Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 115 záznamů.  začátekpředchozí94 - 103dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Profil nakladatelského subjektu: Grada
Fiala, Adam ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Čeňková, Jana (oponent)
Nakladatelské podnikání se po roce 1989 otevřelo novým subjektům. Jedním z nich je také společnost Grada Publishing, a. s., pro niž se stal rok 2011 dvacetiletým výročím úspěšného působení na českém trhu. Grada se na knižním trhu soustředí na literaturu odbornou a populárně-naučnou a v posledních letech se řadí mezi pět nejproduktivnějších subjektů s více než třemi sty tituly za rok. Bakalářská práce je vedena formou deskripce a analýzy. Předkládá sebrané informace o vzniku a vývoji nakladatelství, především o změnách v edičním plánu ve vytyčeném období dvou dekád. Krátké shrnutí historie oboru nabízí možnost komparace se současnou podobou nakladatelské profese. Grada začínala s počítačovou literaturou. O počítačích a internetu se říká, že krade čtenáře. V textu se tak objevuje i reakce nakladatelství na nové možnosti propagace a distribuce knih (internet, elektronické knihy). Vedle toho leží těžiště práce v přehledu aktuálního stavu, u nějž je kladen důraz na představení tematických kategorií a edic a jejich zhodnocení. Aby nezůstal nakladatelský subjekt mimo rámec českého knižního trhu, v práci je proveden výběr obdobných, potenciálně konkurenčních podniků a jejich komparace. Dále je také ilustrován vliv vydávané literatury v podobě ocenění a úspěchů v prodeji.
Ilustrace v české knize pro děti. Obraz zvířete
Nachlingerová, Jana ; Špirk, Ivan (vedoucí práce) ; Raudenský, Martin (oponent)
Nachlingerová, J.: Ilustrace v české knize pro děti. Obraz zvířete /Diplomová práce/ Praha 2010 Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, katedra výtvarné výchovy, počet stran 65 Hlavním tématem této diplomové práce jsou ilustrace v české knize pro děti se zaměřením na obraz zvířete v ilustracích, ale i v literárních textech. Práce nachází různé způsoby zobrazení zvířat v rámci obecných ilustrátorských přístupů, zastavuje se u vybraných zásadních představitelů české ilustrace. Pohlíží na současnou produkci knih pro děti v jejích pozitivních i negativních aspektech, sleduje jak snahy v péči o krásnou knihu, tak i nehodnotnou produkci spojenou s nezodpovědností vůči dětskému čtenáři. Na pozadí pozoruhodných knih o zvířatech mapuje současné ilustrátory usilující o výtvarně náročnou ilustraci. Klíčová slova: ilustrace, zvíře, role zvířete v dětské knize, antropomorfizace, ilustrátorský přístup, zásadní představitelé české ilustrace, kniha, současná produkce knih pro děti, krásná kniha, kýč, nakladatelství, současní ilustrátoři
Vypracování simulačního modelu pro zlepšení výkonu zvoleného vydavatelství
Musil, Ondřej ; Krejčí, Igor (vedoucí práce) ; Horáková, Tereza (oponent)
Tato práce se soustřeďuje na systémovou dynamiku, která pomáhá usnadnit rozhodování jak jednotlivcům, tak celým firmám. Teoretická část práce je zaměřena na základní pojmy systémové dynamiky a systémového myšlení a je nezbytná pro pochopení praktické části. Praktická část je rozdělena na dvě části. Pomocí tvorby diagramu příčinných smyček bude nahlédnuto do základní struktury fungování nakladatelství, jak získávají předplatitele, kolik potřebují zaměstnanců a z čeho plynou příjmy a výdaje. Ve druhé část, vycházející z diagramu příčinných smyček, následuje diagram stavů a toků, kde budou hodnoty proměnných kvantifikovány a zobrazeny vzájemné závislosti. Praktická část bude vytvořena v počítačovém programu Vensim.
Ink
Vomelová, Lenka ; Rydval, Michal (oponent) ; Macháček, Mikuláš (vedoucí práce)
-ink- ink je malé nezávislé nakladatelství, které má v záměru vydávat studentskou (případně absolventskou) literaturu v úpravě mladých designérů a výtvarníků. Cílem nakladatelství je podpořit, realizovat a šířit projekty mladých, neetablovaných autorů a umělců a rozvíjet tak současnou mladou kulturní scénu. Dále pak podpořit komunitu umělců, která bude mít možnost setkávat se na akcích pořádaných nakladatelstvím - autorská čtení, křtest knih... Identita nakladatelství je ponechána otevřená, bude se utvářet postupně tím, co bude v nakladatelství vycházet. Značka je tedy často používaná jako podklad nebo razítko přes další materiály, dokumentární fotografie atd. K nakladatelství jsou zpracovány vizitky, záložky, razítko, balicí papíry, nálepky na balíčky a podoba plakátů k akcím nakladatelství. -Román Ďábel- Román Ďábel je první publikace vydaná nakladatelstvím ink. Autorem knihy je Jan Smutný, absolvent FaVU, grafickou úpravu a ilustrace ke knize jsem zpracovala já, jako součást své diplomové práce. Vizuální podoba knihy je inspirovaná gotickými knihami psanými texturou nebo bastardou a ilustrovanými dřevoryty. Cílem bylo vytvořit knihu zřetelně odkazující k této dobové vizualitě, ne ale knihu historizující. Proto jsou pro knihu vybrány nová, moderní písma Enigma a Lapture, která mají obě lomenou kresbu evokující gotická písma, a ilustrace jsou linkové, vektorové. Barevnost knihy je velmi strohá, kvůli tématu pracuji pouze s černou a podkladovou bílou barvou. Kniha byla vydána v nákladu 200 kusů. Distribuci organizujeme spolu s autorem sami pomocí spřátelených knihkupectví, osobního odběru v Brně a v Praze, možnosti poslání poštou.
Koláž žije!
Soudková, Kateřina ; Šachová, Kateřina (oponent) ; Kögler, Žaneta (vedoucí práce)
Výstup ateliérové části diplomové práce, re-design knihy Zůstaňte s námi (autor textu Marek Šindelka), navazuje na teoretickou část s názvem Koláž v současné české ilustraci a přináší praktické vyústění řešené problematiky. Prostřednictvím knižního re-designu beletristického díla současného českého autora řeší aktuální možnosti směřování kolážové techniky, její praktické uplatnění na poli grafického designu a usiluje o její znovu dosazení do kontextu moderní české knihy.
Návrh podnikatelského záměru
Stříž, Martin ; Brychta,, Karel (oponent) ; Němeček, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá podnikatelským záměrem rozvoje podniku Martina Stříže, který se orientuje na vydávání knih a na další tiskové produkty. Na základě zjištění současného stavu a určení cíle, kterého by mělo být dosaženo, jsou navrženy cesty k tomuto cíli. Po výběru optimálních variant je následně zhodnocen finanční stav, náročnost a prezentován časový harmonogram jednotlivých investic. V závěru jsou identifikovány potenciální problémy, které mohou nastat po realizaci investic, a s tím i související úkoly, které je potřeba dále plnit (sledování vývoje, kontrola atd.).
Využití marketingového mixu v knižním nakladatelství
Pažúrová, Michaela ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Zelený, Martin (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na marketing středně velkého knižního nakladatelství Kniha Zlín. Cílem práce je analyzovat nástroje komunikačního mixu, tyto nástroje zhodnotit a navrhnout doporučení, která by komunikaci nakladatelství se zákazníky mohla vylepšit. V úvodní části je pozornost věnována vymezení marketingových pojmů a marketingového mixu se zaměřením na knižní trh, dále se pak práce věnuje specifikaci českého knižního trhu. Praktická část práce je zaměřena na nakladatelství Kniha Zlín, zahrnuje popis společnosti a analýzu komunikačních nástrojů, na kterou navazuje zhodnocení komunikačního mixu a doporučení pro jeho zefektivnění.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 115 záznamů.   začátekpředchozí94 - 103dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.