Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 90 záznamů.  začátekpředchozí81 - 90  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
E-commerce a sociální sítě v malých podnicích
Vokáčová, Lucie ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Kubálek, Tomáš (oponent)
V diplomové práci se zaměřuji na oblast e-commerce v malých podnicích v souvislosti s e marketingem a sociálními sítěmi. První kapitola je zaměřena na marketingové procesy a možnosti využívání Internetu v malých podnicích. Ve druhé kapitole se zabývám pravidly tvorby webových stránek firmy, internetovými nástroji na podporu webové prezentace (Google Analytics) a optimalizací pro vyhledávače (SEO). Ve třetí kapitole se věnuji sociálním médiím a na řadě případových studií popisuji využití především sociální sítě Facebook v marketingu. Závěrečná čtvrtá kapitola je vyústěním předchozích kapitol , veškeré teoretické poznatky zde aplikuji na dvě skutečné firmy AS ROVI, s.r.o. a METRO FLORENC, s.r.o. V závěru pak shrnuji výše zmíněné a stanovuji doporučení jak obou firmám, tak malým podnikatelům obecně. Diplomová práce byla koncipována jako návod malým podnikatelům, jak efektivně využít moderních internetových nástrojů ke zlepšení vlastní propagace a potažmo zisku.
Návrh marketingové komunikace pro Hotel 16 U Sv. Kateřiny
Kožíšková, Jana ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
Diplomová práce analyzuje marketingový a komunikační mix Hotelu 16 U Sv. Kateřiny. V práci jsou definovány marketingové nástroje využívané v oboru hotelnictví, SWOT analýza a segmentace. Z provedené analýzy jsou následně odvozeny jednotlivá doporučení pro zvýšení efektivity využívaných marketingových komunikačních nástrojů.
Online marketing v malých a středních podnicích
Mehra, Vikram ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Štěrbová, Ludmila (oponent)
Online marketing hraje významnou roli v obchodním světě a World Wide Web se stal platformou pro úspěch mnoha firem a společností. Aby malé a střední podniky (SME) zůstaly konkurenceschopnými na rychle se měnícím globáním trhu, ukázalo se jako zásadní aplikování výhod, které vyplývají z užívání internetu pro marketing zboží a služeb. Hlavním cílem této studie je prozkoumat dynamičnost internetu ve spojitosti se SME. V práci byla použita metoda případové studie. Z toho důvodu tato práce analyzuje strategii internetového marketingu společnosti NWT a.s. a jejího e-shopu Patro.cz. Studie prokázala, že internet, jako marketingový nástroj, může zlepšit zákaznické vztahy, ale především umožňuje SME udržovat úzké vztahy se svými zákazníky a dělit se s nimi o přesvědčivé nákupní zkušenosti a neztratit tak své zákazníky ve prospěch svých konkurentů.
Analýza trhu e-commerce produktů v České republice
Holík, Petr ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Maryška, Miloš (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou trhu e-commerce produkt v České republice z pohledu uživatele i podnikatele jako podporu při podnikání. Bakalářská práce je rozdělena na tři hlavní části. První je zaměřena na detailní popis hlavních segmentů e-commerce. Další popisuje funkce jednotlivch technologií a jejich prováznost, praktické využití a jejich výhody a nevýhody. Poslední část je shrnutí a interpretace výsledků k jednotlivým částem včetně jeho pohledu a vyjádření k současné situaci.
Návrh marketingové strategie společnosti SIDAT,spol. s r.o.
Němcová, Kristýna ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Společnost SIDAT spol. s r.o. je v oboru automatizace a průmyslové informatiky úspěšnou firmou. Jako každá firma, tak i společnost SIDAT ale potřebuje pro svůj další růst využívat komunikační nástroje, díky kterým může svou působnost rozšířit a stát se tak jedničkou ve svém oboru. Cílem mé diplomové práce bylo na základě analýzy navrhnout takovou marketingovou strategii, která by firmě dopomohla dostat se do většího povědomí, zajistit si úspěch v oboru automatizace a průmyslové informatiky a stát se jedničkou nejenom na českém, ale i na evropském trhu. Pro dosažení cíle práce byla provedena důkladná analýza všech dosavadních marketingových aktivit, a s pomocí SWOT analýzy byly zhodnoceny příležitosti , hrozby, silné a slabé stránky společnosti. Na základě toho byly vybrány vhodné marketingové aktivity s ohledem na velikost podniku a na činnosti společnosti v oboru informatiky a automatizace, které jsou součástí B2B segmentu. Na závěr byl stanoven časový harmonogram aktivit a rozpočet.
Metody reklamy na internetu
Sahalau, Ilya ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Hadrava, Tomáš (oponent)
Tato práce popisuje metody reklamy používané na internetu v současné době, včetně jejích kladných a záporných stránek. Zároveň popisuje pokus o nalezení modelu efektivní internetové reklamy pro podniky zabývající se poskytováním služeb a propagující se pomocí internetu.
Možnosti obchodování na Internetu se zaměřením na malé a střední firmy
Dobrovolskaja, Alexandra ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Hřiba, Vít (oponent)
Práce se v teoretické části zabývá definicí a vývojem internetu i elektronického obchodování nejen ve světě, ale také v ČR. V další části se věnuje problematice malých a středních podniků u nás. Posléze jsou poznatky z teoretických kapitol aplikovány na konkrétní případ středního podniku Skleněná bižuterie a.s. Po provedení analýzy využití internetu v dané firmě jsou zde navrženy možnosti, jak tento stav vylepšit pro zvýšení ekonomických přínosů, snížení nákladů a v neposlední řadě pro podporu image firmy.
Potenciál českého trhu pro mobilní marketing v letech 2008?2010
Janečka, Petr ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Vasilenko, Ondřej (oponent)
Práce popisuje průběh vývoje na poli mobilního marketingu v České republice. Výchozím bodem je situace na internetovém trhu. Práce se věnuje třem hlavním oblastem mobilního marketingu. Mobilnímu vyhledávání, sponzorovaným službám a bannerové reklamě v mobilu. Pro každou z oblastí je stanoven finanční přínos mobilního marketingu v závislosti na dostupných datech. Součástí kapitol je vyzdvižení výhod jednotlivých přístupů včetně rad a doporučení pro příslušné subjekty hodnotového řetězce mobilního marketingu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 90 záznamů.   začátekpředchozí81 - 90  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.