Název:
Potenciál českého trhu pro mobilní marketing v letech 2008?2010
Autoři:
Janečka, Petr ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Vasilenko, Ondřej (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Práce popisuje průběh vývoje na poli mobilního marketingu v České republice. Výchozím bodem je situace na internetovém trhu. Práce se věnuje třem hlavním oblastem mobilního marketingu. Mobilnímu vyhledávání, sponzorovaným službám a bannerové reklamě v mobilu. Pro každou z oblastí je stanoven finanční přínos mobilního marketingu v závislosti na dostupných datech. Součástí kapitol je vyzdvižení výhod jednotlivých přístupů včetně rad a doporučení pro příslušné subjekty hodnotového řetězce mobilního marketingu.
Klíčová slova:
e-marketing; mobilní marketing; mobilní služby; online marketing; reklama v mobilu
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/7725