Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 88 záznamů.  začátekpředchozí79 - 88  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Postoje spotřebitelů na guerillové nástroje
Chuová, Trang ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Pauknerová, Daniela (oponent)
Bakalářská práce pojednává o jednotlivých trendech v marketingové komunikaci s větším zaměřením na guerilla marketing. Hlavním cílem je představit a seznámit s těmito jednotlivými trendy a zjistit názor spotřebitelů jak na klasikcé formy reklamního sdělení, tak na nové netradiční formy jako jsou zejména nástroje guerillového marketingu, které se se začínají čím dál tím více využívat k oslovení cílových skupin.
Právní ochrana spotřebitele se zaměřením na reklamu
Dolejší, Kateřina ; Kotoučová, Jiřina (vedoucí práce) ; Strnadová, Eva (oponent)
Tématem bakalářské práce je "Právní ochrana spotřebitele se zaměřením na reklamu". Výběr tématu byl záměrný, protože problematika právní regulace reklamy se zaměřením na spotřebitele je a bude stále aktuálnější. Denně se každý z nás, z pozice spotřebitele, setkává s působením mnoha protiprávních reklam, které se snaží ovlivnit naše spotřební chování. Na straně spotřebitele však stojí systém institucí, zákonů a organizací, které pomáhají spotřebiteli zorientovat se ve svých právech. Bakalářská práce se skládá ze 3 kapitol. První kapitola je věnována definici pojmů reklama a spotřebitel, dále je popsán historický vývoj jednotlivých zákonů souvisejících s reklamou od konce 19. století do současnosti. Následuje stěžejní kapitola "Triky užívané v reklamě", kde jsou prezentovány nejčastější počiny obchodníků v oblasti reklamy. Jednotlivé praktiky jsou definovány a stručně popsány, případně vysvětleny příkladem z praxe. Závěrečnou kapitolu "Řešení případných sporů" otvírá přehled institucí, které se regulací reklamy zabývají. V úplném závěru jsou uvedena specifikace soudního a mimosoudního řízení v oblasti reklamy. Cílem této práce bylo sumarizovat poznatky z oblasti regulace reklamy a spotřebiteli nastínit jeho práva.
Vliv product placementu ve filmech a počítačových hrách na rozhodování spotřebitele.
Košaříková, Petra ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Tato práce analyzuje postoj českého publika k product placementu ve filmech a počítačových hrách a rovněž zkoumá jeho potenciální vliv na rozhodování českých spotřebitelů. Dále se věnuje také členění jednotlivých druhů product placementu, jeho pozici v rámci komunikačního mixu, historickému vývoji této metody a v neposlední řadě závěrům zahraničních studií.
Product placement ve filmu - James Bond
Kalová, Simona ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Product placement jako způsob marketingové komunikace nabývá v současnosti stále většího významu. Práce product placement definuje, ve stručnosti se věnuje jeho historickému vývoji a vysvětluje některé jeho formy. Primárně se zaměřuje na jeho výskyt ve filmu, především v sérii filmů o britském tajném agentovi Jamesi Bondovi. Ve výzkumné části se pak věnuje především pohledu samotných spotřebitelů na product placement.
Body Image v kontextu soudobé společnosti
Rolínek, Igor ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Shivairová, Olga (oponent)
Práce se zabývá pojmem body image - vymezuje základní definici tohoto problému, sleduje kulturní vlivy a historický vývoj a charakterizuje základní kvantitativní veličiny (BMI, WHR, BIA).V následující části pojednává o vlivu mediální prezentace tělesného ideálu na utváření body image člověka a směřuje toto sledování na cílovou skupinu gayů. Ve výzkumné části řeší prostřednictvím dotazníkového šetření současnou situaci této problematiky v gay subkultuře v porovnání se vzorkem heterosexuálních mužů. V druhé části výzkumu využívá metody obsahové analýzy v gay filmografii, pomocí které porovnává mediální obraz gayů s reálnou situací a zkoumá mediální vliv na utváření gay ideálu.
Product placement
Šafaříková, Kateřina ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Práce se zabývá marketingovou technikou - product placementem. V teoretické části jsou popsány jeho formy - použití ve filmu, v televizních pořadech, počítačových hrách apod., dále je rozebrána jeho legislativní úprava. V praktické části jsou uvedeny výsledky výzkumu, který byl zaměřen na postoje diváků k umísťování značek a výrobků do filmu.
Product placement a jeho právní aspekty
Antonova, Antonina ; Boháček, Martin (vedoucí práce) ; Winter, Filip (oponent)
Diplomová práce upravuje problematiku product placementu v České republice a jeho právní aspekty. Product placement je rozebrán jak z hlediska marketingového, tak i z právní stránky. Práce se zabývá právními předpisy, jejichž ustanovení dopadají na product placement. Dále jsou uvedeny příklady výskytu product placementu v české právní praxi. Autorka uvádí své vlastní návrhy a doporučení úpravy této problematiky.
Brand Placement ve filmu a v televizi
Žlabová, Alžběta ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Hřídelová, Karla (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá postoji českých spotřebitelů k Brand (Product) Placementu ve filmech a v televizi, tj. k umísťování značkových výrobků ve zmíněných médiích za účelem předání komerčního sdělení. Praktická část práce zkoumá postoje Českých spotřebitelů k této formě komunikace a jejich názory týkající se etičnosti a přijatelnosti Brand (Product) Placementu. V analytické části práce jsou sledovány rozdíly v názorech českých spotřebitelů vzhledem k individuálním odlišnostem, pohlaví respondentů a konkrétním umísťovaným produktovým kategoriím.
Problematika Product Placement ve filmové tvorbě v EU a ČR
Urbanová, Michaela ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Schaffer, Robert (oponent)
Práce je o problematice product placementu ve filmové tvorbě v rámci České republiky a Evropské unie. Definuje product placement a také podmínky efektivního použití, vymezuje legislativní rámec, jeho výhody a nevýhody při užití ve filmové tvorbě. Zmiňuje se i o kinoreklamě a užití komerčních komunikací v komunikaci filmové tvorby. V závěru práce jsou doporučeny legislativní změny v České republice a také nastíněn širší rámec využití product placementu ve filmové tvorbě jeho zadavateli.
Product placement jako nástroj marketingové komunikace
Mika, Jiří ; Puchýř, Milan (vedoucí práce) ; Grmela, Tomáš (oponent)
Product placement je nový fenomén marketingové komunikace. Tato práce přináší analýzu product placementu a principů, na nichž je založen. Definuje placement. Popisuje jeho historický vývoj a současnou situaci. Zkoumá, zda je tento nástroj efektivní z hlediska marketingu. Pozastavuje se také nad rozdílným přístupem k regulaci placementu v USA a v Evropě. Zkoumá etiku placementu a odhaduje jeho budoucí vývoj na globálním trhu a v ČR.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 88 záznamů.   začátekpředchozí79 - 88  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.