Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 290 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komunikační strategie firmy TVT EURO-okna s.r.o.
Havlíková, Ladislava ; Ing.Simona Nováková (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem komunikační strategie pro firmu TVT EURO-okna s.r.o. Práce je zaměřena na analýzu současné marketingové komunikace a návrh nové komunikační strategie pro tuto firmu.
Návrh komunikačního plánu
Strupek, Ondřej ; Mgr.Marek Novák (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce analyzuje současnou situaci firmy KZK, s.r.o., a její postavení na trhu. Výsledky situační analýzy pomohou firmě navrhnout takový komunikační plán, který jí zajistí lepší šíření marketingových informací ke svým potenciálním zákazníkům.
Návrh komunikační strategie společnosti
Janásová, Nela ; Verfl, Jan (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce je orientována především na analýzu zvoleného podniku DEKOR, spol. s r.o. a dle získaných informací navrhuje řešení komunikačních problémů této společnosti. V teoretické části jsou objasněny především základní pojmy z oblasti marketingu a pojmy s touto oblastí související. Praktická část práce podrobně analyzuje současnou situaci ve společnosti. Závěrečná část dle provedených analýz navrhuje případná řešení a vlastní doporučení pro zdokonalení komunikační strategie společnosti.
Komunikační strategie podniku
Kohout, Filip ; Valčík, Jan (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na komunikační strategii podniku a návrh zlepšení této strategie v rámci jednotlivého podniku. Analyzuje a specifikuje aktuální komunikační strategii na příkladu vybrané firmy. Výsledky tvoří podklad pro vypracování komunikačního plánu, který povede k zlepšení komunikační strategie pro tuto firmu.
Marketingová strategie motoristických veletrhů
Hraběová, Jana ; Kremlová, Martina (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh marketingové strategie pro automobilový veletrh Autotec & Autosalon Brno 2010. Teoretická část je zaměřena na problematiku marketingové komunikace a uplatnění jejích jednotlivých nástrojů v praxi. Navržená strategie vychází především z primárního cíle, kterým je zajištění plánované návštěvnosti veletrhu.
Komunikační strategie podniku
Benešová, Eliška ; Lola, Martin (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou strategií malého hotelu. Teoretická východiska práce vytváří teoretický podklad pro další část práce, která seznamuje s hotelem a jeho marketingovým mixem. Na základě provedených analýz a dotazníkového šetření jsou poté doporučeny zlepšení v nástrojích komunikačního mixu za účelem zvýšení povědomí o hotelu a zvýšení počtu rezervací hotelu.
Návrh komunikační strategie
Ševčíková, Barbora ; Vodičková, Šárka (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou současného stavu společnosti NEXX s.r.o. v oblasti komunikace a jejího působení na společnost a zákazníky. Teoretická část se zaměřuje na nejnovější poznatky v dané problematice, současné trendy a vysvětlení základních pojmů. Praktická část představuje zhodnocení současného stavu společnosti a následně navržení nové komunikační strategie.
Komunikační strategie podniku
Stloukal, Tomáš ; Jelínek, Ladislav (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem komunikační strategie pro podnik Zlatá Rezerva. Tento návrh má za úkol rozšířit a optimalizovat současnou komunikační strategii podniku. Práce je rozdělena do tří částí. První část obsahuje teoretická východiska práce. Druhá část práce analyzuje podnik a jeho vnější okolí, zároveň jsou v této části uvedeny výsledky z provedeného marketingového průzkumu. V poslední části práce je na základě výsledků z provedených analýz a vlastního průzkumu uveden návrh komunikační strategie.
Komunikační strategie podniku
Kyselková, Lucie ; Fiddes, Milada (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem vhodné komunikační strategie pro kavárnu Pražírna Kyjov s.r.o. Samotnému návrhu předchází analýza současného stavu společnosti a vlastní marketingový průzkum. První část práce obsahuje teoretické poznatky, v druhé části je představena samotná společnost a analyzována její současná situace. V následující části je na základě marketingového průzkumu, který byl realizován pomocí dotazníkového šetření, navržena vhodná komunikační strategie společnosti, která má přispět k oslovení nových a stávajících zákazníků a ke zvýšení povědomí o společnosti.
Communication Strategy Proposal
Elšík, Tomáš ; Ryčl, Jaroslav (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
This Master's thesis is focused on the design of communication strategy for selected company. The objectives are to analyze the current situation of company's communication mix and its macro and micro environment, furthermore on the basis of these analyses to propose improvements for communication strategy, which will help to increase the awareness about the company and bring the new customers.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 290 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.