Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 122 záznamů.  začátekpředchozí83 - 92dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Inovace a zákaznický přístup dle Tomáše Bati
Navrátilová, Kateřina ; Mejdrech, Vlastimil (vedoucí práce) ; Antušák, Emil (oponent)
Bakalářská práce se zabývá zákaznickou, inovační a sociální politikou tak, jak ji ve svém podniku uplatňoval Tomáš Baťa. Cílem práce je zhodnotit, do jaké míry jsou či nejsou uplatnitelné Baťovy principy podnikání ve zmíněných oblastech v současných podmínkách. K dosažení cíle jsou v jednotlivých částech práce nejprve vyjmenovány postupy prováděné v Baťových závodech, poté je zmíněna současná teorie týkající se dané problematiky a závěrečná část patří srovnání. Závěry týkající se aktuálnosti či neaktuálnosti jednotlivých principů jsou vysloveny ze dvou úhlů pohledu -- autorčina a zaměstnanců firem, kteří byli za tímto účelem dotazovány.
Management změn v procesu CRM dodavatele pro leteckou dopravu
Spálenková, Tereza ; Mejdrech, Vlastimil (vedoucí práce) ; Svobodová, Hana (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o řízení vztahů se zákazníky (angl. Customer Relationship Management - CRM). CRM je moderní strategie managementu, která do centra jednání a rozhodování všech složek i zaměstnanců podniku klade zákazníka. Práce popisuje vývoj strategie CRM a její teoretický základ. Dále se zaměřuje na jednu oblast průmyslu: letecký průmysl, který analyzuje; popisuje jeho stav, hlavní aktéry, pravidla fungování včetně vstupních bariér a trendů do budoucna. Je představena konkrétní výrobní společnost: Honeywell, jejíž CRM je analyzováno. V procesech, které mají za úkol prakticky naplňovat strategii CRM, jsou identifikovány problematické mezery. Jeden z problémů je označen za zásadní a je navrženo jeho řešení a také implementace řešení. Cílem je zefektivnit proces CRM, zajistit účinnější řízení vztahů se zákazníky, zaručit lepší úroveň vztahů s vybranými zákazníky a umožnit zvýšení objemu prodejů.
Analýza požadavků na CRM pro podporu obchodních týmů
Franěk, Filip ; Oškrdal, Václav (vedoucí práce) ; Prkna, Miroslav (oponent)
Diplomová práce se snaží objasnit důvody a důsledky neúspěšných implementací a špatného přijetí CRM/SFA nástrojů v obchodních týmech, které jsou v posledních letech zaznamenávány v praxi. U zhruba 70% iniciativ o zavedení nových technologií pro obchodní týmy se investice do nich nevrátí. Cílem diplomové práce je návrh požadavků na nový systém CRM/SFA, který lepším způsobem podpoří obchodníky a obchodní týmy. Věnuji se popisu práce obchodního týmu, popisu obchodních případů a určení jeho klíčových aktivit. Za použití vnímané užitečnosti sestavuji soubor požadavků na systém CRM/SFA, který bude sloužit primárně obchodníkům tak, že bude mít přímý kladný vliv na jejich výkony.
Trendy v oblasti podnikových CRM
Kaňka, Josef ; Basl, Josef (vedoucí práce) ; Raška, Ondřej (oponent)
V bakalářské práci se zabývám systémy a nástroji pro podporu řízení vztahů se zákazníky. Popisuji různé prostředky CRM a jejich využití pro komunikaci, získání a udržení zákazníka. Práce ukazuje moderní metody, nadcházející trendy a jejich zhodnocení. Cílem práce je nabídnout nadhled na CRM nástroje dostupné na českém trhu, pro použití uvnitř společnosti i navenek. Po přečtení by měl čtenář vědět, jakým směrem CRM míří a jaké nástroje by mohl žádat při zavádění CRM do společnosti.
Analýza trhu CRM systémů
Doležel, Pavel ; Fortinová, Jana (vedoucí práce) ; Pavlíčková, Jarmila (oponent)
Cílem práce je nejprve přiblížit pojem CRM -- řízení vztahů se zákazníky. V práci je vysvětlen odlišný pohled na tuto zkratku, která se většinou zaměňuje s termínem CRM systém. Problematiku řízení vztahů se zákazníky bychom měli chápat, jako celopodnikovou strategii přístupu k zákazníkovi kde k dosažení této koncepce využíváme právě nejrůznější CRM nástroje, tedy CRM systémy. Práce se dále zabývá odlišnou architekturou, funkcionalitou a typy CRM systémů. Informační systémy se neustále vyvíjejí, a proto je součástí práce také popis základních trendů v tomto odvětví. Hlavním cílem je analýza českého trhu CRM systémů. CRM systémů je na českém trhu opravdu mnoho, a zákazník se obtížně orientuje. V práci je uveden kompletní seznam všech dostupných produktů. Následně je trh rozdělen na 3 části podle velikosti podniku, kam by měl být daný systém implementován. Ke každému segmentu byly, podle zvolených kritérií, vybrány 3 CRM produkty, které jsou důkladněji zanalyzovány.
Trendy podnikových informačních systémů v oblasti CRM
Valenta, Martin ; Basl, Josef (vedoucí práce) ; Novotný, Ota (oponent)
Tato práce analyzuje trendy spojené s řízením vztahů se zákazníky (CRM) s důrazem na CRM software. Hlavní trendy CRM byly za pomoci řady analytických zpráv a odborných serverů identifikovány a později analyzovány z věcného i časového hlediska. Hlavním cílem práce bylo zhodnotit možné přínosy identifikovaných trendů CRM pro podniky ve vybraném tržním odvětví. Pro tento účel byl vybrán tržní segment bankovnictví. Autor práce analyzoval, zda a jakým způsobem se vybrané trendy odrážejí přímo v reálném projektu implementace operativního CRM v bance působící na trhu v České republice. Následně byla provedena řada interview s odborníky na problematiku CRM v bankovním prostředí s cílem zjistit, jak trendy pravděpodobně vnímá celkový bankovní sektor v ČR. Za pomoci vybraných odborníků byla zachycena zralost trendů a jejich možné současné a budoucí přínosy pro vybraný tržní segment. Pro posouzení zralosti trendů a jejich připravenosti k implementaci byla použita lehce modifikovaná hype křivka od společnosti Gartner. Pro posouzení přínosů bylo použito číselného ohodnocení trendů s definovanou interpretací hodnot. Průměrné ohodnocení přínosů každého z trendů pro různé časové horizonty je v práci zachyceno ve dvou přehledných tabulkách, kde jsou trendy seskupeny podle jejich věcné problematiky. Nakonec bylo ohodnocení přínosů trendů CRM pro bankovnictví zobrazeno vizuálně tak, aby bylo umožněno uživatelům srovnat své vnímání trendů s vnímáním dotázaných odborníků z oboru. Tento jednoduchý nástroj dává uživatelům možnost zaměřit se na pravděpodobně velmi přínosné současné trendy a potenciálně přínosné budoucí trendy a zároveň se vyhnout trendům, jejichž implementace nemá (podle názorů odborníků) v českém bankovnictví velký význam.
Analýza potenciálu Social CRM
Vitaiová, Ornela ; Basl, Josef (vedoucí práce) ; Fortinová, Jana (oponent)
Předkládaná bakalářská práce se věnuje nově vznikajícímu fenoménu z oboru podnikové infor-matiky - informačním systémům označovaným jako Social CRM nebo CRM 2.0. Social CRM zde ovšem není chápáno a rozebíráno pouze z pohledu softwarového vybavení nýbrž naopak. Text se snaží objasnit podstatu a smysl tohoto nového přístupu, konfrontovat jej s klasickým CRM a uvést jej v širším kontextu, jehož pochopení je pro úspěšné zavedení Social CRM do praxe roz-hodující. Autorka proto svou prací mapuje společenské, manažerské, ekonomické i technologické změny, které byly na pozadí vzniku SCRM a nabízí jeho vlastní nezaujaté pojetí. Práce přináší teoretický úvod do problematiky nabídky na trhu s produkty typu Social CRM a hodnotí její současný stav. Provedené dotazníkové šetření pak rozšiřuje náhled na stav trhu se Social CRM o vnímání těchto technologií a manažerských přístupů ze strany tržní poptávky. Autorka si neklade ambici vytvořit nejrozsáhlejší nebo nejucelenější dostupný materiál týkající se dané problematiky, ale spíše se snaží shrnout základní informace do přehledné podoby a vytvořit tak dobrý základ pro hlubší zkoumání problematiky Social CRM.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 122 záznamů.   začátekpředchozí83 - 92dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.