Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza marketingové a komunikační strategie značky Nissan v ČR
Shánělová, Petra ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Mráz, Marian (oponent)
Cílem mé diplomové práce bylo zhodnotit, zda je marketingová strategie firmy Nissan účinná a jaké je její postavení v rámci společností působících na trhu automobilového průmyslu v ČR. Práce je rozdělena do 4 částí. První se věnuje vymezení základních marketingových pojmů a jejich porovnání s praktickými postupy prováděnými ve společnosti Nissan. Druhá část je zaměřena na samotnou společnost Nissan, její postavení na evropském a českém trhu a konkrétní marketingové postupy, které používá. Situační analýza je předmětem třetí části práce. Tato část je zaměřená na automobilový trh v ČR a jeho vývoj, portfolio společnosti Nissan v ČR, analýzu konkurence a cílové skupiny. Poslední část je založena na případové studii uvedení nového modelu na trh. Její součástí je kritické zhodnocení postupu uvedení nového modelu včetně komunikačních aktivit. Na závěr je zhodnocena úspěšnost uvedení nového modelu na trh.

Viz též: podobná jména autorů
1 MRÁZ, Marek
4 Mráz, Martin
3 Mráz, Matěj
2 Mráz, Michal
7 Mráz, Milan
2 Mráz, Miloš
4 Mráz, Miroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.