Název: Brand management vybrané značky
Překlad názvu: Brand management of the choosen brand
Autoři: Csiriková, Kateřina ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Závodná, Zuzana (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Loajalita; Marketingový mix; Strategické řízení značky; Značka; Zákazník; Brand; Brand management; Customer; Loyalty; Marketing mix

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/34158

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-136222


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-01-23, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet