Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,005 záznamů.  začátekpředchozí968 - 977dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komunikační mix firmy NOWACO
PIKHARTOVÁ, Aneta
Cílem práce bylo popsat používané marketingové nástroje, konkrétně pak popsat komunikační mix ve firmě NOWACO. Díky spolupráci s firmou NOWACO jsem získala ucelenou představu o marketingovém a komunikačním mixu této společnosti. Firma NOWACO investuje několik desítek milionů každý rok. Například využívá reklamu v televizi na svou značku zmrzlin Prima a Mrož. Společnost NOWACO se velmi často účastní výstav a veletrhů. Především se stala sponzorem 1. ročníku celorepublikového projektu společnosti DANONE pro rok 2010/2011. Samozřejmě využívá i další nástroje marketingové komunikace jako jsou public relations, podpora prodeje, komunikace v místě prodeje či interaktivní marketing.
Analýza využití regionálního marketingu při řízení vybrané obce
FIALA, Jakub
Cílem práce je analyzovat současné využití marketingových nástrojů při řízení vybrané obce, zhodnotit a navrhnout možná zlepšení. Jako zkoumaný subjekt byla vybrána obec Římov. V první části bylo provedeno studium odborné literatury, objasněny základní pojmy v marketingu, popis jednotlivých nástrojů a metod. V druhé části byl současný stav marketingového řízení podroben analýze a na základě řízených rozhovorů se zastupiteli obce bylo navrhnuto několik zlepšení.
Hodnocení marketingové komunikace firmy Bohemia Trade CZ s.r.o.
STIFTEROVÁ, Alice
Cílem této diplomové práce je zhodnocení nástrojů marketingové komunikace používaných ve firmě Bohemia Trade CZ s.r.o. a poté návrh řešení pro zlepšení v této oblasti. Základem pro vytvoření této práce a dosažení stanovených cílů bylo zpracování dat a informací čerpaných z vnitropodnikových materiálů a poskytnutých sledovanou firmou.
Analýza struktury návštěvníků hudebních festivalů a návrh nového projektu
ŠERPÁN, Adam
Diplomová práce analyzuje strukturu návštěvníků předních českých multižánrových hudebních festivalů a v návaznosti na toto řeší problémy spojené s komunikačním mixem konkrétního festivalu a další dílčí problémy spojené se samotným marketingovým mixem festivalu. Vedlejším cílem práce je návrh realizace multižánrového hudebního festivalu v Českých Budějovicích. Pro práci je zásadní, že hudební festivaly jsou zde chápány jako produkt cestovního ruchu - služba - nehmotný produkt, a proto je zde kladen apel na maximálně efektivní komunikaci se zákazníkem - návštěvníkem.
Marketingová komunikace - zákaznická orientace v energetické společnosti E.ON
GLÁSEROVÁ, Vladimíra
Diplomová práce zpřehledňuje jednotlivé nástroje marketingové komunikace v energetické společnosti E.ON. Na základě výzkumu MAC/BRAND, diskusí s managery společnosti a vlastních úvah je řešena efektivita jednotlivých nástrojů a návrhy na zlepšení.
Marketingová komunikace OC Futurum Kolín
JAVŮRKOVÁ, Petra
Hlavním cílem diplomové práce bylo popsat a zhodnotit marketingovou komunikaci OC Futurum Kolín a zjistit, jaké nástroje marketingové komunikace jsou používány. K tomuto účelu byly charakterizovány obecné informace týkající se centra, které následoval popis jeho komunikačního mixu. V rámci práce byl také proveden marketingový výzkum zaměřený na identifikaci typického zákazníka OC Futurum Kolín jako výchozí bod pro efektivní marketingovou komunikaci. Na základě zjištěných výsledků byly navrženy nové nástroje marketingové komunikace, které vhodně doplní již stávající.
Marketingová strategie rodinného divadla
Štěpánová, Lucie ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Frank, Nathalie (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové strategie v oblasti divadelního sektoru. Cílem práce je analyzovat, jak k marketingovému a zejména komunikačnímu mixu přistupují divadla, která tvoří velmi specifický segment. Touto problematikou se zabývám v teoretické části. V praktické části analyzuji konkrétní divadlo Minor z hlediska jejich marketingového mixu. Na základě této analýzy, dotazníkového šetření a analýzy SWOT se snažím navrhnout divadlu zlepšení marketingového mixu.
Komunikační mix Prague International Marathon
Třesohlavý, Karel ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Práce se orientuje na oblast marketingové komunikace a je zaměřena na analýzu komunikačního mixu společnosti Prague International Marathon, s.r.o. Zabývá se jednotlivými nástroji marketingové komunikace využívanými danou společností, způsoby marketingové komunikace v zahraničí a spoluprácí se sponzory jejích akcí. Cílem je zhodnocení používaných nástrojů, vlastní doporučení a prognóza budoucího vývoje.
Marketingová komunikace nezávislé hudební skupiny
Hanke, Lukáš ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Cílem bakalářské práce "Marketingová komunikace nezávislé hudební skupiny" je implementace marketingových postupů do marketingové komunikace nezávislé začínající hudební skupiny při zohlednění vlivu současných proměnných faktorů na celý hudební průmysl. První teoretická část má za úkol objasnit současný stav hudebního průmyslu, vliv digitálních médií na současný stav - a to hlavně internetu. Druhá teoretická část se věnuje pojmům marketingová komunikace, integrovaná marketingová komunikace, prvkům komunikačního mixu a novým trendům v marketingové komunikaci. Praktická část se dělí na dvě hlavní kapitoly a to na stručnou analýzu relevantního mediálního trhu a samotný návrh marketingové strategie, a to zejména komunikační. Práce by měla být schopna posloužit nezávislým hudebním interpretům jako pomůcka pro náhled do marketingové komunikace z odborného hlediska, nebo i jako inspirační zdroj pro vytvoření jejich vlastní strategie propagace.
Analysis of the communication mix in SME segment
Hlohinová, Monika ; Křížek, Miroslav (vedoucí práce) ; Kešner, Martin (oponent)
Hlavním cílem práce je provést podrobnou analýzu komunikační strategie společnosti působící v stavebnictví na českém trhu. Důraz je kladen na problematiku komunikačního mixu a vhodné uplatnění jednotlivých nástrojů mixu v závislosti na konkrétních projektech. Součástí práce je také srovnání využívání nástrojů komunikačního mixu dané společnosti s obvykle používanými nástroji v oboru na domácím trhu, případně na zahraničních trzích.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,005 záznamů.   začátekpředchozí968 - 977dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.