Název: Marketingová komunikace OC Futurum Kolín
Překlad názvu: Marketing communication of shopping center Futurum Kolín
Autoři: JAVŮRKOVÁ, Petra
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: komunikační mix; Marketingová komunikace; marketingový výzkum; communication mix; Marketing communication; marketing research
Citace: JAVŮRKOVÁ, Petra. Marketingová komunikace OC Futurum Kolín. České Budějovice, 2010. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/15048

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-50679


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-08-22, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet