Název: Komunikační mix firmy NOWACO
Překlad názvu: The Communication Mix of company NOWACO
Autoři: PIKHARTOVÁ, Aneta
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Komunikační mix; nástroje marketingové komunikace; reklama; sponzorství; výstavy a veletrhy; Communication mix; exhibitions and fairs; sponsor; television advertising; tools of marketing communication
Citace: PIKHARTOVÁ, Aneta. Komunikační mix firmy NOWACO. České Budějovice, 2011. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/15160

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-55354


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-08-22, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet