Název:
Marketingový mix ve vybrané organizaci se zaměřením na reklamu
Překlad názvu:
Marketing Mix in a chosen Organization focused on Publicity
Autoři:
Hadrabová, Jitka ; Kozlová, Taťána (vedoucí práce) ; Lešetický, Ondřej (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem práce je zjistit a popsat uplatňování nástrojů marketingového mixu, zvláště pak reklamy ve zvolené organizaci. Na základě získaných informací analyzovat situaci a navrhnout možná opatření.The goal of the thesis is to describe application of tools in marketing mix, mainly advertising in chosen the company. On the basis of the gained information, situation will be analysed and possible options will be proposed.
Klíčová slova:
marketing; marketingový mix; reklama; advertising; marketing; marketing mix
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20094