Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 30 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh dílčí části informačního systému
Ryšánek, Stanislav ; Hanzalík, Milan (oponent) ; Neuwirth, Bernard (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na návrh změn dílčí části informačního systému konkrétní společnosti. Z analýzy současného stavu firmy bude v návrhu vlastního řešení vybráno vhodné optimální řešení, které přispěje k zefektivnění chodu firmy.
Chování spotřebitelů na trhu s pneumatikami
Marek, Jakub
Marek, J. Chování spotřebitelů na trhu s automobilovým obutím. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. V textu je popsána šablona pro závěrečné práce a jednotlivé styly jsou apliko-vány na příkladech.
Marketingová doporučení pro podnikatelské odvětví vinařství
Marečková, Aneta
Diplomová práce se zaměřuje na oblast prodeje a nákupu vína na internetu. Jejím hlavním cílem je navrhnout marketingová doporučení pro podnikatelské odvětví vinařství v České republice v oblasti online prodeje s využitím nástrojů online marketingu. Práce představuje problematiku e-commerce, vinařského marketingu a spotřebitelského chování při nákupu vín. Vlastní práce zahrnuje orientační analýzu daných oblastí. Stěžejní je pak provedení a zpracování primárního výzkumu formou dotazníkového šetření. Na základě výsledků jsou stanoveny tři segmenty zákazníků a navržena marketingová doporučení pro samotná vinařství a e-shopy specializující se na prodej vína.
Chování spotřebitele na trhu privátních značek
Barančicová, Terezie
Barančicová, T. Chování spotřebitele na trhu privátních značek. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Tato diplomová práce se zabývá chováním spotřebitele na trhu privátních značek. Dále se zaměřuje na chování spotřebitele na trhu privátních značek po-travin v online prostředí. Cílem práce je na základě výsledků z vlastního dotazní-kového šetření identifikovat faktory ovlivňující chování spotřebitele na trhu pri-vátních značek a rozdělit spotřebitele pomocí shlukové analýzy do jednotlivých segmentů. Výslednými segmenty jsou konzervativní spotřebitelé a spotřebitelé 21. století. Nakonec je navrženo několik doporučení pro nabídkovou stranu trhu. Mezi doporučení lze zařadit Blind test, zaměření se na kvalitu, akce s dopravou zdarma nebo výhody při platbě kartou.
Role důvěry při online nakupování
KRÁLOVÁ, Tereza
Tato bakalářská práce se zabývá zkoumáním důležitostí důvěry při online nakupování v České republice. Cílem je analyzovat nákupní chování spotřebitelů a navrhnout opatření, které mají potenciál zvýšit důvěru nakupujících. Formou dotazníkového šetření se zjišťuje, zda důvěryhodnost zákazníků ovlivňuje jejich nákup. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Práce se týká především elektronického podnikání, obchodování, faktorů ovlivňující nákupní chování, a především důvěry v tomto prostředí. Praktická část obsahuje zpracování dat dotazníkového šetření. Dotazník je vytvořen tak, aby byl vhodný pro všechny věkové skupiny a je mířený pro spotřebitelé, kteří nakupují prostřednictvím e-shopů. Dotazník bude rozeslán respondentům prostřednictvím internetu a cílem je získat co nejvíce informací, jak je důvěra je při nákupu důležitá. Zda je pro ně důležitý vzhled stránky, recenze ostatních a další faktory. Záměrem je získat co nejvíce zkušeností a názorů respondentů v různých věkových kategoriích. Výsledkem práce je návrh na doporučení konkrétnímu e-shopu, která vedou ke zvýšení důvěry u spotřebitelů.
Chování spotřebitele při nákupu kosmetických výrobků
Pařízková, Lucie
Tato závěrečná práce se zabývá chováním spotřebitele při nákupu kosmetických produktů, a to se zaměřením na produkty pleťové kosmetiky a na ženy. Cílem práce je zformulovat na základě výsledků dotazníkového šetření několik doporučení pro výrobce a prodejce pleťové kosmetiky, která by jim mohla pomoci lépe identifikovat preference zákaznic při nákupu pleťové kosmetiky a dále jim umožnit upravit či zlepšit sestavení své nabídky a případně i ostatních oblastí prodeje. Pomocí shlukové analýzy je provedena segmentace zákaznic a u každého segmentu jsou uvedena konkrétní doporučení.
Výzkum preferencí aktivně sportujících studentů Univerzity Karlovy v rámci online nakupování pod vlivem pandemie covidu-19
Gerža, Karel ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Výzkum preferencí aktivně sportujících studentů Univerzity Karlovy v rámci online nakupování pod vlivem pandemie covidu-19 Cíle: Cílem diplomové práce je identifikovat současné preference aktivně sportujících studentů, vybraných fakult Univerzity Karlovy, v rámci online nakupování. Účastníci výzkumu budou hodnotit jednotlivé faktory, které ovlivňují jejich postoj k nakupování na internetu a vliv pandemie onemocnění covidu-19 na jejich nákupní chování. Na základě těchto dat budou posléze navrhnuta opatření a doporučení, která by měla obchodníkům pomoci porozumět současným očekáváním a nárokům zákazníků a vylepšit tak uživatelský komfort při nakupování online. Metody: K získání výsledných dat byla využita kvantitativní metoda elektronického dotazování. V rámci této práce byla také využita obsahová analýza, při rozboru studií, odborných článků a průzkumů, zaměřujících se na danou problematiku. Výsledná data byla zpracována za využití základních deskriptivně statistických úkonů, jakými jsou absolutní četnost, relativní četnost a střední hodnota. Výsledky: Z výsledků studie vyplývá, že došlo k nárůstu ve využívání online nakupování u sledovaného vzorku osob. Z hlediska dopadů na nákupní chování, v souvislosti s pandemií covidu-19, respondenti nejčastěji uváděli, že začali více využívat...
The effect of weather on purchases on online fashion e-shop in the Czech Republic
Borýsková, Nikola ; Chytilová, Julie (vedoucí práce) ; Kučera, Tomáš (oponent)
Tato bakalá ská práce se zam uje na vliv po así na hodnotu online prodej módního zboûí v eské republice. Toto téma bylo doposud zkoumáno pouze z ídka, p estoûe vliv po así byl prokázán nap íklad na rozd lení asu jed- notlivce, náladu i spot ební chování v o ine prost edí. Metoda oby ejn˝ch nejmenöích tverc byla pouûita k odhadu vlivu n kolika prom nn˝ch po así (po et hodin slune ního svitu, sráûky, teplota, tlak vzduchu a rychlost v tru) na trûby eského e-shopu s módou s pouûitím asov˝ch ad za p t let. Vöechny prom nné zahrnuté v naöí anal˝ze se ukázaly jako statisticky v˝znamné. Klí ová slova online nakupování, trûby elektronického obchodu, vliv po así, metoda nejmenöích tverc Název práce Vliv po así na online nákupy na módním e-shopu v eské republice
Marketingová komunikace kamenné prodejny a e-shopu Sporticus
Kušta, Jan ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketingová komunikace kamenné prodejny a e-shopu Sporticus Cíle: Cílem diplomové práce je zanalyzovat a vyhodnotit marketingovou komunikaci sportovního obchodu a e-shopu Sporticus. Na základě získaných poznatků poté navrhnout úpravy k zefektivnění již zavedených činností v oblasti marketingové komunikace a zároveň představit nová opatření a možnosti, které by měly přispět k využití potenciálu a dalšímu rozvoji sportovního obchodu a e-shopu Sporticus. Metody: Pro analýzu marketingové komunikace byly využity metody kvalitativního výzkumu. Konkrétně polostrukturované interview s majitelem obchodu, obchodní manažerkou a správcem e-shopu. Dále byly analyzovány vybrané interní dokumenty a statistiky (Heureka, SEO test, Facebook, obchodní výsledky). Zvolené metody byly doplněny osobním zúčastněném pozorováním, neboť je autor od září 2016 v pravidelné přímé konfrontaci s aktuálním děním. Metody poskytly autorovi dostatečné podklady pro navržení konkrétních změn a opatření. Výsledky: Hodnocení marketingové komunikace kamenné prodejny a e-shopu odhalilo převážně pozitivní výsledky, které korespondují s kladnými recenzemi na obchod v internetových srovnávačích zboží. Kvalitativní metody pomohly odhalit nedostatky a nalézt možné směry pro zlepšení oblasti marketingové komunikace kamenného obchodu a...
Muži jako cílová skupina pro internetový prodej potravin
NOVÁK, Jaroslav
Tématem bakalářské práce jsou muži jako cílová skupina pro internetový prodej potravin. Cílem bakalářské práce je zhodnotit chování nakupujících a jejich postoj k online nakupování. Teoretická část se zaměřuje na oblast chování spotřebitelů, nákupního chování, elektronických obchodů a internetového prodeje, které jsou zde charakterizovány. Praktická část obsahuje shromáždění dat pomocí dotazníku v elektronické podobě. Dotazníky byly zaslány respondentům mladšího věku (15 - 44) a staršího věku (nad 45 let). Výsledky analýzy mohou být použity pro marketingovou strategii nebo pro potenciální prodejce, kteří se zabývají prodejem potravin na internetu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 30 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.