Název: Návrh marketingové strategie společnosti SIDAT,spol. s r.o.
Překlad názvu: Marketing strategy proposal for company SIDAT spol. s r.o.
Autoři: Němcová, Kristýna ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: B2B marketing; e-marketing; komunikační mix; marketingová strategie; SWOT analýza; B2B marketing; communication mix; e-marketing; marketing strategy; SWOT analysis

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/28533

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-72176


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet