny/nápoje na přírodní bázi, a energeticky úsporné spotřebiče a elektroniku. Ekologicky přemýšlejí, šetří vodu i energii, třídí odpad a snižují jeho množství. Dále žijí zdravě a zároveň moderně, rádi chodí pěšky a při cestování mají rádi nejen zábavu a dobrodružství, ale rovněž přírodu a její ochranu. Poskytuje současně i informaci o tom, že jihočeští stoupenci LOHAS jsou stále ještě ovlivněni cenou, marketingem a náhlými impulsy. Rovněž se ani příliš nepřiklání k využívání např. solárních panelů či hybridních automobilů. Vysvětluje též, že se jedná především o spotřebitele, kteří jsou nejčetněji zastoupeni ve věkové kategorii nad 56 let. Na závěr se zabývá doporučeními, na která by se měly podniky orientovat, pokud budou chtít tento segment spotřebitelů s velkým potenciálem oslovit.
Analýza spotřebního chování v oblasti Fair Trade výrobků
JANDOVÁ, Lucie
Tématem této práce je analýza spotřebního chování v oblasti Fair Trade výrobků v České republice. Zjišťuje míru informovanosti spotřebitelů o výrobcích Fair Trade a analyzuje nákupní chování v této oblasti nabídky, které je závislé na věku spotřebitelů. Mladší generace má takto označené produkty více v povědomí, ale nekupuje je v takové míře, jako ta starší. Dále se snaží poukázat také na to, že spotřebitelé nejsou dostatečně informováni o Fair Trade a o tom, co je jeho cílem. Proto výrobky nekupují v takové míře. Poskytuje současně i údaj o tom, že výrobky Fair Trade jsou nakupovány nejvíce kvůli pomoci druhým lidem. Řeší však i otázky typu: "Jaké výrobky se nejčastěji kupují?", "Kde jsou výrobky nejvíce kupovány?" či "Jsou s nimi spotřebitelé spokojeni?". Nakonec se zabývá návrhy na zlepšení současného stavu, který v České republice panuje.
Mediální výchova jako prostředek pozitivního vlivu působení medií na mládež
JANDOVÁ, Lucie
Diplomová práce se zabývá působením médií na děti a mládež. Prostřednictvím mediální výchovy se snaží docílit toho, aby měla média pozitivní vliv především na tuto cílovou skupinu. Tato práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje tři významné kapitoly. V prvé řadě popisuje problematiku masových médií a masové komunikace. Věnuje se například vymezení jejich významu, funkce, historie a některým procesům vztahujícím se k naší společnosti. Druhá kapitola se zabývá negativními i pozitivními vlivy médií na děti a mládež. Závěr teoretické části tvoří kapitola, která pojednává o důležitosti mediální výchovy na školách a v rodině a přináší konkrétní návrhy a metody její realizace. Praktická část se zabývá výzkumným šetřením provedeným v 5. třídách základních škol. Jeho cílem bylo zjistit představu o vztahu dětí k médiím a o vlivu, který na ně působí. Výzkumné šetření bylo zpracováno do tabulek, znázorněno do grafů a poté vyhodnoceno.
Analýza úspěchu značky Kofola
Šlechta, Martin ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Jandová, Lucie (oponent)
Skvělým příkladem značky, které se úspěšně zapojit se do dialogu se zákazníky, je podle mého názoru Kofola, které se výborně povedlo využít svého "starého já" a některých myšlenek, které jsou spojeny s první etapou jejího "života" za totalitního režimu. Charakteristické pro ni je, že se řídí nejmodernějšími principy řízení značek. Je otevřená svým zákazníkům a bere je spíše jako své spojence na cestě určitým směrem, který díky své velikosti může udávat a ovlivňovat, než jako publikum, kterému říká, co má dělat. Jsem přesvědčen, že právě tato otevřenost stojí za úspěchem její živoucí síly a vášně, kterou pro ni má tolik jejích fanoušků, kteří tuto vášeň nepochybně promění v opakované nákupy jejích produktů. V této práci se pokusím popsat a vysvětlit způsob, jak tohoto otevřeného vztahu dosáhla a jak se jí ho daří udržovat, pomocí popisu značky jako výchozího bodu, který udává směr pro jednotlivé kampaně a popisu kampaní samotných, jako konkrétních příkladů uplatnění strategie značky.

Viz též: podobná jména autorů
2 JANDOVÁ, Linda
8 Jandová, Lenka
2 Jandová, Libuše
9 Jandová, Lucie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.