Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 914 záznamů.  začátekpředchozí889 - 898dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Hodnota pro zákazníka jako indikátor konkurenční úspěšnosti produktu
Jenka, Jiří ; Theodor, Michal (vedoucí práce) ; Heřman, Jan (oponent)
Cílem práce je kvantifikovat hodnotu pro zákazníka v marketingovém, inovačním a univerzálním pojetí pro konkrétní produkty. Hodnocenými produkty jsou přenosné počítače neboli notebooky. Data pro práci získám prostřednictvím dotazníků. Skupinou respondentů jsou studenti 5. ročníků, přičemž zastoupení pohlaví je rovnocenné. Kvantifikovaná hodnota pro zákazníka bude konfrontována s komerční úspěšností konkrétních produktů. Cílem práce je vyvrátit, či potvrdit hypotézu, že hodnota pro zákazníka může být považována za indikátor komerční úspěšnosti produktu.
Analysis of Claims in Renault Česká republika, Inc. and Proposals for Improvement
Oravcová, Lenka ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Radoň, Tomáš (oponent)
Cílem diplomové práce je zanalyzovat a zhodnotit reklamace společnosti Renault Česká republika, a.s. pomocí doporučení managementu kvality a nástroje na řízení kvality, Paretové analýzy, a navrhnout opatření na redukci příčin jejich vzniku. V mojí práci hodnotím reklamace společnosti Renault Česká republika, a.s. za roky 2006, 2007 a 1. polovinu roku 2007 a navrhuji řešení, které by mohlo pomoci k zvýšení spokojenosti stálých i budoucích zákazníků.
Kulturní vlivy USA a EU/ČR na oblast marketingu v automobilové produkci
Kostík, Ondřej ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Bursíková, Marcela (oponent)
Práce řeší vliv kultury na marketing automobilových výrobců. Rozdíly mezi evropským a americkým kulturním prostorem a dopady těchto rozdílů na automobilové odvětví a produktovou politiku výrobců. Pomocí obsahových analýz inzertních sdělení v tištěných médiích a internetových stránek práce hledá dopady kultury na tyto aspekty.
Analýza spokojenosti zákazníků - Ivana Pekárková, daňová kancelář
Krafková, Jana ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Dědina, Jiří (oponent)
Práce se věnuje analýze spokojenosti zákazníků daňové kanceláře, zjištění současného stavu jejich spokojenosti s rozsahem a kvalitou služeb, průběhem vzájemné spolupráce, hledáním možných příčin nespokojenosti zákazníků a na základě zjištěných faktů poskytuje majitelce společnosti podklady pro další manažerská rozhodnutí.
Implementace SMJ dle normy ČSN EN ISO 9001:2001 na městském úřadě
Vašíček, Ondřej ; Veber, Jaromír (vedoucí práce) ; Plášková, Alena (oponent)
Tato diplomová práce obsahuje analýzu managementu jakosti ve veřejné správě, konkrétně na městském úřadě Města Třebíče. Klade si za cíl definovat zákazníka městského (respektive obecního) úřadu, provést analýzu současného stavu systému jakosti a vytvořit doporučení, která povedou k úspěšné certifikaci podle normy ČSN EN ISO: 9001:2001.
Analýza nákupního chování zákazníků ve městě Tábor
Novotná, Jana ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Hommerová, Dita (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou nákupního chování zákazníků ve městě Tábor a okolí. V první kapitole jsou uvedeny některé tendence v nákupním chování zákazníků v současnosti. Druhá kapitola stručně charakterizuje město Tábor a podrobněji se zaměřuje na obchodní vybavenost v tomto městě a jeho okolí. Další kapitola popisuje způsob získání dat k analýze a poslední kapitola pak obsahuje samotnou analýzu nákupního chování.
Vyhodnocení vybraných produktů marketingovým, inovačním a univerzálním pojetím hodnoty pro zákazníka
Švejda, Denis ; Vlček, Radim (vedoucí práce) ; Heřman, Jan (oponent)
Metodologie výpočtu hodnoty pro zákazníka marketingovým, inovačním a univerzálním přístupem. Zvýraznění jejich předností i nedokonalostí. V praktické části vystoupí do popředí výhody i nevýhody při zjišťování potřebných informací, rozdílných u různých přístupů měření hodnoty pro zákazníka. Bakalářská práce je určena všem, kteří stojí na rozcestí při vnímání hodnoty, při snaze najít konkurenční výhodu a při hledání takového pojetí, které by bylo schopno odpovědět na všechny jejich otázky týkající se hodnoty pro zákazníka.
Budování věrnosti zákazníků
Malachová, Jana ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Práce pojednává o významu věrného zákazníka pro firmu. Zabývá se faktory, které ovlivňují věrnost zákazníka, a problematikou získání a udržení si stálého zákazníka. Praktická část práce obsahuje výzkum týkající se vnitrostátní autobusové dopravy STUDENT AGENCY, s. r. o., který analyzuje věrnost jejich zákazníků a přináší návrhy na zlepšení strategie při získávání stálých klientů.
Spokojenost zákazníků s nákupy přes internet
Holá, Eva ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Meloun, Luboš (oponent)
Tématem této bakalářské práce je spokojenost zákazníků s nákupy přes internet. Cílem práce je zhodnotit, jak jsou studenti spokojeni s internetovými nákupy, jak často a co nakupují, jaké jsou výhody a nevýhody těchto nákupů a možná doporučení do budoucnosti pro obchodníky i pro zákazníky. K tomuto účelu jsem sestavila dotazník, který má 11 otázek. Dotazovanými jsou studenti vysokých škol.
Analýza zájezdů do exotických destinací u vybraných cestovních kanceláří
Frenclová, Jana ; Lechnýřová, Zuzana (vedoucí práce)
Bakalářská práce analyzuje zájezdy do exotických destinací u vybraných cestovních kanceláří. V rámci práce je zjišťováno, zda jsou v nabídkách rozdíly. Na základě dotazníkového šetření je zkoumána spokojenost zákazníků s jednotlivými cestovními kancelářemi. Zároveň jsou cestovní kanceláře a jejich nabídky srovnávány pracovníky cestovní agentury Globe.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 914 záznamů.   začátekpředchozí889 - 898dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.