Název: Věrnostní programy jako nástroj konkurenčního boje proti slevám na příkladu společnosti L Oreal
Překlad názvu: Loyalty programmes as a tool for competitive fight against price reductions on the example of L'Oréal
Autoři: Ježek, Adam ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Šebová, Petra (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: L'Oréal; věrnostní klub; věrnostní program; L'Oréal; Loyalty; loyalty programme

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/34002

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-125207


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-10-04, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet