Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  předchozí11 - 15  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Mediální výchova jako prostředek rozvoje kritického hodnocení politické reklamy v kontextu předvolebních kampaní u studentů středních škol
Pokorná, Gabriela ; Dvořáková, Michaela (vedoucí práce) ; Stracený, Josef (oponent)
Tato diplomová práce je zaměřena na vliv mediální výchovy na schopnost žáků středních škol interpretovat politickou reklamu. V první části seznamuje čtenáře s konceptem moderní demokracie, ve které hrají média nesmírně důležitou roli, v oblasti politické reality potom především v předvolebním období. Čtenář je uveden do problematiky vlivu médií na občana, který je vystaven produktům politického marketingu. Vzhledem k tomu, že je tato práce zaměřena na žáky střední školy, zabývá se tato práce i národními, mezinárodními a zahraničními výzkumy, které dávají do souvislosti pojmy politika-média-středoškoláci. Druhá část práce je tvořena výzkumem, který se snaží zhodnotit, jaký vliv má mediální výchova na žáky v oblasti analýzy politické reklamy, stejně jako jejich postoje k politologickým tématům. Výzkum je koncipován jako kvalitativní porovnání výpovědí žáků, kteří projdou kurzem mediální výchovy, na otázky zaměřující se na kritickou analýzu vybrané politické reklamy, přičemž jsou odpovědi žáků porovnány s kontrolní skupinou, která takto mediálně vzdělávána nebyla. Klíčová slova: demokracie, volby, předvolební kampaň, politický marketing, politická reklama, média, masmédia, mediální výchova, středoškolské vzdělávání
Bakalářky ošetřovatelství - jak jsou vnímány svými středoškolsky vzdělanými kolegyněmi
Machačová, Jana ; Mareš, Jiří (vedoucí práce) ; Votroubková, Michaela (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na vysokoškolské vzdělání sester z pohledu sester se středoškolským vzděláním. Teoretická část práce stručně popisuje historii ošetřovatelského vzdělání u nás, zmiňuje nejdůležitější změny ve vzdělávání sester a nastiňuje určitě legislativní změny, které se chystají. Teoretická část také uvádí přehled jednotlivých univerzit a fakult, kde je v současné době možné studovat program Ošetřovatelství. Výzkum pro empirickou část práce byl prováděn formou dotazníkového šetření ve fa- kultní nemocnici. Cílovou skupinou respondentů byly všeobecné sestry se středoškolským vzděláním bez další specializace. Výsledný soubor, jehož odpovědi jsou použity pro tuto práci, tvoří 107 všeobecných sester. Empirická část práce je zaměřena na zjištění názorů středoškolsky vzdělaných sester na vysokoškolské vzdělávání sester a na potřebu vysokoškolsky vzdělaných sester u lůžka. Dále se tato práce snaží najít rozdíly, které jsou mezi vysokoškolsky a středoškolsky vzdělanými sestrami. Práce také zjišťuje, na jaké úrovni jsou vztahy a spolupráce mezi středoškolsky a vysokoškolsky vzdělanými sestrami. Z výsledků dotazníkového šetření bylo zjištěno, že středoškolsky vzdělané sestry v nadpoloviční většině nepovažují vysokoškolské vzdělávání za přínosné pro praxi a vysokoškolské vzdělání sestry u lůžka vidí...
Využívání multimédií a multimediálních aplikací ve výuce chemie na SŠ v ČR
Švehla, Martin ; Šmejkal, Petr (vedoucí práce) ; Teplý, Pavel (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou multimediální podpory výuky chemie na středních školách. Přiblíží čtenáři možnosti využívání informačních a komunikačních technologií a to nejen při výuce chemie. Tyto technologie mají totiž významnou roli v moderním vyučování a procesu učení. Součástí práce je tvorba a vyhodnocení dotazníkového šetření, které podává přibližný přehled o výskytu a využívání multimédií a multimediálních aplikací v českých školách.
Ekonomie prokrastinace
Hon, Jakub ; Houdek, Petr (vedoucí práce) ; Doležalová, Antonie (oponent)
Velikost a intenzita prokrastinace je ovlivněna množstvím faktorů, mezi které spadá i okolní prostředí. Formou experimentu, který byl replikací studie (D. Ariely and K. Wertenbroch, 2002) (N = 111), byl zjištěn rozdílný dopad stejných podmínek pro vypracování úkolů na středoškolské studenty ve srovnání s původními výsledky z univerzitního prostředí. Oproti univerzitním studentům středoškolští žáci dosahovali nejlepších výsledků když měli odevzdat více práci v jednom termínu. Dále byl odhalen pozitivní vliv věku a fáze dospívání na výslednou známku žen. Nebyl vyvrácen předpoklad o rozdílném působení pohlaví učitele na muže a ženy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   předchozí11 - 15  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.