Název: Kulturní vlivy USA a EU/ČR na oblast marketingu v automobilové produkci
Autoři: Kostík, Ondřej ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Bursíková, Marcela (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2007
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Práce řeší vliv kultury na marketing automobilových výrobců. Rozdíly mezi evropským a americkým kulturním prostorem a dopady těchto rozdílů na automobilové odvětví a produktovou politiku výrobců. Pomocí obsahových analýz inzertních sdělení v tištěných médiích a internetových stránek práce hledá dopady kultury na tyto aspekty.
Klíčová slova: automobilový výrobce; Evropa; kultura; marketing; obsahová analýza; trh; USA; zákazník

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/1624

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-8761


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet