Název: Webová aplikace jako nástroj řízení vztahu se zákazníky
Autoři: Turčínek, Pavel
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Klíčová slova: CRM; dobývání znalostí z databází; řízení vztahu se zákazníky

Instituce: Mendelova univerzita v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři Mendelovy univerzity.
Původní záznam: http://is.mendelu.cz/zp/index.pl?podrobnosti=36472

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-89552


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Mendelova univerzita v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-02-20, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet