Název: Marketingová komunikace - zákaznická orientace v energetické společnosti E.ON
Překlad názvu: Marketing communication - customer orientation in the energy company E.ON
Autoři: GLÁSEROVÁ, Vladimíra
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: energetická efektivita; energetická společnost E.ON; komunikační mix; MAC/BRAND; marketingová komunikace; reklamní kampaň; zákaznická orientace; advertising campagne; communication mix; customer orientation; energy company E.On; energy efficiency; MAC/BRAND; marketing communication
Citace: GLÁSEROVÁ, Vladimíra. Marketingová komunikace - zákaznická orientace v energetické společnosti E.ON. České Budějovice, 2011. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/15054

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-50683


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-08-22, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet