Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 978 záznamů.  začátekpředchozí922 - 931dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Problémy v zobrazování ženských a mužských těl v reklamách s dopady na spotřebitele
Grohová, Kateřina ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Kaňáková, Lenka (oponent)
Tato práce se zabývá aktuální podobou reklamního vyobrazení ženy a muže se zaměřením na body image, upozorňuje na problémy, které reklama s sebou přináší v dopadech na spotřebitele, a to především ve vnímání sebe sama, ve vnímání ostatních a v požadavcích a nárocích kladených na sebe sama. Teoretická část uvádí legislativu, která se týká reklamní problematiky, přibližuje činnost Rady pro reklamu, shrnuje poznatky psychologie, které souvisí s vnímáním reklamy, vysvětluje ovlivnitelnost člověka reklamou a popisuje psychologické prvky, kterých marketéři pro propagaci využívají. Nastiňuje problematiku gender tématu a způsoby jeho využívání v reklamě. Praktická část se ve své první části zaměřuje na konkrétní ukázky problémových vyobrazování ženy a muže reklamou a ve své druhé části prezentuje analýzu výsledků dotazníku "Body image v reklamě a jeho dopady na spotřebitele".
Marketingový mix ve vybrané organizaci se zaměřením na reklamu
Hadrabová, Jitka ; Kozlová, Taťána (vedoucí práce) ; Lešetický, Ondřej (oponent)
Cílem práce je zjistit a popsat uplatňování nástrojů marketingového mixu, zvláště pak reklamy ve zvolené organizaci. Na základě získaných informací analyzovat situaci a navrhnout možná opatření.
Analýza marketingové komunikace mobilních operátorů na českém trhu
Šojdel, Václav ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Tyl, Ondřej (oponent)
Práce se zabývá marketingovou komunikací mobilních operátorů na českém trhu. Marketingová komunikace je analyzována za pomoci výzkumných metod competitive intelligence a mystery shopping. Dílčím cílem práce je představení konkrétního competitive intellingence nástroje pro kontinuální monitoring marketingové komunikace. Hlavním cílem práce je pak zpracování konkurenčních analýz v jednotlivých oblastech komunikačního mixu. V rámci reklamy je cílem zmapování mediálních výdajů operátorů na ATL komunikaci a v oblasti direct marketingu jsou analyzovány a vyhodnocovány member gets member aktivity operátorů. V rámci podpory prodeje je cílem porovnání věrnostní komunikace sledovaných subjektů a u oblasti public relations si práce všímá CSR aktivit operátorů s důrazem na jejich nadační politiku. Osobní prodej mobilních operátorů je vyhodnocen pomocí mystery shoppingu.
Kdo má zájem na regulované reklamě na tabákové výrobky?
Rážková, Michaela ; Hudík, Marek (vedoucí práce) ; Mičúch, Marek (oponent)
Cílem této práce je otestovat dlouhodobý trend, že regulace reklamy na tabákové výrobky nemá významný vliv na spotřebu tabáku a zavádění těchto regulací neplní z pohledu státu cíl jejich zavedení. A tedy že tyto regulace mohou být v zájmu jiných subjektů, konkrétně etablovaných producentů tabákových výrobků a v oblasti reklamy na tabákové výrobky platí teorie ovládnutého strážce.
Všeobecné zásady reklamní praxe a ochrana spotřebitele
Slánská, Martina ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Šedivá, Kristina (oponent)
Diplomová práce poskytuje přehled v oblasti právní a etické regulace reklamy, vymezuje základní pojmy z oblasti reklamy, shrnuje funkce a cíle reklamy a charakterizuje různé formy reklamy podle použitého komunikačního média. Prostřednictvím dotazníkového šetření zjišťuje a analyzuje všeobecné postoje k reklamě i konkrétní názory na eticky problematické reklamy.
Impact of television advertising on children as consumers
Parihuzičová, Veronika ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Cílem této bakalářské práce je přezkoumat vliv televizní reklamy na děti vystupující v roli spotřebitele. V práci vycházím ze základní charakteristiky a psychologické stránky reklamy pro bližší přiblížení reklamy jako takové. Dále je snahou této práce přezkoumat vztah dítěte k televizní reklamě a hlavně zjistit, jaký vliv má reklama na dětského spotřebitele. Výzkum byl provedený na Slovensku formou písemného dotazování. Respondenty byli žáci ve věku osm až čtrnáct let.
Komunikační strategie CK Adventura
Medunová, Helena ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Dragula, Ladislav (oponent)
Hlavním cílem práce je navrhnout reklamní kampaň pro cestovní kancelář Adventura. Práce obsahuje definici marketingu jako takového, marketingové komunikace a marketingu cestovního ruchu. Následuje analýza konkurence a jejího komunikačního chování, analýza cílové skupiny a její definování. Na to navazuje doporučený media mix s detailním rozpočtem.
Body image v reklamě
Pořízová, Dana ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá využitím současného trendu -- "vysněného" body image v reklamě pro podporu prodeje. Dále se snaží prokázat, zda a jak významně body image v reklamě diktuje standardy, touhy a chování v dnešní společnosti. Tato bakalářská práce ověřuje, zda si lidé uvědomují, jak body image používaný médii k propagaci je uměle vytvořený a snaží se zjistit, zda se i přesto lidé nechají tímto body image ovlivnit.
Vliv reklamy na retail
Kučerová, Lenka ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cíl této práce představuje propojení dvou oblastí -- maloobchodu a reklamy a poskytnout na ně obecný pohled, nastínit očekávané změny v chování spotřebitelů a určit, jak důležitou roli pro ně hraje reklama. Analýza se také zaměřuje na přímý vliv reklamy na zákazníka. Práce se skládá z teoretické a praktické části. První dvě kapitoly teoretické části představují deskripci základních informací o reklamě a českém maloobchodním trhu. Pro dosažení komplexního pohledu na reklamu ze strany retailingového zákazníka je v třetí části propojena oblast reklamy a českého maloobchodu. Dále, jakých forem reklamy retailingové řetězce nejčastěji využívají a kam plynou jejich výdaje. Tato práce je v praktické části doplněna o vlastní marketingový výzkum, který je zaměřen na přímý vliv reklamy na zákazníka retailu a analýzu nákupního chování.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 978 záznamů.   začátekpředchozí922 - 931dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.