Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 275 záznamů.  začátekpředchozí129 - 138dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový výzkum hodnoty značky firmy s tenisovým vybavením
Soumar, David ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Název: Marketingový výzkum hodnoty značky firmy s tenisovým vybavením Cíle: Hlavním cílem této práce je pomocí marketingového výzkumu zjistit a interpretovat současné vnímání hodnoty značky Pacific jejími nejčastějšími spotřebiteli (jak amatérskými, tak především závodními tenisty) a pokusit se navrhnout opatření ke zlepšení. Metody: V této práci byla použita metoda kvantitativního elektronického dotazování. Ke sběru kvantitativních dat sloužil elektronický dotazník, prostřednictvím kterého respondenti zaznamenávali své odpovědi. Výzkumný vzorek tvořili respondenti se zájmem o tenis. Ti, kteří produkty zkoumané značky znali, mohli následně hodnotit i jejich kvalitu, která tvoří významnou část kategorizace značky dle Aakera, na jejímž základě byl postaven dotazník. Výsledky: Z dat výzkumu vyplynulo, že povědomí o značce Pacific je i mezi tenisty stále poměrně malé. Pozitivně pro značku naopak vyzněla zjištění, že kvalita zpracování jejích výrobků je hodnocena jako mírně nadprůměrná a že dotazování ve většině případů po vyzkoušení produktů zkoumané značky jí zůstali věrní. Klíčová slova: tenis, branding, goodwill, image firmy, řízení značky
Právní a ekonomické aspekty řízení neziskových sportovních organizací v ČR ve srovnání se zahraničím
Novotná, Alžběta ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Právní a ekonomické aspekty řízení neziskových sportovních organizací v ČR ve srovnání se zahraničím Cíle: Cílem práce je porovnání podstatných právních a ekonomických aspektů řízení neziskových sportovních organizací v ČR a na Slovensku. Podpůrným cílem je popis současného stavu fungování vybraných neziskových sportovních organizací v ČR a SR. Metody: K dosažení cílů je využita metoda analýzy dokumentů a metoda komparace. Metoda analýzy dokumentů je aplikována na popis současné podoby právních a ekonomických aspektů řízení neziskových sportovních organizací v ČR a na Slovensku. Metodou komparace je prostřednictvím zvolených srovnávacích kritérií porovnána situace neziskových sportovních organizací v obou těchto zemích. Výsledky: V závěrečné části práce jsou z pohledu právních a ekonomických aspektů řízení popsány podobnosti a odlišnosti mezi neziskovými sportovními organizacemi typu spolku v ČR a typu občanského sdružení v SR. Výsledkem práce je jednak určení silných stránek fungování neziskových sportovních organizací v ČR a v SR a zároveň doporučení pro zavedení změn v obou těchto zemích. Klíčová slova: neziskový sektor, nezisková sportovní organizace, občanské sdružení, spolek, komparace
Dobrovolnictví na sportovních akcích
Chaloupka, Martin ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Dobrovolnictví na sportovních akcích Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je identifikace faktorů, které nejvíce motivují dobrovolníky v České republice k jejich účasti na pořádání sportovních akcí. Faktory byly zjišťovány písemným dotazováním mezi dobrovolníky sportovních akcí. Zjištěná data by měla organizátorům ukázat, jací lidé se dobrovolnictví na sportovních akcích věnují a pomoci jim tak při jejich náboru. Metody: Pro tvorbu této diplomové práce byly využity následující metody: případová studie, analýza dostupných dokumentů a písemné dotazování mezi dobrovolníky. Výsledky: Výsledky dotazování ukázaly, že dobrovolnictví na sportovních akcích se věnují nejvíce lidé ve věku do třiceti let a mírně zde převažují ženy. Jako nejdůležitější motivy pro jejich účast na sportovních akcích ohodnotili dobrovolníci tyto tři motivy: chci přispět k tomu, aby akce byla úspěšná, chci být prospěšný, chci trávit svůj volný čas smysluplně. Při srovnání výsledků s výstupy ze zahraničních studií, které jsou v diplomové práci popsány, se ukázalo, že i dobrovolníci v zahraničí hodnotí podobné motivy jako nejdůležitější. Klíčová slova: Dobrovolnictví, dobrovolníci, motivy, motivační faktory, sportovní akce
Popularita atletiky u české atletické veřejnosti a její sledovanost v České televizi
Kuklík, Jan ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Popularita atletiky u české atletické veřejnosti a její sledovanost v České televizi Cíle: Cílem bakalářské práce je zjištění popularity atletiky u české atletické veřejnosti a komparace se získanými sekundárními daty o sledovanosti atletiky v České televizi. Metody: Názory a postoje k popularitě jsou u respondentů z atletické rodiny zjišťovány pomocí písemného dotazování. Pomocí rozhovoru na bázi hloubkového interview získáváme data o problematice tvorby pořadů o atletice v České televizi a jakým způsobem probíhá samotná příprava vysílání. Získaná sekundární data o sledovanosti atletiky v České televizi byla použita ke komparaci všech výsledkových částí. Pro vytvoření teoretické části práce byla použita metoda analýzy dokumentů. Výsledky: Získané výsledky ukazují, že atletika patří k populárním sportům. Ve výsledcích výrazně převažují názory mužů, kteří se také atletice věnují více než ženy. Atletika v České republice potvrzuje pravidlo, kdy počet sportujících mužů převyšuje ženy. Názory respondentů na doping je ucelený v tom, že podstatná část veřejnosti chce zpřísnění trestů. Za nejpopulárnější hvězdy světové atletiky česká atletická veřejnost považuje Usaina Bolta, Wayda van Niekerka a Mutazze Barshima a z atletických legend výsledky výrazně preferují osobnost Jana Železného. Atletická...
Marketingová strategie uvedení nového produktu Xanil na český farmaceutický trh
Popelová, Tereza ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Petrová, Helena (oponent)
Název: Marketingová strategie uvedení nového produktu Xanil na český farmaceutický trh Cíl: Navržení marketingové strategie uplatnění nového produktu Xanil na českém farmaceutickém trhu Použité metody: Písemné dotazování, popisná analýza Výsledky: Výsledkem diplomové práce je návrh marketingové strategie pro nový lék Xanil. Marketingová strategie zpracovává segmentaci potenciálních zákazníků, zacílení vůči konkurenci a navrhuje strukturu marketingového mixu. Součástí strategie je i zpracování koncepce propagace včetně odhadu finančních nákladů. Klíčová slova: Marketingová strategie, marketingový mix, segmentace zákazníků, konkurence, positioning značky, společnost Eli Lilly, Xanil, propagační strategie
Úloha značky v brandingu mistrovství světa v ledním hokeji
Krejčová, Andrea ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Úloha značky v brandingu mistrovství světa v ledním hokeji Cíle: Cílem práce je navržení archetypu značky pro mistrovství světa v ledním hokeji, který bude vycházet především z kvalitativního výzkumu zaměřeného na vnímání značek hokejových mistrovství světa z let 2007-2017. Metody: Důležitou součástí diplomové práce byl marketingový výzkum vnímání značek hokejových mistrovství světa, při kterém bylo využito elektronické a písemné dotazování. Teoretická část vychází především z analýzy dokumentů (teoretická reflexe). V analytické části jsem využila také popisnou analýzu. Výsledky: V diplomové práci byl navržen archetyp značky pro mistrovství světa v ledním hokeji. Archetyp byl pojmenován Férový chlap a nese v sobě některé základní hodnoty typické pro hokejové prostředí (například fair play, přátelství či respekt). Klíčová slova: archetyp, logo, maskot
Fotbalové utkání AC Sparty Praha jako produkt pro marketing
Jerie, Martin ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Fotbalové utkání AC Sparty Praha jako produkt pro marketing Cíle: Hlavním cílem diplomové práce je vypracovat návrhy a doporučení pro zdokonalení marketingových aktivit v den fotbalového utkání. Metody: Zdokonalení jsou vypracována na základě elektronického dotazování fanoušků AC Sparty Praha a osobních rozhovorů s marketingovými experty v oblasti fotbalu. Použito bylo také přímé pozorování, bez použití techniky. Výsledky: Doporučení a návrhy jsou zaměřeny na efektivnější využívání prvků marketingového produktu fotbalového utkání AC Sparty Praha na domácím stadionu. Nespokojenost fanoušků byla především v počtu a čistotě toalet, kapacitě stánků s občerstvením a rychlosti obsluhy. V bezpečnosti a doprovodném programu vidí fanoušci rezervy. Klíčová slova: Sportovní marketing, spokojenost fanoušků, marketingový výzkum
Utváření značky fotbalového klubu v českém prostředí
Tuhý, Tomáš ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Utváření značky ve fotbalovém klubu v českém prostředí Cíle: Cílem diplomové práce je navržení strategie brandingu pro fotbalový klub FK Dukla Praha na léta 2018-2023. Řešení práce vychází z analýzy brandingu třech zahraničních sportovních klubů, jedné zahraniční ligové soutěže a případové studie rebrandingu. Na tuto část pak navazuje hodnocení brandingu českého fotbalového prostředí nejvyšší soutěže. Výsledky těchto případových studií slouží pro vypracování strategie brandingu fotbalového klubu FK Dukla Praha, která bude zaměřena na vývoj značky, loajalitu fanoušků, akce klubu i positioning značky vůči konkurenci. Metody: Práce vychází z teoretických poznatků, vážících se k danému tématu. Pro zjištění a analýzu brandingu v zahraničí byly použity případové studie, veřejně dostupná data, metoda pozorování a komparativní metoda. Analýza českého prostředí v otázce utváření značky proběhla na základě monitorovacího výzkumu. Pro sestavení potenciálu značky fotbalového klubu FK Dukla Praha byla užita metoda expertního rozhovoru s čelním představitelem klubu, na jejímž základě byla vytvořena SWOT analýza. Výsledky: Práce přináší teoretický náhled a hodnocení brandingu v českém fotbalovém prostředí a poukazuje na směry a projekty, které mají potenciál do budoucna. Pomocí srovnání komparativní...
Marketingová komunikace ve vybraných plaveckých školách v regionu Praha
Mikulášková, Eliška ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketingová komunikace ve vybraných plaveckých školách v regionu Praha Cíle: Cílem práce je zhodnotit marketingovou komunikaci v pěti vybraných školách a navrhnout novou a efektivnější marketingovou komunikaci pro různé typy zákazníků plaveckých škol. Metody: Využila jsem metody kvalitativních a kvantitativních marketingových výzkumů. Z kvalitativních jsem využila techniku hloubkových rozhovorů s majiteli plaveckých škol a strukturované pozorování. Z kvantitativního jsem zvolila techniku elektronického dotazování. K dosažení výsledků mi dopomohla primární data plaveckých škol. Výsledky: Na základě výsledků výzkumů jsem zjistila, že nejefektivnější a nejvyužívanější komunikační nástroje jsou webové stránky. Nejvíce potenciálních zákazníků na nich vyhledává informace o plaveckých školách a jsou největším zdrojem nových zákazníků. Dalším velmi významným nástrojem je osobní doporučení, které má velký vliv na potencionální zákazníky před koupí plavecké služby. Naopak žádný efekt nemají sociální sítě, plakáty, letáky či reklama v televizi. Klíčová slova: marketingová komunikace, zákazníci, plavecká škola, marketingový výzkum, komunikační nástroje, webové stránky, word of mouth, sociální sítě
Marketingová komunikace s fanoušky softballových klubů hrajících Extraligu žen
Tauchenová, Natálie ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Marketingová komunikace s fanoušky softballových klubů hrajících Extraligu žen Cíle: Cílem práce je vyhodnotit stávající situaci marketingové komunikace dvou softballových klubů hrajících Extraligu žen a vytvořit návrhy a doporučení pro zlepšení marketingové komunikace těchto klubů i obecná doporučení pro kluby hrající danou soutěž. Metody: V této práci jsme k výsledkům dospěli díky kvalitativnímu marketingovému výzkumu. Největší přínos přinesly metody polostrukturovaného rozhovoru s manažery a dotazníkového šetření s fanoušky. Pro více informací o stávající marketingové komunikace byla použita analýza dokumentů, především webových stránek a sociálních sítí. Dále byla na základě osobního nestrukturovaného pozorování vypracována analýza SWOT a na základě výsledků z marketingového výzkumu byla vytvořena komparace marketingových komunikací daných klubů. Výsledky: Výsledky potvrdily názory manažerů, že mezi nejvyužívanější komunikační kanály patří především sociální sítě, webové stránky nebo e-mailová pošta. Na základě výsledků byly zjištěny nedostatky, lišící se v ohledu na klub, v podpoře WOM marketingu, sponzoringu, merchandisingu, direkt marketingu a atraktivitě utkání. Pro všechny zmíněné nástroje byly vytvořena doporučení s ohledem na stávající stav marketingové komunikace daného klubu, a...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 275 záznamů.   začátekpředchozí129 - 138dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.