Název: Marketingová strategie firmy LINET spol. s r.o. pro slovenský trh
Překlad názvu: The marketing strategy of LINET Ltd. for the Slovak market
Autoři: Vanková, Ivana ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Horová, Pavlína (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketingová strategie; marketingový mix; PEST analýza; podnikatelské prostředí; business environment; marketing mix; marketing strategy; PEST analysis

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/40538

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-196969


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet