Název: Porozumění digitálnímu versus tištěnému textu u žáků 9. tříd na základních školách
Překlad názvu: Reading comprehension of digital versus printed texts at ninth grade students at primary schools
Autoři: Hájková, Veronika ; Slussareff, Michaela (vedoucí práce) ; Lorenz, Michal (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: elektronický text; gramotnost; papír; porozumění textu; počítač; rychlost čtení; tablet; tištěný text; vnímání textu; čtení; electronic text; literacy; paper; personal computer; printed text; reading; reading comprehension; reading perception; reading speed; tablet

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/86603

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-357884


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-07-21, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet