Název:
Komunikační mix firmy NOWACO
Překlad názvu:
The Communication Mix of company NOWACO
Autoři:
PIKHARTOVÁ, Aneta Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem práce bylo popsat používané marketingové nástroje, konkrétně pak popsat komunikační mix ve firmě NOWACO. Díky spolupráci s firmou NOWACO jsem získala ucelenou představu o marketingovém a komunikačním mixu této společnosti. Firma NOWACO investuje několik desítek milionů každý rok. Například využívá reklamu v televizi na svou značku zmrzlin Prima a Mrož. Společnost NOWACO se velmi často účastní výstav a veletrhů. Především se stala sponzorem 1. ročníku celorepublikového projektu společnosti DANONE pro rok 2010/2011. Samozřejmě využívá i další nástroje marketingové komunikace jako jsou public relations, podpora prodeje, komunikace v místě prodeje či interaktivní marketing.The aim of this work is to describe the marketing tools, and specifically describe the communication mix in NOWACO. By working with NOWACO I got a full picture of the company's marketing mix. NOWACO invests tens of millions each year. For example, NOWACO uses television advertising for its ice cream brand, called Prima and Mrož. Company NOWACO often participates in exhibitions and fairs. First of all NOWACO became a major sponsor of the first year Danone nationwide project for 2010/2011. Of course, NOWACO uses other tools of marketing communication such as public relations, sales promotion, and interactive marketing.
Klíčová slova:
Komunikační mix; nástroje marketingové komunikace; reklama; sponzorství; výstavy a veletrhy; Communication mix; exhibitions and fairs; sponsor; television advertising; tools of marketing communication Citace: PIKHARTOVÁ, Aneta. Komunikační mix firmy NOWACO. České Budějovice, 2011. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/15160