Název:
Hodnocení marketingové komunikace firmy Bohemia Trade CZ s.r.o.
Překlad názvu:
Evaluation of marketing communication of company Bohemia Trade CZ s.r.o.
Autoři:
STIFTEROVÁ, Alice Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této diplomové práce je zhodnocení nástrojů marketingové komunikace používaných ve firmě Bohemia Trade CZ s.r.o. a poté návrh řešení pro zlepšení v této oblasti. Základem pro vytvoření této práce a dosažení stanovených cílů bylo zpracování dat a informací čerpaných z vnitropodnikových materiálů a poskytnutých sledovanou firmou.The objective of this diploma thesis is evaluation of marketing communication tools which are used by company Bohemia Trade CZ s.r.o., afterthat the concept of solution of improvement in this sphere. The base of elaboration of this thesis and achieving the objective was processing of data and information, which were gathered from intercompany materials and supplied by examinated company.
Klíčová slova:
komunikační mix; marketing; marketingová komunikace; nástroje marketingové komunikace; obalový materiál; communication mix; marketing; marketing communication; marketing communication tools; packaging material Citace: STIFTEROVÁ, Alice. Hodnocení marketingové komunikace firmy Bohemia Trade CZ s.r.o.. České Budějovice, 2010. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/15045