Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 89 záznamů.  začátekpředchozí80 - 89  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Budování značky UniCredit Bank na českém finančním trhu
Grund, Martin ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Chvojka, Jan (oponent)
Cílem této diplomové práce je popsat budování značky UniCredit Bank v České republice, analyzovat vlastní značku a vyvodit konkrétní doporučení pro další směřování do budoucna. Práce je rozdělena na metodologickou a praktickou část. Teoretická část se věnuje významu značky a procesu jejího budování. Pozornost je dále věnována segmentaci trhu a marketingovému mixu. Praktická část obsahuje popis procesu budování značky UniCredit Bank v České republice a analýzu značky včetně jejího srovnání s konkurencí. Závěr práce shrnuje získané poznatky a vyvozuje patřičná doporučení.
Analýza chování spotřebitele v segmentu privátních značek
KŘÍŽOVÁ, Edita
Cílem diplomové práce na téma "Analýza chování spotřebitele v segmentu privátních značek" bylo na jedné straně seznámení s nabídkou privátních značek u vybraných obchodních řetězců na českém trhu, na druhé straně provedení analýzy chování českého spotřebitele při nabídce a poptávce po těchto značkách. Následně se kladlo za cíl i navrhnout určitá opatření či změny v této oblasti. První část práce je věnována teoretickému vymezení pojmů značky, privátní značky, výzkumu trhu a chování spotřebitele. V další části práce je charakterizován vývoj obchodu a vztahu obchodníků a výrobců k privátní značce. Rovněž je zde představeno TOP 10 obchodních řetězců v České republice a analyzovány vlastní značky. V praktické části práce jsou rozebrána data získané z dotazníkového šetření.
Oživení českých značek
Mareš, Jan ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Skokanová, Dagmar (oponent)
Cílem této práce bylo podat pokud možno komplexní obrázek o současném stavu firmy Botas, a.s. - tradičního českého výrobce obuvi. Zaměřil jsem se na analýzu silných a slabých stránek, příležitostí a hrozeb za použití matice SWOT, dále jsem zhodnotil marketingový mix společnosti, pomocí dotazování provedl výzkum vnímání značky a na závěr se pokusil zhodnotit životní cyklus za použití dat z účetních závěrek.
Budování značky firmy SCA Packaging s.r.o.
Velínová, Monika ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Dibelka, Jaroslav (oponent)
Cílem práce je vysvětlit důležité termíny, které by měli marketéři při snaze o úspěšné vybudování značky znát, teoreticky nastínit pojem a význam propagace, distribuce, identitu a hodnotu značky a podrobněji se zaměřít na marketingový mix a jeho části. Cílem praktické části je představit firmu SCA Packaging Česká republika s.r.o. a porovnat teorii s praxí budování značky této firmy.
Budování značky Dalkia na energetickém trhu
Konečný, Jonáš ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kantorová, Martina (oponent)
Tato práce se zaměřuje na analýzu problematiky značky a jejího budování, při konkrétní aplikaci na značce Dalkia v prostředí energetického trhu v České republice. Za tímto účelem jsou v teoretické i praktické rovině rozebírány konkrétní postupy a nástroje, jež společnost Dalkia využívá. Práci uzavírá autorem uskutečněný výzkum o image popisované značky a z něj plynoucí doporučení.
Budování korporátní značky
Wisterová, Veronika ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Urválková, Lucie (oponent)
Tato práce se zabývá tématikou budování korporátní značky. Hlavním cílem je zanalyzovat proces budování a řízení korporátní značky. V teoretické části práce uvádí nástroje, které používají firmy k budování značky, a rozebírá další aspekty, které souvisí s tímto tématem. V praktické části aplikuje tyto nástroje na budování korporátní značky Yves Rocher, hodnotí jejich přínos a podává návrhy na vylepšení.
Význam budování značky v organizaci
Plaček, Jan ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Cipro, Martin (oponent)
Tato práce má za cíl popsat vztah stávajících či potenciálních zákazníků ke značce společnosti. V první, teoretické části se práce zabývá problematikou budování značky a všemi relevantními aspekty, přičemž se především pozastavuje nad aspektem CSR ("Corporate Social Responsibility"), tedy společenské odpovědnosti firem. V praktické části této práce analyzuje projekt "Sponzoři dětem" jenž je typickým příkladem CSR programu.
Strategické řízení a budování značky Pilsner Urquell
Nováková, Tereza ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Kraus, Karel (oponent)
Práce je strukturována do devíti kapitol. V prvních třech kapitolách se zabývám teoretickými východisky, která tvoří základ pro následujících šest kapitol praktické části. První kapitola je věnována definici základních pojmů, jako je značka, vztah značky a produktu a na příkladu značky Pilsner Urquell pak také popisuji základní prvky značky. V druhé kapitole se věnuji dvěma klíčovým konceptům strategického řízení značky. Prvním z nich je koncept identity značky, kde vysvětluji dimenze identity značky a popisuji také typické problémy, se kterými se brand manažeři setkávají ve vztahu k tomuto tématu. Druhým konceptem je koncept hodnoty, u kterého podrobně popisuji zdroje hodnoty značky prostřednictvím kategorií znalost značky, věrnost značce, vnímaná kvalita značky a asociace spojené se značkou. Ve třetí kapitole se zabývám procesem strategického řízení značky počínaje stanovením positioningu, přes plánování a implementaci marketingových programů až po měření a udržování hodnoty značky v čase. Zabývám se zde také přínosy silné značky jak pro firmy, tak pro spotřebitele a uvádím bariéry, se kterými se brand manažer může setkat při snaze silnou značku vybudovat. Kapitola končí rozborem složek marketingového mixu a jeho vlivem na budování hodnoty značky. Čtvrtá kapitola se zaměřuje na analýzu českého pivního trhu. Ačkoliv cílem této práce není rozbor českého pivního trhu, považuji za důležité seznámit sebe i čtenáře se základními fakty a hlavními vývojovými trendy na tomto trhu. Kapitola také zasazuje český pivní trh do světového kontextu a krátce se dotýká marketingového mixu pivního trhu a jeho specifik. V páté kapitole zužuji záběr diplomové práce pouze na společnost Plzeňský Prazdroj, a.s. Jejím majitelem je společnost SAB Miller plc., což do značné míry ovlivňuje řízení společnosti. Kromě stručného nastínění historie obou společností se soustředím zejména na marketingové řízení společnosti Plzeňský Prazdroj v kontextu SAB Miller a vysvětluji způsob řízení portfolia značek. Na závěr se zmiňuji o Etickém kodexu pro marketingovou komunikaci Plzeňského Prazdroje, jež je pro pivovarnickou společnost tohoto významu v dnešní době nepostradatelný. Šestá kapitola je věnována přestavení značky Pilsner Urquell. Popisuji zde historii značky, výrobní specifika tohoto piva, zabývám se působením značky na zahraničních trzích z pohledu exportních a licenčních aktivit a kapitolu uzavírám krátkým pohledem na mezinárodní marketingové řízení značky. Sedmá kapitola spolu s následující osmou a devátou kapitolou tvoří jádro diplomové práce. V sedmé kapitole se věnuji strategickému řízení značky Pilsner Urquell v rámci českého trhu. Abychom mohli cílového zákazníka oslovit, musíme ho nejdříve důkladně poznat, nejprve se tedy zabývám cílovou skupinou a typickými spotřebními příležitostmi pro tuto značku. Velkou pozornost věnuji rovněž positioningu a marketingovému mixu značky Pilsner Urquell, tedy výrobkové, cenové, distribuční a komunikační strategii. Osmá kapitola je zaměřena na analýzu příležitostí pro značku Pilsner Urquell ve vztahu k mladým mužům mezi 18 a 29 lety. Po analýze konkurenčních značek Heineken a Stella Artois, která zahrnuje definici cílového spotřebitele, rozbor positioningu značky a její komunikace, přistupuji ke kvalitativnímu výzkumu, ze kterého sestavuji SWOT analýzu pro tuto cílovou skupinu a vyvozuji závěry pro návrh komunikační strategie. Poslední devátá kapitola obsahuje návrhy možné komunikační strategie pro značku Pilsner Urquell ve vztahu k výše zmíněné cílové skupině. Návrhy jsou rozděleny do pěti bloků podle zaměření, kterými jsou on-trade a off-trade aktivace, aktivace v nových médiích, prostřednictvím speciálních eventů zaměřených na mladé a product placement v PC hrách a ve filmech.
Budování značky Career Days na českém trhu
Boskovičová, Alexandra ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Malý, Josef (oponent)
Práce se zabývá analýzou strategie značky Career Days. Career Days jsou obdobou veletrhu pracovních příležitostí pro studenty a absolventy vysokých škol. Jsou každoročně pořádány mezinárodní neziskovou studentskou organizací AIESEC. Cílem bakalářské práce je popsat a zhodnotit postavení značky na českém trhu a doporučit změny, které by pomohly zvýšit její povědomí. V úvodu práce se věnuji popisu organizace AIESEC, její struktuře a fungování. Další část představuje samotný projekt Career Days, jeho koncept a podstatu. Důkladné analýze strategie značky se věnuji v hlavní části své práce. Popisuji zde celý průběh a fungování propagace projektu. V závěru navrhuji zlepšení, které by vedly k posílení značky Career Days.
Budování značky Ráááádio Impuls
Mindžak, Petr ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Malý, Josef (oponent)
Tato práce rekapituluje budování značky Ráááádio Impuls od roku 2004 do roku 2009. Hlavní důraz je kladen na marketingovou komunikaci Rádia Impuls a to především v oblasti budování značky. Kromě teoretických poznatků budování značky práce přináší přehled situace na trhu rádií v České republice a analýzu budování značky Ráááádio Im-puls. Jsou definovány hodnoty značky a demonstrována jejich komunikace v průběhu re-klamních kampaní Impulsu. Mimo jiné jsou zmíněny změny komunikace Impulsu v závislosti na spolupráci s různými kreativními agenturami.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 89 záznamů.   začátekpředchozí80 - 89  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.