Název: Utváření značky fotbalového klubu v českém prostředí
Překlad názvu: Brand building of the football club in the Czech Republic
Autoři: Tuhý, Tomáš ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: brand equity,potenciál značky; branding; marketingová komunikace; strategie; brand equity,potential of brand; branding; marketing communication; strategy

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/97673

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-379219


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2018-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet