Název:
Brand management vybrané značky
Překlad názvu:
Brand management of the choosen brand
Autoři:
Csiriková, Kateřina ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Závodná, Zuzana (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá identitou a strategickým řízením značky Garnier, která patří do portfolia společnosti L'Oréal. Cílem je ukázat možnosti, jak zvýšit loajalitu zákazníků k této značce. V praktické části je analyzována značka Garnier pomocí určení její identity, marketingového mixu a analýzy SWOT. Na základě toho je vytvořen vlastní výzkum, který má za cíl zjistit image značky Garnier a míru zákaznické loajality. V závěrečné části je výzkum zhodnocen a jsou navrženy změny v řízení značky Garnier.Thesis deals with identity and brand management of the brand Garnier, which belongs to the company's portfolio of L'Oréal. The aim is to show options, how to improve the loyalty of customers to this brand. In practical part is analysed the Garnier brand by the determination of its identity, marketing mix and SWOT analysis, which is afterwards used as a background for the primary research. The primary research has the goal to find out the image of the brand and the rate of customer's loyalty. In conclusion there are suggested the changes in Garnier's brand management.
Klíčová slova:
Loajalita; Marketingový mix; Strategické řízení značky; Značka; Zákazník; Brand; Brand management; Customer; Loyalty; Marketing mix
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/34158