Název: Problémy v zobrazování ženských a mužských těl v reklamách s dopady na spotřebitele
Překlad názvu: Body Image of Women and Men in Advertising and its Impact upon Consumers
Autoři: Grohová, Kateřina ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Kaňáková, Lenka (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: body image; gender; reklama; advertising; body image; gender

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20112

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-16082


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet