Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 107 záznamů.  začátekpředchozí77 - 86dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový výzkum loajality zákazníků multikina Cinema City
Bartusiková, Kristina ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Hloušek, Martin (oponent)
Cílem práce je seznámit čtenáře s problematikou loajality zákazníků k provozovateli multikin Cinema City a pomocí kvantitativního výzkumu s prvky kvalitativního formou dotazování zjistit, jak moc jsou návštěvníci k této společnosti věrní. Práce je rozdělena do čtyř částí, z nichž první tři jsou spíše teoretické. V první kapitole se zabývám vysvětlením pojmu marketing, popíšu marketingovou koncepci, marketingovou segmentaci trhu a typologii zákazníků. Ve druhé části je vysvětleno, co se rozumí pod pojmem loajalita a proč je pro firmu tak důležité loajalitu zákazníků budovat. Třetí kapitola se týká marketingového výzkumu a jeho etapami. Závěr této kapitoly je věnován dotazníku. V poslední části práce je stručně zmíněna historie multikin až po současnost, představena společnost Cinema City a byl proveden vlastní výzkum pomocí dotazníkového šetření, kterého se účastnili návštěvníci multikina Cinema City.
Vytváření loajality zákazníka
Nováková, Veronika ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Ždiňáková, Tamara (oponent)
V této práci se budu zabývat věrností zákazníka. Uvedu zde příklad CRM v praxi, který má za cíl budovat v zákaznících věrnost ke značce nebo produktu tak, aby se zákazník vracel a byl se službami a výrobky spokojený.
Srovnání B2C loajalitních programů retailových řetězců v segmentu fashion and sport v ČR
Sekerková, Adéla ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Hynek, Pavel (oponent)
Cílem diplomové práce je analýza a srovnání věrnostních programů v segmentu fashion and sport v České republice. Dnešní spotřebitel je velmi informovaný a rozhoduje se při nákupu podle mnoha kritérií. Stává se věrným ke značce v případě, že je se značkou spokojen a přináší mu kromě různých benefitů především benefity emocionální. Teoretická část práce je věnována značce, chování zákazníka, jeho nákupnímu procesu, loajalitě, věrnostním programům a vlivu trendů a nových technologií na zákazníkovo chování. Tato práce byla zadána značkou O'Neill, proto se praktická část zabývá představením společnosti a porovnáním věrnostních programů jejich konkurentů. Stěžejní částí práce je vyhodnocení dotazníku a doporučení pro značku O'Neill.
Brand management vybrané značky
Csiriková, Kateřina ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Závodná, Zuzana (oponent)
Diplomová práce se zabývá identitou a strategickým řízením značky Garnier, která patří do portfolia společnosti L'Oréal. Cílem je ukázat možnosti, jak zvýšit loajalitu zákazníků k této značce. V praktické části je analyzována značka Garnier pomocí určení její identity, marketingového mixu a analýzy SWOT. Na základě toho je vytvořen vlastní výzkum, který má za cíl zjistit image značky Garnier a míru zákaznické loajality. V závěrečné části je výzkum zhodnocen a jsou navrženy změny v řízení značky Garnier.
Věrnostní programy jako nástroj konkurenčního boje proti slevám na příkladu společnosti L Oreal
Ježek, Adam ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Šebová, Petra (oponent)
Diplomová práce si klade za cíl optimalizaci a zefektivnění stávajícího věrnostního programu L'Oréal Paris. Teoretická část pojednává o historii, trendech a budoucnosti věrnostních programů a obsahuje unikátní dělení těchto programů. Praktická část je věnována analýzám a vyhodnocení fungování věrnostního klubu L'Oréal Paris, přičemž jsou formulována doporučení na zlepšení procesu jeho fungování.
Věrnostní program jako nástroj podpory prodeje na trzích B2B
Hrubešová, Kateřina ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Votruba, Václav (oponent)
Předmětem této diplomové práce je identifikace výhod a přínosů plynoucích z použití věrnostních programů na trzích v oblasti B2B. Práce zdůrazňuje nepřetržité budování vztahů se stávajícími zákazníky, což představuje základ úspěchu podnikání pro obě strany. V teoretické části jsou kromě vysvětlení základních pojmů zmíněny výhody a nevýhody implementace věrnostního programu a s tím související překážky a cena. Dále tato práce dokumentuje přínosy dlouhodobé spolupráce se stávajícími zákazníky, která zajistí vyšší příjmy při minimálních nákladech a času, a to ve srovnání se získáváním nových zákazníků, které stojí více peněz a času při nižších příjmech. Tento poznatek je následně analyzován v praktické části, která popisuje věrnostní program prodejců značky Tork a dále návrhy možného řešení na zlepšení případných nedostatků, které by mohly vést k dlouhodobým a vzájemně prospěšným vztahům.
Vliv věrnostních programů na loajalitu zákazníků se zaměřením na prodejny značkových oděvů
Běhounková, Klára ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Odehnalová, Jitka (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem věrnostních programů zaměřených na zákazníky obchodů se značkovými oděvy. Definuje zákazníka, jeho chování, rozhodovací proces a loajalitu. Dále popisuje marketingovou komunikaci se zákazníkem, podporu prodeje, věrnostní programy včetně jejich druhů a výhod. Uvádí konkrétní věrnostní programy Blažek, Reserved, Orsay, Marks&Spencer a S. Oliver. V závěru je zhodnocen výzkum zabývající se věrnostními kartami v jednotlivých obchodech a jejich využíváním konečnými zákazníky.
Budování věrnostního systému firmy
Haniková, Alžběta ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Drozen, František (oponent)
Práce pojednává o významu věrného zákazníka a věrnostních systémech jako nástroje napomáhajícímu budování loajality. Charakterizuje věrnost a spokojenost zákazníka, zabývá se problematikou udržení zákazníka. Popisuje historii a typy věrnostních programů, faktory důležité pro rozhodování o jejich zavedení a problémy s nimi spojené. Praktická část práce se týka trhu s oděvy, společnosti Orsay a jejího věrnostního systému Orsay klub. Práce taky obsahuje průzkum týkající se věrnostních programů na trhu s oděvy se zaměřením na obchod Orsay a jeho Orsay klub.
Analysis of customer satisfaction in the hotel of Sheraton Prague Charles Square Hotel
Szabó, Tomáš ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Gardoš, Radek (oponent)
Tato bakalářská práce se zabírá problematikou spokojenosti zákazníků konkrétního pražského hotelu. Snaží se zmapovat celkovou spokojenost zákazníků a její vývoj od začátku existence hotelu. Její vliv na loajalitu ke značce hotelu a ochotu zákazníků doporučit hotel svým známým. Poukazuje také na vliv benefitů věrnostního programu daného hotelu na loajalitu ke značce hotelu. Práce se snaží odpovědět na hypotézy vyplývající ze stanovených cílů, což se jí nakonec podaří a odhaluje určitý vliv mezi celkovou spokojeností a loajalitou ke značce, taktéž postupně narůstající spokojenost zákazníků v čase z důvodu lepších zkušeností managementu s vedením hotelu. V závěru posuzuje efektivnost majitelovo rozhodnutí změnit generálního ředitele po pěti měsících od otevření hotelu.
Loajalita zákazníků k dm drogerii
Vachková, Rita ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá charakteristikou spotřebního chování a loajality. Loajalita zákazníků je zkoumána na trhu s drogistickým zbožím, konkrétně u řetězce dm drogerie markt. Pomocí marketingového výzkumu provedeného dotazníkovým šetřením jsou zjištěny informace, na základě kterých jsou vyvozena fakta o loajalitě zákazníků k dm drogerii markt. Práce je rozdělena do několika kapitol, dvě jsou ryze teoretické, jedna kapitola je věnována popisu vybraného řetězce -- dm drogerie markt, a dále se přechází k výzkumu, nejprve jsou analyzována data sekundární a poté primární. Zastřešujícím cílem této práce je zjištění, zda jsou k této drogerii zákazníci loajální a proč. Avšak to s sebou nese několik podcílů - proč zákazníci chodí právě do této drogerie, zda chodí i jinam a proč, vliv věrnostního programu na jejich rozhodování, a především konkrétní informace o spokojenosti zákazníků s touto drogerií.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 107 záznamů.   začátekpředchozí77 - 86dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.