Název: Využití marketingového mixu v knižním nakladatelství
Překlad názvu: Use of Marketing Mix in Book Publishing House
Autoři: Pažúrová, Michaela ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Zelený, Martin (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Kniha Zlín; knižní marketing; knižní trh; marketing; nakladatelství; book market; book marketing; book publishing; Kniha Zlin; marketing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/51782

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-207028


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-02, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet