Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie uvedení nového produktu Xanil na český farmaceutický trh
Popelová, Tereza ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Petrová, Helena (oponent)
Název: Marketingová strategie uvedení nového produktu Xanil na český farmaceutický trh Cíl: Navržení marketingové strategie uplatnění nového produktu Xanil na českém farmaceutickém trhu Použité metody: Písemné dotazování, popisná analýza Výsledky: Výsledkem diplomové práce je návrh marketingové strategie pro nový lék Xanil. Marketingová strategie zpracovává segmentaci potenciálních zákazníků, zacílení vůči konkurenci a navrhuje strukturu marketingového mixu. Součástí strategie je i zpracování koncepce propagace včetně odhadu finančních nákladů. Klíčová slova: Marketingová strategie, marketingový mix, segmentace zákazníků, konkurence, positioning značky, společnost Eli Lilly, Xanil, propagační strategie
Osvojování tématu holokaust dětmi staršího školního věku (2. stupně ZŠ)
Petrová, Helena ; Jelínek, Martin (vedoucí práce) ; Kuchař, Pavel (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje osvojování tématu holokaust dětmi staršího školního věku, tj. na 2. stupni ZŠ běžného typu. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část se zabývá pojmem holokaust jako definicí z různých úhlů pohledu, tj. psychologie, filozofie etc. Pojednává o tématu holokaust z hlediska vědních disciplín, lidskoprávních dokumentů, odborných diskusí. Zamýšlí se nad stereotypy, předsudky, prevenci rizikového chování v současné společnosti včetně sporných otázek popírání holokaustu. Praktická část zkoumá znalosti, názory, postoje žáků k tématu holokaust na začátku (6. třída) a na konci 2. stupně (9. třída) ZŠ běžného typu. Výzkumné šetření obsahuje anonymní dotazník, který je následně analyzován metodou smíšeného výzkumu.
Marketingová strategie uvedení nového produktu Xanil na český farmaceutický trh
Popelová, Tereza ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Petrová, Helena (oponent)
Název: Marketingová strategie uvedení nového produktu Xanil na český farmaceutický trh Cíl: Navržení marketingové strategie uplatnění nového produktu Xanil na českém farmaceutickém trhu Použité metody: Písemné dotazování, popisná analýza Výsledky: Výsledkem diplomové práce je návrh marketingové strategie pro nový lék Xanil. Marketingová strategie zpracovává segmentaci potenciálních zákazníků, zacílení vůči konkurenci a navrhuje strukturu marketingového mixu. Součástí strategie je i zpracování koncepce propagace včetně odhadu finančních nákladů. Klíčová slova: Marketingová strategie, marketingový mix, segmentace zákazníků, konkurence, positioning značky, společnost Eli Lilly, Xanil, propagační strategie
PODNIKATELSKÝ ZÁMĚR
Petrová, Helena ; Tyll, Ladislav (vedoucí práce) ; Pernica, Karel (oponent)
Cílem bakalářské práce "Podnikatelský záměr" je předložit podnikatelský plán jezdeckého areálu v blízkosti Brna a spolupracujícího jezdeckého klubu. Práce by měla stačit jako podklad pro získání investora. Práce je rozdělena na dvě části. V teoretické části je popsána teorie sestavení podnikatelského plánu a přehled položek, které by měl obsahovat. V praktické části je teorie aplikována sestavením zkráceného podnikatelského plánu. Plán odhaduje průběh prvních osmi let projektu včetně hledání pozemků, hrubého odhadu stavby areálu, popisu majetku společnosti, popisu výdělečných aktivit, výpočtu provozních nákladů, vysvětlení konkurenční výhody, úryvků finančního plánu, ukazatelů rentability, hlavních bodů marketingu, analýzy SWOT a odhadu budoucího vývoje. Závěr obsahuje krátké zhodnocení podnikatelského záměru a kritické ohlédnutí za některými nedostatky tohoto podnikatelského plánu.

Viz též: podobná jména autorů
2 Petrová, Hana
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.