Název: Inovace a zákaznický přístup dle Tomáše Bati
Překlad názvu: Innovation and access to customer according to Thomas Bata
Autoři: Navrátilová, Kateřina ; Mejdrech, Vlastimil (vedoucí práce) ; Antušák, Emil (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: CRM; inovace; sociální politika; Tomáš Baťa; řízení vztahů se zákazníky; CRM; customer relationship management; innovation; social policy; Thomas Bata

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/32255

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-114628


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2012-06-20, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet