Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,214 záznamů.  začátekpředchozí826 - 835dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vegetariánství jako spotřebitelský trend
Dvořáková, Anna ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Turnerová, Lenka (oponent)
Cílem diplomové práce je kompletní analýza vegetariánství, jakožto spotřebitelského trendu, včetně prognózy dalšího potenciálu tohoto trendu pro oblast retailingu v České republice. Práce se zabývá vlivem různých aspektů vegetariánství na trh v České republice. V práci je nejdříve charakterizováno vegetariánství jako takové. Následně je popsána strana nabídky vegetariánských produktů na českém trhu, značení vegetariánských potravin a jejich dostupnost. Poté se práce zabývá spotřebitelem, jeho nákupním rozhodovacím procesem ve vztahu k vegetariánským výrobkům a marketingovými strategiemi, které se v souvislosti s vegetariánskými výrobky používají. Práce je doplněná dotazníkovým šetřením a závěrečnou SWOT analýzou. V práci byl identifikován tržní potenciál vegetariánských výrobků s jedním konkrétním druhem positioningu.
Tourism marketing strategies of the traditional european destinations
Barošová, Anna ; Abrhám, Josef (vedoucí práce) ; Vaško, Martin (oponent)
Tématem diplomové práce je marketingová strategie tradičních evropských destinací. Cílem práce je popsat nejvhodnější marketingovou strategii pro evropské destinace, které čelí stále silnější konkurenci na trhu mezinárodního cestovního ruchu. V praktické části práce je detailně analyzována aplikována strategie nejnavštěvovanější evropské destinace - Francie. Účinek této strategie je zhodnocen na základě vlastního kvalitativního dotazníkového výzkumu s mezinárodní účastí.
Marketingová strategie studentských průkazů ISIC v ČR a Kanadě
Böhm, Tomáš ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Práce se zabývá světem průkazů ISIC a jejich fungování ve dvou různých státech. Autor využívá svých zkušeností ze svého působení na českém a kanadském trhu, a proto přináší na problematiku unikátní pohled, podpořený svou zkušeností. V praktické části pak předkládá návrh strategie pro zavedení průkazů ISIC na kanadském trhu. Čtenáři tak předkládá ucelený prohled na strategii dvou odlišných společností, které však vydávají stejný produkt, který je součástí života čtvrt milionu studentů v ČR.
Analýza marketingové a komunikační strategie značky Nissan v ČR
Shánělová, Petra ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Mráz, Marian (oponent)
Cílem mé diplomové práce bylo zhodnotit, zda je marketingová strategie firmy Nissan účinná a jaké je její postavení v rámci společností působících na trhu automobilového průmyslu v ČR. Práce je rozdělena do 4 částí. První se věnuje vymezení základních marketingových pojmů a jejich porovnání s praktickými postupy prováděnými ve společnosti Nissan. Druhá část je zaměřena na samotnou společnost Nissan, její postavení na evropském a českém trhu a konkrétní marketingové postupy, které používá. Situační analýza je předmětem třetí části práce. Tato část je zaměřená na automobilový trh v ČR a jeho vývoj, portfolio společnosti Nissan v ČR, analýzu konkurence a cílové skupiny. Poslední část je založena na případové studii uvedení nového modelu na trh. Její součástí je kritické zhodnocení postupu uvedení nového modelu včetně komunikačních aktivit. Na závěr je zhodnocena úspěšnost uvedení nového modelu na trh.
Marketingová strategie vybrané firmy
Králová, Andrea ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou strategií vybrané firmy. Touto firmou je gastronomické zařízení s názvem Labyrint CBR (restaurace, kavárna a bar zároveň), které se nacházelo na náměstí Přemysla Otakara II. v Českých Budějovicích. Teoretická část se skládá ze dvou kapitol. První z nich se zabývá pojmem strategický marketing a jednotlivými fázemi procesu tvorby marketingové strategie. Druhá kapitola je věnovaná specifickým vlastnostem služeb a sektoru stravování a pohostinství, které ovlivňují tvorbu marketingové strategie, a dále se zabývá specifiky marketingu v tomto odvětví. Praktická část se zabývá analýzou příčin neúspěchu podniku Labyrint CBR a návrhem vhodné marketingové strategie a marketingového mixu, které - v případě jejich včasné implementace - měly tento podnik zachránit.
Použití kvantitativních metod pro podporu rozhodování při stanovení základní strategie cíleného marketingu a Marketing Engineering
Kryst, Tomáš ; Jablonský, Josef (vedoucí práce) ; Zouharová, Martina (oponent)
Diplomová práce se zabývá pouţitím kvantitativních a statistických metod pro podporu rozhodování v marketingu. Především se zabývá postupy, které se pouţívají v praxi pro stanovení základní strategie cíleného marketingu S-T-P. Aplikace tohoto přístupu vyţaduje softwarovou podporu, a proto jsou představeny počítačové programy, které se v praxi k tomuto účelu pouţívají. Práce se také zabývá omezeními této strategie a představuje dva přístupy pro generování inovací - laterální marketing a strategii modrého oceánu. Na případové studii zpracované za pomocí pseudoreálných dat ukazuje autor samotné pouţití metod v praxi.
Marketingová strategie firmy LINET spol. s r.o. pro slovenský trh
Vanková, Ivana ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Horová, Pavlína (oponent)
Práce se zabývá marketingovou strategií společnosti LINET spol. s r. o. na slovenském trhu. Odbyt zdravotnických výrobků firmy je na Slovensku ve srovnání s Českou republikou příliš malý, proto je cílem práce především navržení marketingových opatření, která by zvyšovala prodejnost. O slovenský trh se stará distributorská společnost BASCO SK, s. r. o., která je výhradním obchodním zástupcem firmy LINET spol. s r. o. na Slovensku. Práce se opírá o analýzu podnikatelského prostředí Slovenska, která je základem pro navrhovaná doporučení. Navržené změny se vždy vztahují k jednotlivým politikám marketingového mixu, jimiž jsou produktová, cenová, distribuční a komunikační politika.
Marketing firmy Mobil Gas Centrum, s.r.o.
Studený, Vojtěch ; Syrovátka, Oldřich (vedoucí práce) ; Votava, Libor (oponent)
V bakalářské práci je zkoumána firma MOBIL GAS CENTRUM, spol. s.r.o., poskytující montáž, servis a prodej zařízení LPG, CNG do osobních a užitkových automobilů. Cí- lem je pomoci firmě lépe pochopit její postavení na trhu, specifikovat její zákazníky a cílovou skupinu, konkurenty a popřípadě navrhnout lepší způsob komunikace se zákazníky. Dále je v práci popsán marketingový mix, marketingové cíle a strategie studované firmy, posouzena konkurence pomocí Porterova modelu pěti konkurenč- ních sil a proveden marketingový výzkum pomocí dotazníkového šetření. V závěru jsou shrnuty veškeré poznatky a formulována příslušná doporučení.
Marketingové strategie neziskové organizace CDO
Chmelík, Jan ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Machová, Veronika (oponent)
Tato bakalářská práce si klade za cíl analyzovat marketingovou strategii neziskové taneční organizace CDO. V teoretické části práce je definován právní prostor působení neziskových organizací, následně jsou popsány všechny části rozšířeného marketingového mixu. Meritum výzkumné části práce se věnuje komunikačním aktivitám společnosti, přičemž jejich úspěšnost je zkoumána pomocí dvojího dotazníkového šetření. Práci uzavírají návrhy a doporučení autora na zlepšení efektivity aktivit CDO.
Marketingová strategie firmy K-Consult na domácím a zahraničním trhu
Hanzálek, Jan ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Stara, Jiří (oponent)
Cílem této práce je analýza marketingové strategie firmy K-Consult za použití SWOT analýzy, marketingového mixu a dalších. Teoretická část obsahuje obecnou charakteristiku marketingových strategií, marketingového řízení, SWOT analýzy a PEST analýzy. Praktická část je již zaměřena na aplikaci výše uvedených postupů konkrétně na firmu K-Consult. Dále je i firma porovnána s konkurencí. Závěr je zaměřen na celkové shrnutí a navrhnutí možných vylepšení do budoucna.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,214 záznamů.   začátekpředchozí826 - 835dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.