Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Pythagorova čísla řádů v číselných tělesech
Hájková, Veronika ; Kala, Vítězslav (vedoucí práce) ; Krásenský, Jakub (oponent)
Tato práce se zabývá zkoumáním Pythagorových čísel řádů v číselných těle- sech. Po krátkém úvodu, kde opakuji a definuji nové pojmy důležité k porozumění této práce, se zabývám potřebnými vlastnostmi stopy. Práce dále dokazuje exis- tenci řádů v totálně reálných číselných tělesech, jejichž Pythagorova čísla jsou libovolně velká, a končí důkazem, že pro libovolné N ∈ N existuje totálně reálné číselné těleso, jehož maximální řád má Pythagorovo číslo alespoň N. 1
Podnikatelský plán "Otevření rybí restaurace"
Hájková, Veronika ; Fuchs, Jan (vedoucí práce) ; Cimler, Petr (oponent)
Cílem této práce je zhotovení podnikatelského plánu pro otevření rybí restaurace a zjištění, jestli tato restaurace bude konkurenceschopná v českém prostředí a jestli bude generovat zisk.
Porozumění digitálnímu versus tištěnému textu u žáků 9. tříd na základních školách
Hájková, Veronika ; Slussareff, Michaela (vedoucí práce) ; Lorenz, Michal (oponent)
v českém jazyce Název: Porozumění digitálnímu versus tištěnému textu u žáků devátých tříd na základních školách Cíl práce: Práce se věnuje srovnání úrovně porozumění tištěného a digitálního textu na vybraných základních školách. Cílem je zjistit schopnosti a dovednosti žáků porozumět předloženému textu v rámci srovnání četby ze stolního počítače, tabletu a tištěného textu. A především se pokusit najít rozdíly v porozumění mezi těmito třemi typy médií. Postup: Práce se opírá především o výzkumy čtení s porozuměním z historie i ze současnosti, které jsou v práci popsány, ale také navazuje na bakalářskou práci z roku 2014. Výstup: Konkrétně jde o kvalitativní výzkum za pomoci jedné z metod comprehension testů. Žákům byl předložen text a dotazník s otázkami vztahujících se k vybranému textu. Text byl poskytnut jak v digitální, tak v tištěné podobě. Dotazník byl dodán všem v tištěné podobě. Žáci četli a vyplňovali dotazník přímo ve výuce. Jedním z výstupů práce je nejprve teoretické zpracování základních pojmů a přehled dřívějšího i současného stavu problematiky na základě studia odborné literatury. Stěžejní částí je provedené šetření s následným vyhodnocením jednotlivých otázek s jejich grafickým znázorněním. Každá otázka v dotazníku byla vyhodnocena zvlášť v rámci všech dotazníků jako celku, a nakonec...
Mzdové náklady a benefity ve zvolené organizaci
Hájková, Veronika ; Šišková, Jitka (vedoucí práce) ; Pavla, Pavla (oponent)
Diplomová práce Mzdové náklady a benefity ve zvolené organizaci se zabývá analýzou mezd a mzdových nákladů, které v dnešní době tvoří nedílnou součást politiky každé organizace. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. Teoretická část je zaměřena především na teorii mezd a mzdových nákladů. Dále podrobně charakterizuje zaměstnanecké benefity, jejich formy, členění a trendy, přičemž velká část je věnována systému poskytování jednotlivých zaměstnaneckých benefitů a následně pak daňové uznatelnosti na straně zaměstnance a zaměstnavatele. Praktická část se zabývá analýzou současného systému odměňování a poskytování benefitů ve vybrané společnosti, kdy velká pozornost byla věnována výši nákladů, které musí vybraný podnik vynaložit na systém poskytovaných benefitů. Prostřednictvím dotazníkového šetření mezi zaměstnanci vybrané organizace byla zjišťována celková spokojenost či nespokojenost s poskytovanými benefity. Na základě těchto získaných informací je v závěru práce vyhodnocena struktura dosud poskytovaných benefitů, a zároveň byl vytvořen návrh začlenění nových forem benefitů do celkové struktury odměňování.
Komparace systému vzdělávání v oboru účetnictví v ČR a Francii
Hájková, Veronika ; Dvořáček, Jiří (vedoucí práce) ; Fišerová, Marie (oponent)
Obsahem diplomové práce je zjistit rozdíl ve vyučování předmětu Účetnictví v České republice a Francii v rámci sekundárního vzdělávání, se zaměřením na první ročník studia předmětu. Zvlášť je zachycen systém výuky předmětu Účetnictví na obchodních akademiích v České republice a zvlášť systém identické výuky na středních odborných lyceích ve Francii. Pomocí komparace obou zmíněných systémů jsou zjištěny jejich rozdíly, výhody a nevýhody a dále jsou navržena doporučení, která by mohla napomoci vylepšení zavedeného vzdělávacího systému.
Postavení České pojišťovny na českém pojistném trhu
Hájková, Veronika ; Daňhel, Jaroslav (vedoucí práce) ; Zetek, Pavel (oponent)
Diplomová práce se věnuje největší pojišťovně na českém pojistném trhu, České pojišťovně, která má zároveň nejdelší tradici. Postavení společnosti je hodnoceno z různých úhlů pohledu. V úvahu bere historické souvislosti, postavení v Generali PPF Holdingu a ratingové hodnocení. Popisuje novou strategii České pojišťovny a některé novinky v pojistných produktech. Analýza je provedena na ukazatelích jako je předepsané pojistné a tržní podíl, dále hospodářský výsledek a různé poměrové ukazatele z finančních výkazů. V závěru je proveden odhad budoucího vývoje.
Genderové rozdíly v interakčních stylech pedagogů ZŠ při řízení výuky
HÁJKOVÁ, Veronika
Diplomová práce má teoreticko-empirický charakter. Je zaměřena na problematiku genderových rozdílů v interakčních stylech pedagogů ZŠ při řízení výuky. Teoretická část práce popisuje tři tématické okruhy : gender, komunikace a řízení třídy. První část zaměřená na gender popisuje jednotlivé teorie genderu, socializaci genderu, pohlavní rozdíly a gender ve společnosti a škole. V druhé části zaměřené na komunikaci je pozornost věnována teoriím komunikace, komunikaci ve vyučování, komunikaci dle transakční analýzy a pojetí her. V závěru teoretické části jsou vymezeny interakční styly učitele a dále je popisováno řízení třídy se zaměřením na autoritu, kázeň, motivaci a hodnocení. Praktická část představuje výsledky kvalitativního výzkumu na základě zakotvené teorie, při kterém byla použita metoda zúčastněného pozorování. Získané údaje objasňují souvislosti mezi genderem a interakčním stylem.
Financování a hospodaření příspěvkových organizací v konkrétních podmínkách mateřské školy v Praze 10
Hájková, Veronika ; Nováková, Štěpánka (vedoucí práce)
Obsahem bakalářské práce je problematika financování a účetnictví v příspěvkových organizacích. V teoretické části je popsána obecná charakteristika příspěvkových organizací, způsob financování a specifika tvorby fondů. Praktická část představuje analýzu hospodaření na konkrétním příkladu mateřské školy za uplynulá tři účetní období.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
13 HÁJKOVÁ, Veronika
1 Hájková, Vanda
1 Hájková, Václava
6 Hájková, Věra
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.