|
Nástroje PR uvedené na příkladu společnosti RWE.
Novotná, Markéta ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Chalupský, Martin (oponent)
Teoretická část práce se zabývá obecně formami komerční komunikace a zaměřuje se na oblast PR. Stěžejní kapitola teoretické části se soustředí na nástroje PR, představené v rámci jednotlivých cílových skupin PR. Praktická část je věnována práci oddělení PR & Press Services společnosti RWE. Jsou analyzovány komunikační aktivity a nástroje aplikované touto společností. Práci zakončuje zhodnocení PR aktivit společnosti RWE a jejich úspěšnosti na základě průzkumů veřejného mínění.
|
|
Marketingová a PR strategie pro Universitní Sportovní Klub Praha
Stach, Daniel ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Práce je zaměřena na marketingové a PR aktivity klubu vodního slalomu "Univerzitní Sportovní Klub Praha" (USK Praha). Analyzován je současný stav a je vytvořena nová komplexní komunikační strategie. V teoretické části se práce věnuje marketingu jako takovému a jeho jednotlivým složkám. Popsány jsou podoby marketingové komunikace a podrobně jsou definovány formy komerční komunikace. Praktická část práce začíná představením USK Praha a zhodnocením současné situace. Po jednotlivých částech je následně připravena nová komunikační strategie. Stěžejní je sedmá kapitola, která konkrétně a jednoznačně vymezuje kroky, které mají být realizovány v pevně stanoveném časovém horizontu.
|
|
Firemní komunikace a PR na Internetu
Kunert, Pavel ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Pavlík, Petr (oponent)
Tato práce se zabývá třemi základními problémy, které dále rozebírá a analyzuje. Je založena na srovnání tří firemních snah o efektivní public relations. Autor využívá pracovních zkušeností ze tří různých projektů v pozici osoby odpovědné za public relations a marketing. Práce tak ve výsledku porovnává možnosti a strategie tvorby efektivního public relations ve třech různě velkých společnostech. Kromě srovnávací studie těchto tří projektů, která sleduje jednak strategie rozličných podniků a jednak také možnosti využití internetu a dalších technologií pro větší efektivitu výsledné snahy, se práce zaměří také na analyzování úzké návaznosti marketingu a public relations. Přínosem práce je nový pohled na internetové PR z hlediska jeho návaznosti na informační systém používaný organizací, především na Customer Relationship Management část systému pro řízení vtahu s veřejností. Díky srovnání rozdílných strategií také pomůže odhalit chyby při realizaci public relations a zároveň pomůže s výběrem vhodných prostředků internetového PR. Třetí a čtvrtá kapitola práce popisuje začlenění public relations jednak do moderní internetové společnosti a komunikace, a jednak také do marketingového mixu organizací a firem. V dalších kapitolách již teoretické poznatky přecházejí v praxi na příkladech projektu hudebního festivalu Digital Sun a hudebního Clubu Na Rampě. Nejširší využití informačních technologií a IT/IS organizace pak uvidíme na příkladu přístupu k PR a marketingu ve společnosti Mironet, s.r.o.
|
|
Event management
Myslivcová, Hana ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Novák, Pavel (oponent)
V práci je popsán teoretický postup při pořádání eventů, který vychází ze zásad projektového řízení. Tyto postupy jsou také aplikovány v praktické realizaci eventu. Následuje výzkum aktuálních trendů v event managementu a výzkum cílových skupin s pomocí dat MML/TGI.
|
|
Public Relations v oblasti informačních technologií, PR B2B a B2C
Čerešňáková, Eva ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Čejková, Eva (oponent)
Bakalářská práce se zabývá oblastí Public Relations, nejdříve obecně, následně je specializována na PR v oblasti informačních technologiích. Praktická část je věnována průzkumu úrovně a kvality PR v nejrůznějších společnostech působících na českém trhu spadajících do IT, jak ze segmentu B2B, tak B2C. V závěru je zhodnocena tato úroveň, kvalita, jednotlivé činnosti a rozdíl mezi IT společnostmi B2B a B2C, tak jako mezi společnostmi ryze českými a těmi se zahraničním kapitálem.
|
|
Vypracování komunikační strategie jazykové školy
Holoubková, Táňa ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Cílem diplomové práce je vypracování komunikační strategie pro nově zakládanou jazykovou školu na malém městě. Teoretická část práce se zabývá ATL, BTL a PR komunikací, Corporate Identity, je zde vyložena terminologie používaná v mediálním prostředí a nastíněny postupy použité v praktické části práce. Praktická část práce postupuje od popisu subjektu, kterému je komunikační strategie navrhována, a jeho cílů, přes monitoring okolí (konkurenčních subjektů, sociodemografických a lifestylových charakteristik obyvatel daného regionu, dostupných kanálů komunikace) až po samotné navržení vhodných cílových skupin a ročního strategického plánu komunikace s podrbnějším zaměřením na první půlrok činnosti jazykové školy (tzn. intenzivnější komunikace spojená se zahájením působení - tzv. "launchovací" aktivity).
|
|
Komunikační strategie hudební skupiny
Smolíková, Veronika ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Lorencová, Hana (oponent)
DP popisuje komunikační strategii, základní prvky komunikačního mixu, nové trendy marketingové komunikace a nový pojem integrované komunikační strategie. Praktická část je aplikací poznatků do praxe, kdy je vytvořen optimální komunikační mix pro poloprofesionální hudební skupinu The BlueMoon hrající revival 60. let.
|
|
Online public relations
Růžičková, Markéta Bc. ; Nový, Jan (vedoucí práce) ; Musil, Martin (oponent)
Cílem práce je podat co nejširší přehled o problematice online public relations a jeho praktickém využití. Autorka ve své práci představuje online PR jako efektivní a účinnou formu komunikace a řízení vztahů s veřejností a poukazuje na přednosti a výhody PR prostřednictvím internetu. Analyzuje současnou situaci online PR u neziskových organizací působících na českém internetu a poukazuje na možnosti zlepšení jejich komunikačních strategií. Konkrétním výstupem z teoretických poznatků, vlastního výzkumu a zkušeností z praxe v oboru PR, je návrh strategie online public relations pro neziskovou organizaci.
|
| |
|
Event management
Myslivcová, Hana Bc. ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Novák, Pavel (oponent)
V práci je popsán teoretický postup při pořádání eventů, který vychází ze zásad projektového řízení. Tyto postupy jsou také aplikovány v praktické realizaci eventu. Následuje výzkum aktuálních trendů v event managementu a výzkum cílových skupin s pomocí dat MML/TGI.
|