|
Hodnota pro zákazníka jako indikátor konkurenční úspěšnosti produktu
Jenka, Jiří ; Theodor, Michal (vedoucí práce) ; Heřman, Jan (oponent)
Cílem práce je kvantifikovat hodnotu pro zákazníka v marketingovém, inovačním a univerzálním pojetí pro konkrétní produkty. Hodnocenými produkty jsou přenosné počítače neboli notebooky. Data pro práci získám prostřednictvím dotazníků. Skupinou respondentů jsou studenti 5. ročníků, přičemž zastoupení pohlaví je rovnocenné. Kvantifikovaná hodnota pro zákazníka bude konfrontována s komerční úspěšností konkrétních produktů. Cílem práce je vyvrátit, či potvrdit hypotézu, že hodnota pro zákazníka může být považována za indikátor komerční úspěšnosti produktu.
|
|
Analysis of Claims in Renault Česká republika, Inc. and Proposals for Improvement
Oravcová, Lenka ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Radoň, Tomáš (oponent)
Cílem diplomové práce je zanalyzovat a zhodnotit reklamace společnosti Renault Česká republika, a.s. pomocí doporučení managementu kvality a nástroje na řízení kvality, Paretové analýzy, a navrhnout opatření na redukci příčin jejich vzniku. V mojí práci hodnotím reklamace společnosti Renault Česká republika, a.s. za roky 2006, 2007 a 1. polovinu roku 2007 a navrhuji řešení, které by mohlo pomoci k zvýšení spokojenosti stálých i budoucích zákazníků.
|
| |
| |
| |
|
Analýza nákupního chování zákazníků ve městě Tábor
Novotná, Jana ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Hommerová, Dita (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou nákupního chování zákazníků ve městě Tábor a okolí. V první kapitole jsou uvedeny některé tendence v nákupním chování zákazníků v současnosti. Druhá kapitola stručně charakterizuje město Tábor a podrobněji se zaměřuje na obchodní vybavenost v tomto městě a jeho okolí. Další kapitola popisuje způsob získání dat k analýze a poslední kapitola pak obsahuje samotnou analýzu nákupního chování.
|
|
Vyhodnocení vybraných produktů marketingovým, inovačním a univerzálním pojetím hodnoty pro zákazníka
Švejda, Denis ; Vlček, Radim (vedoucí práce) ; Heřman, Jan (oponent)
Metodologie výpočtu hodnoty pro zákazníka marketingovým, inovačním a univerzálním přístupem. Zvýraznění jejich předností i nedokonalostí. V praktické části vystoupí do popředí výhody i nevýhody při zjišťování potřebných informací, rozdílných u různých přístupů měření hodnoty pro zákazníka. Bakalářská práce je určena všem, kteří stojí na rozcestí při vnímání hodnoty, při snaze najít konkurenční výhodu a při hledání takového pojetí, které by bylo schopno odpovědět na všechny jejich otázky týkající se hodnoty pro zákazníka.
|
|
Budování věrnosti zákazníků
Malachová, Jana ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Práce pojednává o významu věrného zákazníka pro firmu. Zabývá se faktory, které ovlivňují věrnost zákazníka, a problematikou získání a udržení si stálého zákazníka. Praktická část práce obsahuje výzkum týkající se vnitrostátní autobusové dopravy STUDENT AGENCY, s. r. o., který analyzuje věrnost jejich zákazníků a přináší návrhy na zlepšení strategie při získávání stálých klientů.
|
|
Spokojenost zákazníků s nákupy přes internet
Holá, Eva ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Meloun, Luboš (oponent)
Tématem této bakalářské práce je spokojenost zákazníků s nákupy přes internet. Cílem práce je zhodnotit, jak jsou studenti spokojeni s internetovými nákupy, jak často a co nakupují, jaké jsou výhody a nevýhody těchto nákupů a možná doporučení do budoucnosti pro obchodníky i pro zákazníky. K tomuto účelu jsem sestavila dotazník, který má 11 otázek. Dotazovanými jsou studenti vysokých škol.
|
| |