Název:
Vytváření loajality zákazníka
Překlad názvu:
Customer loyalty building
Autoři:
Nováková, Veronika ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Ždiňáková, Tamara (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] V této práci se budu zabývat věrností zákazníka. Uvedu zde příklad CRM v praxi, který má za cíl budovat v zákaznících věrnost ke značce nebo produktu tak, aby se zákazník vracel a byl se službami a výrobky spokojený.This bachelor thesis focuses on the customer loyalty. It gives an example of CRM project which aims to build the loyalty of customers to some brand or product so the customer would return to the company and would be satisfied with all products and services he get.
Klíčová slova:
CRM; Loajalita; Věrnost; Zákazník; CRM; Customer; Loyalty
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35336